Verder heeft ze gemeten dat ik in rust heel veel verbrand dus dat is wel fijn om te horen voor iemand die vresuluk moei word van beweging

Naja, maandag beginnen, een dag na mn verjaardag

Komt goed denk ik.
Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:Ik ben vanavond voor intakegesprek Herbalife geweest. Een vetmeting gehad... Was dus aan de hoge kant, maar dat had ik al verwacht.
Verder heeft ze gemeten dat ik in rust heel veel verbrand dus dat is wel fijn om te horen voor iemand die vresuluk moei word van beweging![]()
Naja, maandag beginnen, een dag na mn verjaardag.
Komt goed denk ik.
tante-tortel schreef:jamillah schreef:Ik ben vanavond voor intakegesprek Herbalife geweest. Een vetmeting gehad... Was dus aan de hoge kant, maar dat had ik al verwacht.
Verder heeft ze gemeten dat ik in rust heel veel verbrand dus dat is wel fijn om te horen voor iemand die vresuluk moei word van beweging![]()
Naja, maandag beginnen, een dag na mn verjaardag.
Komt goed denk ik.
Hoe kunnen ze meten dat je in rust veel verbrand?
jamillah schreef:Geen idee, ik moest op een ligbed met een plakker op mn voet en een plakker op mn hand. Stroomstrootjes door je lichaam heen en voila!
MrSokkie schreef:jamillah schreef:Geen idee, ik moest op een ligbed met een plakker op mn voet en een plakker op mn hand. Stroomstrootjes door je lichaam heen en voila!
Daarmee meten ze door middel van de verschillende weerstanden, je lichaamsvetpercentage, je hoeveelheid spiermassa, je botmassa en de hoeveelheid vocht dat je vasthoudt. En aangezien ze van alles precies weten hoeveel calorieën per kilo het nodig heeft om zichzelf in stand te houden kunnen ze je vertellen hoeveel je verbrandt tijdens rust, je zogenaamde rustbasaalmetabolisme.
Gerdien B. schreef:Dit vind ik pas vreemd:
Ben al een week aan het tobben met mijn darmen en maag.
'k Heb daardoor een week vrij weinig gegeten. Nu ben ik toch aangekomen afgelopen week.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten