Meld je ook aan bij Team RW en help het naar de top (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 24 jan 2005 18:50

Ik zal niet meer reageren op Markie.

Ik wil alleen dit nog zeggen:
PeterD schreef:Trouwens, ik heb het UC team gejoind! CPU is omgedoopt in CU (Christians United). Dat heb ik nu gejoind.

En het hele verhaal hier:
http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t ... start=1350

Markies volgende UC-zwart-maak-punt is gewoon een onterechte insinuatie, dat wij stiekum van naam veranderd zouden zijn. Dat is dus in goed overleg en absoluut niet stiekum gebeurt, maar dat weet Markie ook wel.

Ik wordt er wel een beetje moe van om steeds weer in de pen te klimmen wanneer Markie weer een flauwe insteek heeft verzonnen om UC zwart te maken. Heeft die jongen niets anders te doen?

En ik vind het knap dat hij me telkens weer op stang weet te jagen (ondanks de vriendelijke knipoog standaard achter elke opmerking), zodat ik bijtend reageer, waar hij dan weer handig gebruik van maakt om verder te insinueren en de sfeer nog meer op scherp te stellen.

Marnix, PeterD, Raido en ik doe gewoon ons best om UC zo groot en leuk mogelijk te maken. Dat Markie een herhaaldelijke vraag om samenwerking genegeerd heeft en dat UC toch groot is geworden, incl. een stel RW'ers die volkomen vrijwillig en zonder valse voorwendselen overgestapt zijn, kan ik niet de verantwoordelijkheid en schuld van UC noemen.

Laten we dan elkaar niet zo kinderachtig en met respect behandelen. We maken RW toch ook niet bij elke kans zwart met gemene steken onder water? Een team wordt niet groot van ruzieschoppen en schelden met een knipoog. Een team wordt groot omdat enthousiaste leden er wat leuks van maken en dat is waarom UC nu 136 leden telt.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 24 jan 2005 19:00

Denk dat je het helaas nog steeds helemaal niet snapt. Je ziet dat de meeste tr'ers niet meegaan. Zou raar zijn dat ik als teamfounder de mensen in de steek zou laten die team refoweb ondanks alle tegenslagen trouw blijven of niet?

Maar Kaw, dat ga je later, als je volwassen bent ook vast wel inzien. Ik laat de mensen die tr samen groot gemaakt hebben nooit zitten. Al komen we nooit meer in de buurt van de 1e pagina op de whatpulse site nog niet.

We doen mee voor de fun, en als we hebben als tr op de 52e plaats gestaan. Een prestatie van formaat voor een forum als dit. Dan kun je zoals ik al vaker gezegd hebt, wel proberen met een samenschraapsel van weet ik hoeveel teams hetzelfde proberen te bereiken, maar de lol is er dan voor mij ( en velen met mij) af.

Heb ik je al heel vaak duidelijk geprobeerd te maken, maar het helpt blijkbaar echt niet bij jou. Je zit gelijk op de kast blijkbaar, terwijl dat niet eens mijn bedoeling is.

Je hebt blijkbaar hoge verwachtingen of ziet het als een soort erezaak. Voor mij is het begonnen als een lolletje, voor jou blijkbaar dus niet.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 24 jan 2005 19:02

Zullen we het maar weer zo doen?

Afbeelding

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 24 jan 2005 19:05

jip_86 schreef:Zullen we het maar weer zo doen?

Afbeelding

Nee dat is niet nodig lijkt me. Anders gaat het waarschijnlijk in een ander topic weer hetzelfde.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 24 jan 2005 19:06

Kword het anders wel een beetje zat.

Chip!
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 24 jan 2005 19:08

ik denk niet dat dat iets oplost. Voor mezelf ga ik even een tijdlijn opzetten wat er nou precies is, en nogmaals herhaal ik mijn vorige bericht. Mensen, laten we alles even volwassen houden.
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 jan 2005 19:43

Chip! schreef:ik denk niet dat dat iets oplost. Voor mezelf ga ik even een tijdlijn opzetten wat er nou precies is, en nogmaals herhaal ik mijn vorige bericht. Mensen, laten we alles even volwassen houden.

tja en uit veel ervaringen ben ik inmiddels wijzer geworden> Ik voorspel opnieuw, refowebteam moet refoweb team blijven. Markie is gekomen met het idee om er een team van te maken. Als je dat ook wilde, had je gewoon bij hem kunnen aansluiten. ZO simpel is dat. Wanneer je dat niet wil, maar aan ander team? moet je ook maar een andere forum zoeken. Dat gaat weer verdeeltheid kweken, en dan kweek je ruzie, en dan etc etc. Tis al zo vfaak gebeurt.

helaas.

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 24 jan 2005 19:52

Geen respect voor de losers die naar UC overgaan.... :x

Code: Selecteer alles

<?php echo "Hello World!"; ?>

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 24 jan 2005 19:55

Denk dat je het helaas nog steeds helemaal niet snapt. Je ziet dat de meeste tr'ers niet meegaan. Zou raar zijn dat ik als teamfounder de mensen in de steek zou laten die team refoweb ondanks alle tegenslagen trouw blijven of niet?
Ja dat ben ik met je eens, maar je zou het ook andersom kunnen zien, als jij als teamfounder laat zien dat jij het inititief steunt om als subteam in UC mee te gaan, zou dat denk ik heel veel mensen pushen om te pulsen in UC. Ik weet niet uit mijn hoofd of het een speerpunt van TR was, maar ik heb een aantal keer gelezen dat het mooi zou zijn als je TR op pagina een komt omdat je Christen bent, ben ik met je eens! Dat zou echt super zijn, maar bijvoorbeeld de mensen van GoT zien 'TR' staan maar die snappen niet dat Refoweb Christelijk is. UC is dat duidelijk wel.

Maar Kaw, dat ga je later, als je volwassen bent ook vast wel inzien. Ik laat de mensen die tr samen groot gemaakt hebben nooit zitten. Al komen we nooit meer in de buurt van de 1e pagina op de whatpulse site nog niet.
Dit heet volgens mij een flamebait of een troll, een onzinnige oneliner gericht op een bepaald lid van een team. Kaw ziet echt wel in dat jij die mensen niet in de steek wil laten, en dat ben ik echt met je eens, maar denk ook eens na over die andere optie.

We doen mee voor de fun, en als we hebben als tr op de 52e plaats gestaan. Een prestatie van formaat voor een forum als dit. Dan kun je zoals ik al vaker gezegd hebt, wel proberen met een samenschraapsel van weet ik hoeveel teams hetzelfde proberen te bereiken, maar de lol is er dan voor mij ( en velen met mij) af.
Ook al gansch mee eens! Maar is het dan niet fantastisch om nu een beetje van de fun over te stappen naar wat meer strijd? zowel interne competitie en mogelijk een groot christelijk team, en dan eerste worden! Dat lijkt mij toch echt fantatisch!

Heb ik je al heel vaak duidelijk geprobeerd te maken, maar het helpt blijkbaar echt niet bij jou. Je zit gelijk op de kast blijkbaar, terwijl dat niet eens mijn bedoeling is.
Okay, dan zit Kaw maybe snel op de kast, dan zit jij daar niet alleen in ieder geval. Inderdaad, ik kan ook mijn handen niet in onschuld wassen, maar toch, laten we even volwassen proberen te doen.
Je hebt blijkbaar hoge verwachtingen of ziet het als een soort erezaak. Voor mij is het begonnen als een lolletje, voor jou blijkbaar dus niet.
We zijn inderdaad begonnen om zo hoog mogelijk te komen als Christelijk team, en dat zien wij als erezaak! en dat is imho niet verkeerd.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 24 jan 2005 20:12

Mensen. FF niet meer reageren. Markie en ik zitten om de tafel.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 24 jan 2005 20:22

Yes sir... stampf stampf..
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 24 jan 2005 20:23

Kaw schreef:Mensen. FF niet meer reageren. Markie en ik zitten om de tafel.

Is benieuwd...

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 24 jan 2005 20:55

Sjonge het bast van de CU spam hier.... :roll:

Code: Selecteer alles

<?php echo "Hello World!"; ?>

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 24 jan 2005 20:58

Was er ook alweer iets bekend over het verliezen van je keystrokes? k heb geen zin om 200 pagina's door te lezen :wink:

k heb nooit last gehad. paar keer gespaart tot 500 000 enzo. nu vergeet ik dus waarschijnlijk te pulsen voor ik afsluit enzo. en dat standaart instellen heb ik gewoon geen zin in :P

t is geloof ik gekomen nadat de stroom er hier uitvloog en mn computer in 1 keer uitging. toen ik een paar keer bios gereset had was er niets aan de hand. resetten was ook geen probleem maar nu houd ie ze dus niet meer vast.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 24 jan 2005 21:00

Je kunt ze verliezen door het resetknopje in te drukken (spreekt uit ervaring). Verder weet ik niet.

Terug naar “Archief”