Moderator: Moderafo's
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
vlieger schreef:De manier om je whatpulse.bin te kopieren en te pulsen en weer terug te zetten werkt niet. Je hebt wel zoveel pulses maar pulsen kan je wel maar je keys blijven staan...!
I have try...
vlieger schreef:I have try...
Hydro schreef:vlieger schreef:I have try...
I tried moet het volgens mij zijn. Maakt ook verder niet uit. Ik neem aan dat wij ons niet verlagen tot cheaten door de binfiles te kopieren en later weer terug te plaatsen. Wel mooi dat ze die ene gast verwijderd hebben, zal het team ze niet in dank afgenomen hebben
.
vlieger schreef:Hydro schreef:vlieger schreef:I have try...
I tried moet het volgens mij zijn. Maakt ook verder niet uit. Ik neem aan dat wij ons niet verlagen tot cheaten door de binfiles te kopieren en later weer terug te plaatsen. Wel mooi dat ze die ene gast verwijderd hebben, zal het team ze niet in dank afgenomen hebben
.
hehe idd maar ze hadden het wel mogelijk beveiligen... op zn minst iets met een lastchange check...
Kaw schreef:vlieger schreef:Hydro schreef:vlieger schreef:I have try...
.
hehe idd maar ze hadden het wel mogelijk beveiligen... op zn minst iets met een lastchange check...
De server kan een GUID af geven. Deze wordt opgeslagen in de Whatpulse.bin. Wanneer deze probeert up te loaden kan de server kijken of deze GUID al een keer voorgekomen is, oftewel of de whatpulse.bin al eens erder is gebruikt voor uploaden.
vlieger schreef:vlieger schreef:De manier om je whatpulse.bin te kopieren en te pulsen en weer terug te zetten werkt niet. Je hebt wel zoveel pulses maar pulsen kan je wel maar je keys blijven staan...!
I have try...
Hij doet het nu wel....jammer dit hadden ze op dr minst kunnen beveiligen...
chiel schreef:vlieger schreef:vlieger schreef:De manier om je whatpulse.bin te kopieren en te pulsen en weer terug te zetten werkt niet. Je hebt wel zoveel pulses maar pulsen kan je wel maar je keys blijven staan...!
I have try...
Hij doet het nu wel....jammer dit hadden ze op dr minst kunnen beveiligen...
kom je daar nu pas achter?
Markie schreef:Aragorn schreef:Hij heeft iig een toepasselijke naam.
Das zeker waar![]()
Snel verwijderen zulke personen.
Zo'n progje is simpel in elkaar te flanzen.t is maar een klein stringetje geloof ik.Zal t is ff uitzoeken, dan kunnen wij dat ook met zn allen gaan doen
Misschien kan je het ze als iedee doorgeven voor de volgende versie.Kaw schreef:vlieger schreef:Hydro schreef:vlieger schreef:I have try...
.
De server kan een GUID af geven. Deze wordt opgeslagen in de Whatpulse.bin. Wanneer deze probeert up te loaden kan de server kijken of deze GUID al een keer voorgekomen is, oftewel of de whatpulse.bin al eens erder is gebruikt voor uploaden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten