De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 07 jul 2008 13:59

Nu even heel wat anders: Nog foto's van Boudin zn verjaardag :D

Plopmuts gemaakt voor hem, en de helikopter was zn favo-cadeau..

Afbeelding

Natuuuurlijk een slinger gemaakt..

Afbeelding

Hiep hiep hoera!!

Afbeelding

Visjes gehad van oma..

Afbeelding

Feest vieren op de peuterspeelzaal..

Afbeelding

En nog een paar losse foto's van de kids:

Gerlinde net wakker en altijd vrolijk..

Afbeelding

Lekker zo'n duimpje..

Afbeelding

Ook net wakker maar iets serieuzer..

Afbeelding

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 07 jul 2008 14:56

Hele leuke foto's jamillah! 8)
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 07 jul 2008 15:13

Ansje schreef:Hele leuke foto's jamillah! 8)
Afbeelding

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 07 jul 2008 15:25

AikonGirl schreef:Merisja, rond de tafel lopen met 8 maanden? :shock:
Dat is behoorlijk snel volgens mij?

Is ook snel, ja, daarom vind ik het zo raar dat ze niet gaat kruipen. Aan de andere kant is het ook wel lekker dat ze niet kruipt, ze blijft wel lekker overal van af met dr handjes en ik hoef niet de hele dag achter dr aan te sjokken. Ach, 't komt vanzelf wel, denk ik dan maar.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 jul 2008 18:22

wat een leuke fotos jamillah!! wat worden ze alweer groot!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 jul 2008 18:24

om 9 uur komen de ouders hier kijken van dat gastkindje dat evt komt!! ben benieuwd.. zo op het eerste oog leken het wel leuke mensen!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 07 jul 2008 18:25

trijntjejohanna schreef:om 9 uur komen de ouders hier kijken van dat gastkindje dat evt komt!! ben benieuwd.. zo op het eerste oog leken het wel leuke mensen!

Succes! Hopelijk wordt het wat!
Afbeelding

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 07 jul 2008 18:51

@ Jamillah: leuke foto's man!!! gaaf! :P

@ Jamillah: ach het kruipen komt vanzelf wel jah. Kan nog zat toch.
Mn neefje is inmiddels 9 maanden, maar die kruipt ook nog niet, alleen zit hij wel veel in de kruiphouding. Kan nog maar amper zitten.
Hij is alleen heel stevig op zn benen.
Heb niet echt idee wat normaal is, maar als ze met 8 maanden nog niet kruipen lijkt me niet vreemd toch??Wat is trouwens gemiddeld???

Ik vroeg me pas ook eens af op welke tijd het normaal is dat kids tanden krijgen?
Mn neefje heeft nog steeds geen enkele tand.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 07 jul 2008 19:00

mirjan22 schreef:
@ Jamillah: ach het kruipen komt vanzelf wel jah. Kan nog zat toch.
Mn neefje is inmiddels 9 maanden, maar die kruipt ook nog niet, alleen zit hij wel veel in de kruiphouding. Kan nog maar amper zitten.
Hij is alleen heel stevig op zn benen.
Heb niet echt idee wat normaal is, maar als ze met 8 maanden nog niet kruipen lijkt me niet vreemd toch??Wat is trouwens gemiddeld???

Ik vroeg me pas ook eens af op welke tijd het normaal is dat kids tanden krijgen?
Mn neefje heeft nog steeds geen enkele tand.

Volgens mij is zo rond de 8 / 9 maanden gaan kruipen wel normaal. Maar ik vind het alleen zo apart dat ze bijv met zitten heel vlot was (nog geen 7 mnd; 9 mnd is gemiddeld) en nu al zelf gaat staan en rondjes loopt maar helemaal geen poging doet om te kruipen! Ik vergelijk haar wel vaak met mn oudste dochter, die kroop wel zo rond de 8 mnd maar die is veel te vroeg geboren, dus die vergelijking loopt ook niet helemaal op. Zo had zij bijv pas ná haar eerste verjaardag haar eerste tand! Isis had met 6 mnd 'al' 2 tanden. (Schijnt normaal te zijn, maar ik wist niet wat me overkwam :roll: )

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 07 jul 2008 19:13

jah idd dat is dan wel wat anders. speelt dat rond de 8/9 maanden nog een rol dat ze te vroeg zijn geboren??
Mijn neefje is ok maand te vroeg geboren.
Jah het is idd wel apart dat ze alles doet behalve kruipen. Maar misschien gaat ze het wel overslaan....

Ik hoorde ook dat als kids laat tanden krijgen, ze dan sterkere tanden krijgen en dat het alleen maar beter is.
Maar het is dan idd wel een heel verschil van jaar naar 6 maand... Geloof wel dat je dan ff zit te kijken van uhhhh :P

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 07 jul 2008 19:28

verschilt gwoon altijd.. je hebt kinderen die zitten en kruipen al met een maand of vier... maar je hebt ze ook die kruipen en zitten pas met tien maand. Vaak gaan ze toch altijd omstreeks de zelfde tijd lopen, plus of minus een paar maanden!

ach.. als elk beepje maar lekke rin zijn vel zit...

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 07 jul 2008 19:34

paprikameisje2 schreef:verschilt gwoon altijd.. je hebt kinderen die zitten en kruipen al met een maand of vier... maar je hebt ze ook die kruipen en zitten pas met tien maand. Vaak gaan ze toch altijd omstreeks de zelfde tijd lopen, plus of minus een paar maanden!

ach.. als elk beepje maar lekke rin zijn vel zit...

jah zo is het uiteindelijk ook.
Elk kind is anders. En het maakt ook wel uit of een kind heel bewegelijk is of juist niet. En de 1 doet dat weer sneller en de ander dat weer.
:wink:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 07 jul 2008 19:53

Jamillah, leuke foto's van je kids!

Simon kruipt ook nog niet en die is alweer ruim 11 maand :shock: .
Die is gewoon verschrikkelijk lui. Hij kan zwaaien, klappen, zitten, omrollen en dan houd het wel zo'n beetje op. Hij verplaatst zich trouwens op zijn rug door zijn kont op te tillen en zich dan met voeten af te zetten (hij zwemt zeg maar).

hij heeft 2 tanden onder en boven zijn zijn twee hoektandjes door, geen gezicht net dracula... :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 07 jul 2008 19:57

dat doet julia nu ook.. zo op de rug.. en dan met de hakken afzetten! zo kom je een eind hoor!! nog leuker als gewoon op de buik!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 07 jul 2008 20:33

mirjan22 schreef:jah idd dat is dan wel wat anders. speelt dat rond de 8/9 maanden nog een rol dat ze te vroeg zijn geboren??
Mijn neefje is ok maand te vroeg geboren.
Jah het is idd wel apart dat ze alles doet behalve kruipen. Maar misschien gaat ze het wel overslaan....

Ze was bijna twee maanden te vroeg geboren en toen werd er wel gezegd dat we, zeker het eerste jaar, bij alles wat ze voor het eerst deed die twee maanden er af moesten trekken. Ze kon met 9 mnd los zitten, maar dan moesten we die 2 mnd er af trekken en dan kon ze dus eigenlijk met ruim 7 mnd zitten. Kruipen deed ze dus met 8 mnd, dus eigenlijk met ruim 6 mnd. Na een jaar zou ze dan alle eventuele achterstand ingelopen hebben. Weet ook niet of dat wel altijd helemaal op gaat hoor, maar goed, ze is nu een flinke meid van 4 die alles kan, dus t is gelukkig allemaal goed gekomen :wink:

Terug naar “Archief”