Het was voor mij een eyeopener om even na te denken alvorens te vragen: joh wat leuk, wat zie ik.
Nooit doen !
Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:@Nita, of een t shirt met grote letters: NIET ZWANGER.(die neiging ga ik nu steeds meer krijgen om zo'n t shirt te gaan dragen).
nita schreef:Evelien schreef:@Nita, of een t shirt met grote letters: NIET ZWANGER.(die neiging ga ik nu steeds meer krijgen om zo'n t shirt te gaan dragen).
k ga idd es op onderzoek voor zo`n shirt alvorens ik weer op controle moet...
maar al met al het is gewoon erg vervelend, want het is al lastig genoeg, en dan ook nog eens moeten zeggen dat je niet zwanger bent. En dan willen ze ook nog eens weten waarom je daar dan wel was. Ik vraag me steeds meer af waar al die mensen eigenlijk de brutaliteit vandaan halen. Als ik ze toch zie zitten bij de huisarts vraag ik toch ook niet waarom ga je naar de huisarts
preciesnita schreef:kwebbel schreef:idd!! En dan zeggen ze: "Ja maar IK vind dat het hoog tijd word." of "Ik zou het zo leuk vinden als jij zwanger word!"nita schreef:mmh heel herkenbaar idd.
maar heb vooral ook last als er hier iemand over de vloer komt, en ik ben misselijk, of heb buikpijn, dat ze dan zeggen, is het zover? of ze zeggen kunnen we je feliciteren??ik begrijp het op zich wel hoor maar wij leiden ons eigen leven.
@kwebbel ja sorry hoor, maar net alsof we dat zelf ook niet heel graag zouden willen.![]()
nita schreef:idd!! En dan zeggen ze: "Ja maar IK vind dat het hoog tijd word." of "Ik zou het zo leuk vinden als jij zwanger word!"kwebbel schreef:
maar heb vooral ook last als er hier iemand over de vloer komt, en ik ben misselijk, of heb buikpijn, dat ze dan zeggen, is het zover? of ze zeggen kunnen we je feliciteren??ik begrijp het op zich wel hoor maar wij leiden ons eigen leven.
Tuinfluiter schreef:Dat heb ik nu nooit gemerkt dat mensen naar mijn buik kijken bij de gyn.
Als er mensen zijn die vragen wat ik op die afdeling deed zou ik dat gewoon zeggen.
Heb niet zoveel geheimen![]()
Al vind ik wel dat sommige mensen brutaal en vrij zijn.
Zou zelf nooit zomaar vragen of iemand zwanger is of wat er aan de hand is dat er een bezoek aan de gyn gebracht moest worden.
STERKTE kwebbel!!!
blompje schreef:Zijn hier mensen met ervaring m.b.t. ovulatietesten?
Wij zijn al een tijdje bezig, maar na een miskraam en periodes van wachten begint het verlangen erg groot te worden naar een kindje. We willen daarom wat meer gaan doen.. dus eens gaan testen.. Maar op internet zie je zoveel merken/prijsverschillen, dus misschien zijn er mensen die er ervaring mee hebben?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten