Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Hoe kan je nou alle groenten vies vinden? Dan kan je moeder niet koken ofzo...
Lalage schreef:Funlover schreef:Ik eet ook rustig 500gram groente op een dag, als het niet meer is...!
Eet je dan geen brood?
lammetje schreef:nou van de bloemkool die ik zojuist 'geslacht' heb kun je dan toch wel 3 keer eten, wij met ons gezin iig wel![]()
Ben benieuwd hoe het smaakt, eigenlijk wilde ik er ragout overheen mikken voor de smaak, maar vlieger vond het geen lekkere combinatie dus heb er nu een slavink bij gekocht. Eten we bijna nooit dus ik hoop dat het op tijd gaar is, vlees braden en bakken gaat hier nog wel eens verkeerd (nog helemaal rauw, of juist veeelste snel klaar)![]()
Smurffie schreef:lammetje schreef:nou van de bloemkool die ik zojuist 'geslacht' heb kun je dan toch wel 3 keer eten, wij met ons gezin iig wel![]()
Ben benieuwd hoe het smaakt, eigenlijk wilde ik er ragout overheen mikken voor de smaak, maar vlieger vond het geen lekkere combinatie dus heb er nu een slavink bij gekocht. Eten we bijna nooit dus ik hoop dat het op tijd gaar is, vlees braden en bakken gaat hier nog wel eens verkeerd (nog helemaal rauw, of juist veeelste snel klaar)![]()
Slavingen moet je lekker laten sudderen. Eerst goed aanbakken in boter, water erbij mikken en sudderen maar. Heerlijk
Gerdien B. schreef:Dat ken ik nog van vroeger. Wij waren dol op vlees.
Mijn moeder heeft de regel ingestelt: wie zijn bord leeg heeft (aardappels en groenten) krijgt vlees. Toen ging het stukken beter en aten we ook sneller. Wie het eerst zijn bord leeg had, kon de grootste gehaktbal uitzoeken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten