De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 mei 2008 19:05

mirjan22 schreef:
trijntjejohanna schreef:milan heeft me vanavond ten huwelijk gevraagd :mrgreen: hij had bloemetjes geplukt.. komt met dat bosje naar me toe... mama, wil je met me tjouwen :mrgreen:

hahaha. wat schattig..... prachtig zoiets. en had ie echt zelf bedacht? :lol: :lol: :lol:

ja haha hij kwam er zelf mee...

leuke fotos juultje en jamillah... ben nog wel benieuwd naar de voorkant :lol:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 13 mei 2008 19:28

De voorzijde...

Afbeelding

Zodra ze de kans krijgt trekt ze de elastiekjes uit het haar....

Afbeelding

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 13 mei 2008 19:37

O wat een heerlijk eigenwijs snoetje, prachtig!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 13 mei 2008 19:37

Dat is echt een mooi meisje, Jamillah :shock:
Ze ziet er echt lief uit :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 13 mei 2008 19:38

Wat mij het eerst opvalt zijn haar prachtige ogen..maar ze is natuurlijk helemaal mooi!

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 13 mei 2008 19:39

erg leuke foto's jammilah. echt een schatje :P
echt super mpooi zow bos haar!

man wilde dat mn zusje ok zow dikke bos haar had. zij is al 4 maar hbe zulk mega dun haar dat amper groeit.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 mei 2008 19:44

wat lief lief lief zeg Jamillah!! Geweldig dat snoetje :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 13 mei 2008 20:46

Mooi meisje! :)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 mei 2008 21:45

ik las net dit :shock: :shock: :

baby uit snikhete auto gered
(bron: Telegraaf)

Vichte - De politie in het West-Vlaamse Vichte heeft zondag een baby gered die was achtergelaten in een bloedhete auto.
De agenten waren door een parkeerwachter gealarmeerd. Ze sloegen de ruit van de auto in.

De 1-jarige baby lag in de felle zon in een zwarte auto. De temperatuur was opgelopen tot vijftig graden.
De ouders van het kind hadden het achtergelaten toen zij gingen shoppen. Volgens hen omdat de baby "zo lekker lag te slapen".
Toen de ouders na drie kwartier terug kwamen bij hun auto waren ze boos over de kapotte autoruit, meldt De Morgen.

dat geloof je toch niet... dat je met dit weer je baby in de auto laat zitten... en dan ook nog boos over een kapotte autoruit...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 14 mei 2008 05:52

Zulke mensen moeten uit hun ouderschap gezet worden! We hebben de kinderen ook wel eens in de auto laten slapen, maar dan op de camping onder de boom met het raam open. En om de 5 minuten keek ik hoe het ging.
M
Annemiek heeft een etteroogje, iemand ervaring mee?Met babys moet je het spoelen met warm water, maar hoe zit het op 3-jarige leeftijd?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 mei 2008 06:00

mensen denken vaak echt niet na wat ze doen. De laatste dagen hebben wij veel op het strand gezeten daar zie je echt hele kleine baby's een hele dag op het strand zonder iets van een parasol of zo vind ik echt niet kunnen!

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 14 mei 2008 07:28

pol schreef:Zulke mensen moeten uit hun ouderschap gezet worden! We hebben de kinderen ook wel eens in de auto laten slapen, maar dan op de camping onder de boom met het raam open. En om de 5 minuten keek ik hoe het ging.
M
Annemiek heeft een etteroogje, iemand ervaring mee?Met babys moet je het spoelen met warm water, maar hoe zit het op 3-jarige leeftijd?

Even met een gaasje met afgekoeld gekookt water. Een druppeltje borstvoeding erin zal wel niet opgaan :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 14 mei 2008 09:03

erg schokkend vind ik zulke berichten altijd TJ. Ik snap dat dus niet, zorg dan dat je maxico over kan zetten op je onderstel. Vorig jaar is er een baby overleden in een auto, de moeder was naar een vergadering en liet de baby ook in de auto staan :shock:
en afgelopen weekend een hond. Bah.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 mei 2008 14:37

ik weet niet wat ik met matteo moet.... hij is zo ongeveer de hele dag aan het huilen... al een hele tijd lang... niks is goed... op schoot niet... op de grond niet... in bed niet.. tijdens wandelen niet... af en toe is hij een tijdje stil.. maar verder...

het is nu volgens ons erger sinds hij het pedaal van het orgel op zn hoofd heeft gehad... volgens dokter was er niks aan de hand als hij niet binnen 24 uur ergens last van had ...

ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft... maar wat is het dan wel... :| :|

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 mei 2008 15:06

vandaag in Het Laatste Nieuws, de ouders aan het woord. En ze blijven echt klagen over het kapotte raam...

«Goed: we weten dat we onze kinderen niet alleen in de auto mogen achterlaten. Maar Kenji (1) sliep vredig, de auto was gekoeld en we waren direct terug.» Dat zeggen Thomas Vanderlinden (29) en Nathalie Geenens (27) uit Ronse. De politie brak zondagmiddag een ruit van hun auto, omdat ze oordeelden dat het achtergelaten jongetje in de warme auto in gevaar was. «Een totaal overdreven reactie», vindt het koppel.

«We zijn zondag even voor de middag binnengewipt in een sportwinkel in Vichte. We hadden niet veel tijd, want we werden voor het middagmaal verwacht bij familie. Kenji lag rustig te slapen. We weten dat je je kind niet alleen mag achterlaten in de auto, maar we zouden niet lang wegblijven. En Kenji is een moeilijke slaper. Als we hem dat dutje niet zouden gunnen, zou hij de hele middag lastig zijn. Dus zijn we alleen met Kimberly (3) naar de winkel gegaan», vertelt Nathalie. «Bovendien was onze wagen onder het rijden door de airconditioning afgekoeld», vult Thomas aan. «Het was er fris, de temperatuur kon op die paar minuten niet hard stijgen.»

«Na hooguit een halfuur was ik terug», zegt Nathalie. «Kimberly wou nog met haar papa naar een springkasteel, maar ik wou Kenji zien. Toen ik op de parking kwam, stond er politie. Ik schrok me een bult. Een agent zei: 'Mevrouw, we hebben een raampje moeten inkloppen omdat uw zoon aan het stikken was.' Ik vreesde het ergste, maar Kenji zat braaf bij een agent op schoot.»

Een parkeerwachter had de slapende Kenji opgemerkt en de politie gebeld. Die liet de nummerplaat omroepen in het nabije shoppingcenter Molecule. Toen er geen reactie kwam, grepen de agenten in. «We zaten in een winkel ernaast», windt Thomas zich op. «Waarom hebben ze ons daar niet gezocht? Die ruit stukslaan was compleet overdreven. En waarom is er geen dokter bijgeroepen, als ze écht dachten dat Kenji in levensgevaar was? Hij mankeerde niets, hij was nooit in gevaar. Of toch: de auto lag vol splinters, tot in het kinderstoeltje. Ik heb me erover opgewonden, ja. Ik heb de politie gevraagd of dat wel verantwoord was.»

Voor rechter?

Het parket van Kortrijk onderzoekt nog of het de ouders voor de rechter brengt. «We willen eerst nagaan bij het parket of er eerder problemen waren.» Kind & Gezin laat weten dat ze ouders altijd op het hart drukt hun kinderen nooit alleen te laten, en zelfs bij het slapen in de buurt te blijven.

Precies een jaar geleden stierven zowel in het Vlaams-Brabantse Halle als in Baarle-Nassau, net over de Nederlandse grens, twee peuters nadat hun moeder hen in een verhitte wagen achterliet. «Maar die moeders waren hun kind compleet vergeten en lieten het een hele dag achter. Dat zouden we nooit doen», zegt Nathalie. De autoruit is intussen hersteld. «Want we hebben twee kinderen. Het zou onverantwoord zijn zo rond te rijden», aldus de ouders.

Terug naar “Archief”