Nou na een uur vragen, voelen, echoën en kijken door de verloskundige in het zh, kwam dan eindelijk de gynaecoloog (is drie minuten in dezelfde ruimte geweest) met de verlossende woorden: 'Hmzzz, een lang en dun kind, naar wat ik voel zeker een ruime 6- ponder, misschien wel 7....
Dus van hem mag ik als alles verder goed gaat lekker thuis bevallen en is er zorgen gemaakt om weinig. Het is idd kleiner dan mn andere kids maar ws doordat ik vrij weinig vruchtwater heb gewoon verkeerd ingeschat.
De echo was wat minder betrouwbaar zei de vk omdat met deze termijn de metingen haast niet nauwkeurig te doen zijn omdat het kindje zou opgevouwen ligt. Maar van wat ze heeft gezien, eigenlijk redelijk op schema.
Ik ben blij, van mij mag het komen
Wel lachen hoe er nu op je gelet wordt. Toevallig was mn man een keertje vroeg thuis. Ik was net de kinderen op school brengen vanmiddag, loop ik terug, komt iemand me tegemoet met: 'Ow meid, ik zag je man thuis komen, dacht echt dat je begonnen was..' En omdat ik 's middags natuurlijk weg was voor de echo heeft mn moeder de kids uit school gehaald.. Dus mn ma kreeg ook de nodige vragen of ik al bevallen was ofzo..
Naja, hoewel je weet dat het eigenlijk elk moment kan beginnen is het toch altijd nog onverwacht.
@schipje, wij zijn van jongensnaam veranderd en ik heb ook nog steeds twijfel. Maar gewoon af en toe ergens opschrijven en vaak tegen jezelf zeggen, dan ga je er wel aan wennen. Wat ik ook vreemd vind, het lijkt wel of ik de naam ineens overal tegen kom. In tijdschriften, maar zelfs van de week in een rouwadvertentie.. Terwijl het op zich niet eens een heel erg bekende naam is.