Dus zonder rugleuning pas als ze 1.35 zijn.
Dan moeten we Jurians stoel maar verplaatsen als hij eens een keer met mijn man meerijdt in zijn auto

Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Dus zonder rugleuning pas als ze 1.35 zijn.
trijntjejohanna schreef:Wat zijn de regels voor het vervoer van kinderen in de auto?
Kinderen tot 18 jaar en kleiner dan 1,35 meter moet u in een goedgekeurd autokinderzitje vervoeren. Dit moet zowel voorin als achterin de auto. Kinderen groter dan 1,35 meter moeten voorin en achterin de auto de autogordel om. Zij mogen als het nodig is een zittingverhoger gebruiken
Gekopieerd van de site van de rijksoverheid
trijntjejohanna schreef:Oh mensen wat ben ik moedeloos op dit moment .. Manoël heeft nu al buikpijn sinds woensdag op donderdag nacht .. Donderdag bij eigen huisarts geweest en op de spoedeisende hulp waar hij gezien is door de arts daar en een kinderarts... Afgelopen nacht is hij gezien door een huisarts op de post en vanmiddag door onze andere huisarts .. Niemand weet het .. Ondertussen zitten wij met een mannetje die bijna niks eet , en elke nacht minstens drie uur n krom ligt van de pijn ..
We hennen nu twee week vakantie samen, maat er zijn alleen maar moe moe moe.. Manoël zei ook al volgens mij is er geen arts in Nederland die mij beter kan maken ....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten