Ik wil alleen dit nog zeggen:
PeterD schreef:Trouwens, ik heb het UC team gejoind! CPU is omgedoopt in CU (Christians United). Dat heb ik nu gejoind.
En het hele verhaal hier:
http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t ... start=1350
Markies volgende UC-zwart-maak-punt is gewoon een onterechte insinuatie, dat wij stiekum van naam veranderd zouden zijn. Dat is dus in goed overleg en absoluut niet stiekum gebeurt, maar dat weet Markie ook wel.
Ik wordt er wel een beetje moe van om steeds weer in de pen te klimmen wanneer Markie weer een flauwe insteek heeft verzonnen om UC zwart te maken. Heeft die jongen niets anders te doen?
En ik vind het knap dat hij me telkens weer op stang weet te jagen (ondanks de vriendelijke knipoog standaard achter elke opmerking), zodat ik bijtend reageer, waar hij dan weer handig gebruik van maakt om verder te insinueren en de sfeer nog meer op scherp te stellen.
Marnix, PeterD, Raido en ik doe gewoon ons best om UC zo groot en leuk mogelijk te maken. Dat Markie een herhaaldelijke vraag om samenwerking genegeerd heeft en dat UC toch groot is geworden, incl. een stel RW'ers die volkomen vrijwillig en zonder valse voorwendselen overgestapt zijn, kan ik niet de verantwoordelijkheid en schuld van UC noemen.
Laten we dan elkaar niet zo kinderachtig en met respect behandelen. We maken RW toch ook niet bij elke kans zwart met gemene steken onder water? Een team wordt niet groot van ruzieschoppen en schelden met een knipoog. Een team wordt groot omdat enthousiaste leden er wat leuks van maken en dat is waarom UC nu 136 leden telt.