Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 03 apr 2004 10:51

chipkip schreef:Hallo allemaal (alhoewel ik me nu richt tot ass. Dr. Johan) (wil graag een antwoord van een man)

Wat vind jij van het gedrag van mannen in een relatie, herken jijzelf ook het soort van haantjesgedrag. Is het niet bij jezelf dan misschien wel bij anderen?
Ik vroeg me dat zo af, of is het nog niet eens altijd in een relatie, maar kan het ook zo zijn dat het te maken heeft met omgang met vrouwen. OF als er alleen maar vrouwen in de buurt zijn?

(ik blijf erbij, denk dat deze vraag het beste door een man beantwoord kan worden)

groetjes chipkip

Ha chipkip

Bij deze wil ik antwoord geven op jouw vraag:

Allereerst wil ik even uitleggen wat haantjesgedrag is volgens het woordenboek:
In de dikke VanDale wordt dit omschreven als machogedrag. :!:

Dit is dus een houding van een persoon waarbij hij of zij probeerd op een abnormale manier de aandacht op hem/ haar te vestiggen.

Degene die dus dit haantjesgedrag er op na houd wil dus voor hem/ haar op niet karakteristieke manier overkomen op iemand. Dit wil dus zeggen die persoon probeert anders te doen voorkomen dan die eigenlijk van karakter is.

Chipkip: daarom zou ik jouw willen adviseren om gewoon jezelf te blijven en op een normale manier met vrienden/ mensen die je tegen komt als uitgaat/ vage kennissen :wink: enz. om te gaan.
Dit is voor jezelf het beste en zo kom je ook op een normale manier over op andere personen waarmee je communiceert :!:

Dus Chipkip: :arrow: probeer gewoon jezelf te blijven, hier kom je gewoon het verste mee in reallife :!: :D
Als je namelijk dat haantjes gedrag vertoond, dan is de kans groot dat je juist iritant overkomt bij andere mensen :!:

hopende dat hier iets mee kan,

suc6
met vriendelijke groet,
Ass DR Johan81
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

chipkip

Berichtdoor chipkip » 03 apr 2004 11:25

Maarre haantjesgedrag komt dus niet alleen voor bij mannen??? :shock: :roll: :shock:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 03 apr 2004 13:51

chipkip schreef:Maarre haantjesgedrag komt dus niet alleen voor bij mannen??? :shock: :roll: :shock:

dacht het ff wel!

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 03 apr 2004 15:11

bclinton schreef:
kipje18 schreef:Lieve BClinton,

Ik ben nog eventjes op onderzeoek uitgeweest. Maar echt de oorzaak kun je bji dit probleem niet weghalen. (ik weet dit inmiddels uit ervaring).
Helaas het spijt mij.

Maar wat ik speciaal voor jullie probleem heb ontworpen zijn SCHITTERENDERODE HELMEN en zijn in onze dr love $hop te koop voor maar 119,95 per stuk!!!

De ze helmen beschermen je tegen het stoten zodat je nooit geen pijnlijk hoofd meer hebt.

Heel veel liefs

stagiare kipje

hallo Kipje,
sexy hoor, zo'n rode helm op je hoofd :? maar heb je ze niet in een andere kleur dan?

Zeg het maar wat voor kleur... je kunt alleen kiezen uit de roze en de rode. Tsja het heet niet voor niets de dr love helm. En ja dan blijven de kleuren beperkt. :roll:

Heel veel liefs

stagiare kipje
Laatst gewijzigd door kipje18 op 03 apr 2004 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Buellrider en kipje18 verloofd op 15-09-2006

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 03 apr 2004 15:32

essieee schreef:
chipkip schreef:Maarre haantjesgedrag komt dus niet alleen voor bij mannen??? :shock: :roll: :shock:

dacht het ff wel!

het haantjesgedrag (dus niet alleen op het woord haan afgaan) komt zowel bij mannen als vrouwen voor :!:
(en ken helaas zat mensen die zo doen)
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 03 apr 2004 23:18

kipje18 schreef:
Heel veel lies

stagiare kipje

ja vant zelfde hé :mrgreen: :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 04 apr 2004 19:57

essieee schreef:

dacht het ff wel!

gelukkig is haantjesgedrag typisch mannelijk, ik moet er niet aan denken dat ook vrouwen haantjesgedrag zouden vertonen, tussen het kakelen als een kip door :mrgreen: :lol:

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 04 apr 2004 20:05

rosekapje schreef:
Maar oke, dames geen nood, zoals we hier dus al merken hebben alle mannen (ja, tis echt waar :mrgreen: ) last van kleurenblindheid. De 1 in meerdere mate als de ander... Maar toch :mrgreen:

Het is niet zo dat de meeste mannen helemaal geen kleuren kunnen onderscheiden, rood van groen gaat nog, maar roze van paars niet en hetzelfde geld voor geel en oranje :shock: (Mijn broer staat nu met open mond achter me te kijken, want hij dacht dat de smiley's oranje waren :mrgreen: :!: )

tuurlijk, mannen zijn kleurenblind!
maar dan kun je tenmniste nog wat zien, vrouwen willen daarentegen meestal niets zien. beetje praten over kleuren, ja dat kenne ze wel.
voor mij bestaan er maar twee kleuren, wit, zwart en lichtgrijs.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 04 apr 2004 20:18

genoeg over die kleuren :roll:

heeft er iemand nog een vraag over liefde? problemen met zoenen? of wil je hier publiekelijk de liefde verklaren aan iemand waar je veel van hou?
vraag maar gerust, alles wat je wilt weten kan je vragen aan ons team maarrrrrrrr...........

het mag alleen niet over (verwijzingen naar) sex gaan (heb ik gehoord )want er zijn ook scholieren die meelezen en die weten niets over (verwijzingen naar) sex. omdat die nog niet getrouwd zijn meestal en luister goed naar me 8) , ook lingerie kan niet :!: . jullie hoeven niets te weten over lingerie, is niet belangrijk voor jullie toch? maar dan moeten jullie beloven ook niet op andere sites te gaan kijken om toch wat te lezen over die onderwerpen. :shock:

verder mag je alles vragen maar pas op met wat je vraagt hé! :D
(anders krijg Columbus de censuur politie op zn dak en daar word ie heel verdrietig van)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Christa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Christa » 04 apr 2004 20:52

columbus schreef:genoeg over die kleuren :roll:

heeft er iemand nog een vraag over liefde? problemen met zoenen? of wil je hier publiekelijk de liefde verklaren aan iemand waar je veel van hou?
vraag maar gerust, alles wat je wilt weten kan je vragen aan ons team maarrrrrrrr...........

het mag alleen niet over (verwijzingen naar) sex gaan (heb ik gehoord )want er zijn ook scholieren die meelezen en die weten niets over (verwijzingen naar) sex. omdat die nog niet getrouwd zijn meestal en luister goed naar me 8) , ook lingerie kan niet :!: . jullie hoeven niets te weten over lingerie, is niet belangrijk voor jullie toch? maar dan moeten jullie beloven ook niet op andere sites te gaan kijken om toch wat te lezen over die onderwerpen. :shock:

(anders krijg Columbus de censuur politie op zn dak en daar word ie heel verdrietig van)

Echt waar columbus? Dat meen je niet... is de politie zo streng? Dat valt toch wel mee? Anders moeten mensen met echte vragen dat dan maar pb-en....

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 05 apr 2004 11:34

kipje18 schreef:
bclinton schreef:
kipje18 schreef:Lieve BClinton,

Ik ben nog eventjes op onderzeoek uitgeweest. Maar echt de oorzaak kun je bji dit probleem niet weghalen. (ik weet dit inmiddels uit ervaring).
Helaas het spijt mij.

Maar wat ik speciaal voor jullie probleem heb ontworpen zijn SCHITTERENDERODE HELMEN en zijn in onze dr love $hop te koop voor maar 119,95 per stuk!!!

De ze helmen beschermen je tegen het stoten zodat je nooit geen pijnlijk hoofd meer hebt.

Heel veel liefs

stagiare kipje

hallo Kipje,
sexy hoor, zo'n rode helm op je hoofd :? maar heb je ze niet in een andere kleur dan?

Zeg het maar wat voor kleur... je kunt alleen kiezen uit de roze en de rode. Tsja het heet niet voor niets de dr love helm. En ja dan blijven de kleuren beperkt. :roll:

Heel veel liefs

stagiare kipje

Hallo lieve mensen,

Even voor de duidelijkheid ik heb ook limoengroene helmen besteld :mrgreen: :lol:
Echt DE kleur voor mannen :mrgreen:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

PS. Helmen kunnen in verband met hygiene niet geruild worden :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Femke
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Femke » 06 apr 2004 10:56

:shock: Femke is ook scholier :shock:

sex :shock: Waar staat die afkorting voor??? :roll:
De mooiste dingen in het leven zijn niet tastbaar.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 apr 2004 11:01

Femke schreef:

:shock: Femke is ook scholier :shock:

sex :shock: Waar staat die afkorting voor??? :roll:

S.E.X. - Seksualiteit en Xenophobie

Dat soort verwerpelijke zaken willen we hier op het forum niet hebben...

:P
Laatst gewijzigd door Aragorn op 06 apr 2004 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Femke
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Femke » 06 apr 2004 11:02

Dank u, ik moest even zoeken :mrgreen:

(Maar het staat er tussen)
De mooiste dingen in het leven zijn niet tastbaar.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 apr 2004 11:05

Femke schreef:Dank u, ik moest even zoeken :mrgreen:

(Maar het staat er tussen)

Eh, nee het stond er niet tussen.. ik heb iets verkeerd gedaan met de quote's.. :oops:

Zal het gelijk ff wijzigen..

Terug naar “Archief”