Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 28 feb 2008 22:50

Ik ben vanavond voor intakegesprek Herbalife geweest. Een vetmeting gehad... Was dus aan de hoge kant, maar dat had ik al verwacht.
Verder heeft ze gemeten dat ik in rust heel veel verbrand dus dat is wel fijn om te horen voor iemand die vresuluk moei word van beweging 8)

Naja, maandag beginnen, een dag na mn verjaardag :P .
Komt goed denk ik.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 02 mar 2008 14:16

Veel succes met afvallen iedereen! :D

Met mooi weer in aantoch(bikini tijd dus) heb ik besloten om te letten op mijn eten. Ik ben niet heel dik ofzo, maar heb wel een ongezonde leefstijl. Ik heb besloten om te gaan sporten, eigenlijk heb ik een hekel aan bewegen... maargoed, ik ga tennissen. Over een paar weken beginnen de lessen, ik moet nog sportkleding enzo kopen. Kan ik dus mooi shoppen :puh:
Dus, dat.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 02 mar 2008 15:19

jamillah schreef:Ik ben vanavond voor intakegesprek Herbalife geweest. Een vetmeting gehad... Was dus aan de hoge kant, maar dat had ik al verwacht.
Verder heeft ze gemeten dat ik in rust heel veel verbrand dus dat is wel fijn om te horen voor iemand die vresuluk moei word van beweging 8)

Komt goed denk ik.

Hoe kunnen ze meten dat je in rust veel verbrand?

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 02 mar 2008 15:25

tante-tortel schreef:
jamillah schreef:Ik ben vanavond voor intakegesprek Herbalife geweest. Een vetmeting gehad... Was dus aan de hoge kant, maar dat had ik al verwacht.

Komt goed denk ik.

Hoe kunnen ze meten dat je in rust veel verbrand?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar :D
Dus, dat.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 02 mar 2008 16:44

Geen idee, ik moest op een ligbed met een plakker op mn voet en een plakker op mn hand. Stroomstrootjes door je lichaam heen en voila! 8)

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 02 mar 2008 21:24

jamillah schreef:Geen idee, ik moest op een ligbed met een plakker op mn voet en een plakker op mn hand. Stroomstrootjes door je lichaam heen en voila! 8)

Daarmee meten ze door middel van de verschillende weerstanden, je lichaamsvetpercentage, je hoeveelheid spiermassa, je botmassa en de hoeveelheid vocht dat je vasthoudt. En aangezien ze van alles precies weten hoeveel calorieën per kilo het nodig heeft om zichzelf in stand te houden kunnen ze je vertellen hoeveel je verbrandt tijdens rust, je zogenaamde rustbasaalmetabolisme.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 03 mar 2008 08:55

MrSokkie schreef:
jamillah schreef:Geen idee, ik moest op een ligbed met een plakker op mn voet en een plakker op mn hand. Stroomstrootjes door je lichaam heen en voila! 8)

Daarmee meten ze door middel van de verschillende weerstanden, je lichaamsvetpercentage, je hoeveelheid spiermassa, je botmassa en de hoeveelheid vocht dat je vasthoudt. En aangezien ze van alles precies weten hoeveel calorieën per kilo het nodig heeft om zichzelf in stand te houden kunnen ze je vertellen hoeveel je verbrandt tijdens rust, je zogenaamde rustbasaalmetabolisme.

Wat je al met stroom kunt meten 8) Poehe!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 03 mar 2008 08:57

Jamillah! Je gaat aan de Herbalife! Wauw :D Nou, succes hè, moet goedkomen dan!

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 03 mar 2008 08:59

Herbalife is zo slecht voor je zou het echt afraden. Je kunt er een blijvende schildlier afwijking van oplopen. En dan ben je nog verder van huis.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 03 mar 2008 11:11

Wat is herbalife eigenlijk?
Dus, dat.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 03 mar 2008 11:17

rosalie83 schreef:Jamillah! Je gaat aan de Herbalife! Wauw :D Nou, succes hè, moet goedkomen dan!

Heb mn eerste shakie gehad en zit nu nog bomvol 8) Moet er nog niet aan denken om over een uurtje te gaan lunchen.

TTortel, bron?

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 03 mar 2008 12:16

Je zou ook eerst zelf kunnen google.
Maar enkele : http://www.graves-patienten.nl/forum/vi ... 5905a0f202

Een forum van graves patienten. En dan lezen de reactie van maike en suzie.
Verder zijn er voldoende site,s te vinden die over de grote nadelen van HBL spreken.
Er zit in bepaalde tabletten een chinees kruid wat zorgt dat de schildklier sneller gaat werken. En dan is het logisch dat je afvalt.
Maar als je dan stopt is je schildklier in de war en heb je de schildklier werking vernield. Kun je aan de pillen bij de internist.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 03 mar 2008 12:52

Waarom kiezen mensen er eigenlijk voor om ´aan de herbalife´ te gaan?

Naar mijn idee horen een goed figuur en gezond leven bij elkaar. Gevarieerde voeding, niet te veel suikers en vet en voldoende beweging :D

Ik ben vandaag begonnen met een poging tot gezond leven. Ben wel bang dat ik niet van de paaseitjes kan afblijven die mijn ma gekocht heeft :oops:
Dus, dat.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 03 mar 2008 13:17

Dit vind ik pas vreemd:

Ben al een week aan het tobben met mijn darmen en maag.
'k Heb daardoor een week vrij weinig gegeten. Nu ben ik toch aangekomen afgelopen week. :roll:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 03 mar 2008 13:47

Gerdien B. schreef:Dit vind ik pas vreemd:

Ben al een week aan het tobben met mijn darmen en maag.
'k Heb daardoor een week vrij weinig gegeten. Nu ben ik toch aangekomen afgelopen week. :roll:

Het kan zijn dat je juist vanwege je problemen meer bent gaan vasthouden. Of je stofwisseling is een standje lager gegaan.
--------

Verder heb ik het niet zo op alle vormen van afslanken die werken door middel van het kunstmatig opvoeren van je stofwisseling. Alles wat beweert dat je door een poedertje of een pilletje sneller en zonder moeite vet verbrandt bekijk ik altijd heel erg wantrouwend want echt gezond kan dat niet zijn. Bij de meeste mensen kan het lichaam die stofwisseling prima zelf regelen en om er van buitenaf mee te gaan rommelen kan eigenlijk alleen maar verkeerd gaan.

Wil je toch je stofwisseling verhogen - het is immers wel een hele goede manier om af te vallen - ga dan lekker een of twee keer per week een uurtje bewegen, wandelen is al genoeg. Dan verhoog je je algemene stofwisseling ook maar dan op een natuurlijke wijze.

Terug naar “Archief”