Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 06 apr 2004 12:42

Hallo lieve mensen,

Regelmatig krijg ik serieuze vragen door middel van een PeeBeetje. Daar probeer ik zo vertrouwelijk mogelijk mee om te gaan. Blijft geheel anoniem en er wordt verder niet over gepraat. Een Dr. Love is Dr., dus heeft ook een beroepsgeheim. Wat ik wel graag daarover kwijt wil is dat het natuurlijk mijn mening is en blijft. Dus ik wil jullie graag helpen, maar doe dat vanuit min eigen standpunt, regelmatig krijg ik wel positieve reacties terug, maar dat zou soms ook anders kunnen zijn. (Gelukkig nog niet gebeurt....). Hoe ik iets zou oplossen of hoe ik met een bepaalde situatie zou om gaan. Het kan dan ook best een keer zo zijn, dat het voor een ander niet werkt of het liever geheel anders zou aanpakken.
Jullie zullen misschien wel denken, waarom schrijft ze dit??? :roll:
Het is mijn bedoeling om vragen te plaatsen die ik krijg van forummers die liever anoniem blijven en de vraag dus stellen via een andere weg dan de rubriek.
Voor diegenen, schrik niet :) . Die anonimiteit blijft. De vraag wordt dus niet geplaatst met naam en toenaam, maar alleen met mijn antwoord :mrgreen:
Het gaat dan ook om vragen, waarvan ik denk dat anderen er ook best wel mee kunnen zitten (misschien heb ik het ook wel mis hoor :roll: ).

Dus, vragen blijven welkom, het is ook zeker niet gezegd dat alle vragen hier ook aan bod komen (dat gaat ook nog in overleg, ik plaats niet zo maar alles)

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 06 apr 2004 17:47

Heeft nu dat nu ook wel eens? Je hebt een beetje de rillingen, niets ernstigs ofzo, maar je gaat naar de dokter en die geeft je een receptje of een advies waardoor je als het goed is weer snel helemaal fit bent. zo zou het moeten zijn eigenlijk.

Wat mij is overkomen, ik krijg nog wel eens serieuze vragen per e-mail van mensen. die beantwoord je dan naar eer en geweten natuurlijk en je probeert door je antwoord iets mee te geven waar ze wat mee kunnen doen. :)
Maar tot grote schaamte moet ik bekennen dat bijna iedereen die ik een antwoord gaf dmv een e-mail ook nog iets anders meekreeg, n.l een virus. :oops: :shock:
Dus eeh, voor iedereen die zijn of haar computer niet meer kon opstarten of problemen kreeg met de computer…SORRY!!! :?
(ik hoop dat jullie aan het antwoord op je vraag wel wat hadden :mrgreen: :wink: )
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 06 apr 2004 18:28

Wegens het steeds negeren van waarschuwingen en het niet serieus nemen van de moderators hebben we helaas moeten besluiten dit topic te sluiten.

Terug naar “Archief”