jeepeecee schreef:Bumba schreef:Wat mooi zeg! Ik krijg altijd ruzie, wanneer ik band wil naaien, hoe doe jij dat zo netjes?
dat donkerblauwe band, is baisband, en dat strijk ik eerst dubbel en daarna 'leg' ik om de stof heen en spelt ik het vast en daarna doorstikken.
of bedoel je de tailleband?
Nee, ik bedoelde het biaisband. Ik naaide eerst altijd aan de achterkant vast en daarna sloeg ik het om naar de goede kant en stikte ik het door (begrijp je??). Maar ik kreeg het eigenlijk nooit zo mooi, nu eens deze manier proberen.

Daarnaast, ik kan alleen maar op zaterdag of donderdagavond naar de winkel toe, op internet bestel je het en je hebt het de andere dag gewoon lekker in huis!
  Daarnaast, ik kan alleen maar op zaterdag of donderdagavond naar de winkel toe, op internet bestel je het en je hebt het de andere dag gewoon lekker in huis! 

Maar die is iets slapper.. Je hebt ook duurdere die zijn dan steviger (zoals die van het plaatje)
  Maar die is iets slapper.. Je hebt ook duurdere die zijn dan steviger (zoals die van het plaatje)

(m'n dochter roept er ook om trouwens, die vond hem zo leuk)
 (m'n dochter roept er ook om trouwens, die vond hem zo leuk)

Nog een paar echte zomerdingen, dus die mogen wel snel af willen ze nog gedragen kunnen worden *oeps*
  Nog een paar echte zomerdingen, dus die mogen wel snel af willen ze nog gedragen kunnen worden *oeps*