kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 aug 2008 09:49

ik snap ook niet hoe jullie dat doen...
vorig jaar een leren jasje gekocht en die draag ik nu ook nog met veel plezier. Ook een wollen jas gekocht, die 's nu al ruw, dus die trek ik never meer aan. En wat laarzen betreft. Dat redt ik never onder de 100/150 euro. Komt denk ik omdat ik XLkuit laarzen moet hebben, maar 'k zou niet weten waar ik die kan vinden onder de 100,-.

Heb van de week nog kleren gekocht, maar toen was ik ook al ruim 80,- kwijt voor 1 rokje.

Tja.. 't zal aan mij liggen :wink:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 aug 2008 10:10

Jannoek schreef:ik snap ook niet hoe jullie dat doen...
vorig jaar een leren jasje gekocht en die draag ik nu ook nog met veel plezier. Ook een wollen jas gekocht, die 's nu al ruw, dus die trek ik never meer aan. En wat laarzen betreft. Dat redt ik never onder de 100/150 euro. Komt denk ik omdat ik XLkuit laarzen moet hebben, maar 'k zou niet weten waar ik die kan vinden onder de 100,-.

Heb van de week nog kleren gekocht, maar toen was ik ook al ruim 80,- kwijt voor 1 rokje.

Pfff, 80 euro voor een rokje... :shock: Dat doe ik nog niet eens voor een bruiloft!
Ik heb voor laarzen ook XL-kuitmaat nodig. Ik haal ze gewoon bij de Schoenenreus..., rond de 60 euro.
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 22 aug 2008 10:20

Daphne schreef:
Jannoek schreef:ik snap ook niet hoe jullie dat doen...

Pfff, 80 euro voor een rokje... :shock: Dat doe ik nog niet eens voor een bruiloft!
nee idd, ik ook niet. Ik klink dat misschien heel oudbollig en truttig, maar ik heb het er gewoon niet voor over. Ik kijk altijd bij dure winkels in de etalage en dan denk ik: "Wow :shock: 79,95 voor een vest!!! Ja echt niet!!" Ik haal meestal setjes (ook wel eens in de afprijzing of bij de oude collectie) voor maximaal 70 euro. Dan heb ik een rok/blouse/vestje. En dat vind ik dan al best prijzig :wink: :oops:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 aug 2008 10:30

Gewone kleding koop ik ook niet voor zoveel geld.
Alleen een goede spijkerbroek, daar betaal ik af en toe wel 50 euro voor, maar verder niet hoor.
Maar ik vind laarzen en een jas toch iets anders. Een winterjas dan. Zomerjas koop ik zelden.
Maar laarzen koop ik dan ook het liefst in de uitverkoop, ze waren 100, nu voor 30, dat vind ik leuker :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 aug 2008 10:39

MissF schreef:Gewone kleding koop ik ook niet voor zoveel geld.
Alleen een goede spijkerbroek, daar betaal ik af en toe wel 50 euro voor, maar verder niet hoor.
Maar ik vind laarzen en een jas toch iets anders. Een winterjas dan. Zomerjas koop ik zelden.
Maar laarzen koop ik dan ook het liefst in de uitverkoop, ze waren 100, nu voor 30, dat vind ik leuker :)

Hehe, inderdaad. Ik koop ook heel veel in de uitverkoop. Een zomerjas heb ik niet. Een winterjas probeer ik ook aan het eind van het seizoen te halen.
Hier in Den Bosch heb je een outlet van Miss Etam, pas voor het eerst geweest. Had ik een rok voor 13,50 die normaal 50 euro kost en een shirt voor 9,95 ipv 29,95. Normaal koop ik nooit bij ME omdat ik het te duur vind, maar dit is wel errug leuk... 8)
Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 22 aug 2008 10:44

Wat een verschillende opvattingen hè... Miss Etam vind ik bijvoorbeeld he-le-maal niet duur, integendeel. Ik kom er niet vaak, maar rokken voor 50 euro enzo... prima te doen. Ik ben meestal zo'n 80 euro kwijt denk ik, al maakt mijn moeder er ook regelmatig voor me, dus dat compenseert weer. :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 aug 2008 10:54

ja idd grappig. Ik vind miss Etam ook helemaal niet duur, eerder goedkoop. :mrgreen:

Heb zelf bij Promiss gewerkt en daar kan ik ook nog wel redelijk goed slagen. Ook niet duur maar soms wel leuke dingen.

't is bij mij trouwens niet zo dat ik per se dingen moet hebben die duur zijn ofzo... 't ligt er ook maar net aan.

Vorig jaar had ik voor een bruiloft een super mooi setje van Taifun, wat nog geen 100,- was. Rokje met kant en een ecru top met zwart vestje met strik.

Volgende week heb ik bruiloft en daar heb ik een grijze jurk voor gekocht. Mooie pumps erbij (in de opruiming, in oostenrijk gekocht ;)) en een grijze pashmina sjaal. Grijze ketting, grijze armband, grijze oorbellen. En voor vriendje lief een bijpassende lichtgrijze stropdas bij z'n donkergrijze pak gekocht. We hebben 't al even gepast, stond zo mooi :mrgreen:
'k Vind het altijd wel belangrijk om als setje zo goed mogelijk te matchen op feestjes enzo...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 22 aug 2008 11:00

Weet je dat ik van dat matchen al een beetje afgestapt ben? Mijn vriend zei pas: anders vond je dat zo belangrijk, nu niet meer? Haha, hij heeft op zondag altijd een donkergrijs/antraciet pak aan (gaaf!!) met (meestal) een rode stropdas, maar als ik mijn kleding daar altijd op aanpas kan ik mijn bruine hoed nooit meer op :roll:, dus zo nu en dan overtreed ik mijn eigen regels toch maar. :mrgreen:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 aug 2008 11:37

Ik vind de Promiss wel duur, daar ga ik nooit heen.
Miss Etam vind ik soms wel leuk, maar soms ook een beetje truttig. Positiekleding moet bijna wel daar, en dat viel me best mee. Maar ik koop dan geen broek van 40 euro, dat vind ik jammer, voor die paar maanden.
Bij elkaar passen probeer ik op een bruiloft wel. Maar dan wel dat ik iets koop, en hij zich erop aan moet passen :mrgreen: Maar dat lukt niet altijd, omdat hij het niet nodig vindt om dan nieuwe kleren te kopen, dus gebruikt hij de nette broek met het stoere colbertje van mijn zus' bruiloft ook voor die van mijn vriendin. En ik wil wel iets nieuws, dus moet ik me eigenlijk aanpassen.
In maart en juni van volgend jaar hebben we weer een bruiloft. Voor die van maart heb ik al een jurk. Net voor ik zwanger werd gekocht, kan ie dan mooi weer aan.
Maar ook voor een bruiloft betaal ik niet zoveel, hoor. Bij mijn zus een jurkje van 80 euro, wow, dat vond ik echt teveel eigenlijk voor 1 jurkje.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 22 aug 2008 12:07

Ik vind bijv de miss etam ook heel goedkoop.
Heb niet echt vaste winkels waar ik me kleren koop.
Heb al wel een paar keer gedaan dat ik bij de bonaparte kleding heb gekocht in de uitverkoop, nou dan is het leuk winkelen.
Heb ook wel een dure smaak, m'n kleren voor de zondag zitten altijd al snel aan de 150 euro.
Per seizoen koop ik gemiddeld 3 stellen en ben dan per stel ongeveer 80 euro kwijt.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 aug 2008 12:15

ik schrok al van de prijs van m'n trouwjurk.... :shock: :shock: :shock:

k heb voor de 1e trouwdag (in het gemeentehuis) een super gaaf cool jurkje gekocht in de uitverkoop (een zomerjurk, maar best wel dik van stof) straks in januari ga ik weer op zoek naar iets voor erbij (plus schoenen). Nou zelfs voor m'n eigen bruiloft ga ik niet veel uit geven.

k heb er het geld er ook niet voor...want die trouwjurk kost me al een hele bult.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 aug 2008 12:22

Voor mijn man merk ik wel dat duurdere blousjes minder snel lelijk worden. Al vind ik zijn polo's van Esprit dan ook weer niks, die kosten ook zat. Maar bepaalde duurdere merken zijn gewoon echt beter. Omdat hij zijn kleren toch best lang aanheeft koopt hij vaker iets duurdere kleding. Maar in totaal ben ik toch altijd meer kwijt, elk seizoen, omdat ik veel meer koop ;)

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 22 aug 2008 12:33

Ik heb m'n winterjas 2 jaar geleden gekocht voor €30,- of 40,- en die gaat dit jaar gewoon nog weer mee of ik moet een erg leuke tegenkomen voor niet teveel geld. Ik denk dat €50,- 't maximum is wat ik daar aan uit zal geven.
In febr. een winterjas gekocht voor m'n man voor 100,- maar doordat hij is afgevallen moet ´ie weer een nieuwe. Daar baal ik wel van!
Spijkerbroeken koop ik meestal voor 20-30,-
Truien/vesten max. 25,-, T-shirts max. 15,-. Schoenen max. 50,-
In febr. 2 paar laarzen gekocht (bruin en zwart/ voor 40,-, kunnen komen t winter prima mee.
Heel soms wil ik nog wel s van m´n principes afwijken maar over ´t algemeen weiger ik gewoon zoveel geld voor kleding e.d. te betalen.

Miss Etam vind ik ook vrij prijzig. Ik slaag de laatste tijd regelmatig bij de C&A. Voor m´n man ook leuke kleding te vinden.
Ik heb niet zoveel bruiloften maar ik betaal daar niet meer voor dan ik anders zou doen.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 aug 2008 12:55

Ik heb het idee dat ms etam ook steeds duurder wordt. De buurvrouw had het er pas ook al over.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 aug 2008 12:55

c&a vind ik de kwaliteit niet zo goed.. tis dan misschien wel goedkoper, maar dan moet je vaker nieuwe kopen.. dus dan eigenlijk weer niet goedkoper

Terug naar “Archief”