Leuk, al dat gefiets! Kindlief hier moet er niet veel van hebben en fietst zelfs niet op een driewieler. Maar hij kan zich er wel heel snel op voortbewegen. Ons eigenwijs apie
Hij is nu weer op de psz na een weekje vakantie en de leidsters riepen echt tegelijkertijd: 'wat is hij gegroeid!'
In 2 weken tijd heeft hij echt een grote verandering ondergaan. Zo gaaf om te zien. Zijn gezichtje is wat ouder geworden, zijn benen nog langer en zijn uitspraken wijzer
Hij begrijpt ook ineens de woorden ik-jij en mijn-jouw. Nou, dat vindt hij mooi! En ineens wil hij zingen. De hele dag zingt hij 'hallelujah', 'hosanna', 'ik ben zo blij', 'higher, higher', 'wow wow wow, Jezus houdt van jou!', etc. etc. En het gaat steeds beter klinken. 2 weken geleden klonken de woorden conducteur, krokodil en achteruit nog precies hetzelfde, nu zijn het ineens 3 verschillende woorden en vooral 'achteruit' is bijna perfect.
Echt gewoon leuk om hem zo te zien groeien in alles! Het is toch niet te geloven he, dat we zomaar kind(eren) hebben gekregen van God om ze op te laten groeien en te verzorgen. Dat is toch wat, he, echt een bizar wonder gewoon! Kijk dan al die foto's die hier voorbij komen!