appelflap schreef:mirjan23 schreef:blaarkop schreef:zoiets past echt bij DS Reinders zakelijk
Maar goed voor de grote gemeente van Staphorst dat er weer een opvolger komt al is het wel heel anders dan Ds Tj de Jong
Ken je ds Reinders dan? Hoezo is hij zo heel anders. Maar das niet erg want zou niet goed wezen als je telkens een zelfde soort dominee krijgt.
Ik ben toch eigenlijk wel blij dat we nu eens een ander krijgen. 16 jaar een zelfde dominee is best lang
Volgens mij zit er niet zo heel veel verschil in. Allebei zeer rechts en fanatiek. Ds. Reinders is een dominee van 4 punten, waarvan vaak drie-en-een-half over de wet gaan, hoe dat bij de Jong zit weet ik weer niet precies.
zo das wel heel veel wet dan:P Klinkt niet echt .......je van de het. Jah ik vind ds de Jong iemnd die erg moeilijk predikt, en ook wel erg rechts, maar komt denk ook wel door de kerkeraad hier. Denk dat dat ook veel invloed op hem heeft.Maar hij is wel heel erg meelevend met gemeente.
maar goed. iedereen kijkt toch weer anders tegenaan en we zullen wel zien wat voor ds Reinders dat nu precies is. duurt alleen nog wel ff. waarschijnlijk juni pas dus