@ Mirjan: Leuke foto's van je lieve neefje!
@ Bloempie: Mooie foto's!! Wat word Thomas al weer groot!
Ik koop nooit kleding via mp, waarom weet ik eigenlijks niet. Heb er eigenlijks ook nog nooit zo naar gekeken

. Koop het meestal gewoon in de winkel of bestel wel eens wat. Heb vorige week wat kleren bij bonprix besteld. Hoop dat het snel komt en net zo leuk is als in het boekje stond.
Pyama's enzo koop ik ook nog wel eens bij de zeeman, en soms als ik er een leuk shirt zie. Vind alleen het nadeel gewoon het is zo snel raar. Dit is dan vaak toch voor me werk, werd 2 weken geleden gepakt door een bewoner, trok me zo hard aan het shirt dat ik bijna boven op hm lag

. Shirt helemaal uit z'n fatsoen, was het n shirt van bijvoorbeeld Esprit dan was het ook zo geweest. Me moeder had pas een paar leuke shirts voor me broertje er gekocht, ik zeg wel eens tegen dr dat ik het zonde vind omdat het toch vrijsnel raar is. Magoed ze doet het wel

, moet ze ook zelf weten. Mag niet klagen, maar ze hebben het niet zo breed met geld. Heb dan zoiets geef er iets meer voor uit en je hebt er langer plezier van. De H&M is ook niet zo duur, magoed die zit jammer genoeg niet in de buurt. Als ik er ben en ik zie wat leuks dan neem ik het voor dr mee, en vind ze het ook goed.
Wat de toekomst brengen moge........