Regelmatig krijg ik serieuze vragen door middel van een PeeBeetje. Daar probeer ik zo vertrouwelijk mogelijk mee om te gaan. Blijft geheel anoniem en er wordt verder niet over gepraat. Een Dr. Love is Dr., dus heeft ook een beroepsgeheim. Wat ik wel graag daarover kwijt wil is dat het natuurlijk mijn mening is en blijft. Dus ik wil jullie graag helpen, maar doe dat vanuit min eigen standpunt, regelmatig krijg ik wel positieve reacties terug, maar dat zou soms ook anders kunnen zijn. (Gelukkig nog niet gebeurt....). Hoe ik iets zou oplossen of hoe ik met een bepaalde situatie zou om gaan. Het kan dan ook best een keer zo zijn, dat het voor een ander niet werkt of het liever geheel anders zou aanpakken.
Jullie zullen misschien wel denken, waarom schrijft ze dit???

Het is mijn bedoeling om vragen te plaatsen die ik krijg van forummers die liever anoniem blijven en de vraag dus stellen via een andere weg dan de rubriek.
Voor diegenen, schrik niet

Het gaat dan ook om vragen, waarvan ik denk dat anderen er ook best wel mee kunnen zitten (misschien heb ik het ook wel mis hoor

Dus, vragen blijven welkom, het is ook zeker niet gezegd dat alle vragen hier ook aan bod komen (dat gaat ook nog in overleg, ik plaats niet zo maar alles)
Liefdevolle groet,
Dr. Rosekapje