Refowebkids deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Stip
Luitenant
Luitenant

Re: Refowebkids deel 14

Berichtdoor Stip » 05 okt 2011 08:29

Hoe valt Z8? Klein of groot? Zie ook wel leuke jurkjes daar in de aanbieding.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 05 okt 2011 08:31

Zou een maat groter doen.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 okt 2011 09:11

@liefje Leuke link ik heb gelijk even een jurkje en rokje besteld :D

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 05 okt 2011 11:50

MissF schreef:Ik strijk ook polo's, en blousjes, en gewone shirts, en truien... :oops: :)

Jurian draagt in de zomer veel polo's. Ik hou ook niet zo van gewone shirts, omdat het dan zo kaal in zijn nek is. Bij een meisje kun je nog een ketting om doen, of iets dergelijks, maar bij een knul natuurlijk niet.
In de winter vaak capuchontruien of een blouse met een shirtje eroverheen. Hij draagt wel bijna alleen maar spijkerbroeken, ik vind gewone broeken vaak zo truttig staan met een blouse of polo erop. Alleen met een capuchontrui doe ik nog wel eens een kakibroek ofzo, maar anders alleen maar spijkerbroeken, kan lekker alles op :D

Ik strijk voor de kids ook alles missf :D Gewone shirts ligt erg aan de pasvorm of ik ze mooi vind staan, heb afgelopen zomer een shirt van s Oliver gehad die mooi viel rond de hals, maar meestal wordt het daar zo wijd en rommelig. Hier ook veel spijkerbroeken en in de winter ribbroeken erbij. Hij heeft nu ook een kakibroek van Noppies, maar dat combineer ik ook met wat stoers erop. O ja, wat zoonlief ook niet heeft zijn spencers. Daar houd ik zelf helemaal niet van.

Wat ik voor jongens wel lastig vind is het kapsel. Zoonlief begint eindelijk haar te krijgen en hij heeft er al behoorlijk slag in, maar heel veel kappers zijn toch gewend om het haar kort te knippen of stekels te maken en dat wil ik ook zeker niet. Hij begint het nu al wel wat langer te krijgen, maar binnenkort ga ik eens met hem naar de kapper bij mijn ouders in de buurt om te kijken wat de mogelijkheden zijn met zijn haar.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 okt 2011 11:58

Kapsel vind ik ook lastig ja. Nu is er bij Jurian gewoon geen keus, die heeft helaas mijn haardikte geerfd, erg dun dus ;) Alleen hij heeft het ook nog eens helemaal steil (of is het stijl? hmm, geen idee eigenlijk). Dus ik laat het altijd kort knippen, en dan maak ik af en toe stekels. Dat staat hem geweldig, maar hij wil zelf eigenlijk nooit stekels. En dan ga ik niet dwingen ofzo, hij mag ook zijn eigen mening wel hebben van mij. MAar zonder stekels ziet hij er echt een beetje boers uit :oops: maargoed, ik hou hoop op dikker haar ofzo, of een beetje slag :)
Mijn broertje heeft een bos krullen, en laat het ook altijd wat langer, soms echt halflang, en dat vind ik zo gaaf, als Jurian toch zulk haar kreeg, dan zou hij het van mij net als bij Simson niet af mogen knippen :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 05 okt 2011 12:00

Hier wordt ook alles gestreken (op ondergoed en (bad)handdoeken na dan :mrgreen:). Maar verder alle bovenkleding, beddengoed, zak- en theedoeken enzovoort! Heerlijk, allemaal van die keurige, gladde, even brede stapels in de kast!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 05 okt 2011 12:17

hier word niet alles gestreken, beddegoed zeker niet, dat word 's ochtends gewassen en glad opgehangen, en 's avonds ligt het weer op bed. ( in de meeste gevallen dan ;) )
Johan houd gelukkig niet van overhemden maar van polo's en die zijn toch een stuk makkelijker te strijken. Hannah d'r kleertjes worden eigenlijk allemaal gestreken ( al die roesjes enz. )

Maar goed een beetje offtopic ( gezin en huishouding :) )
Afbeelding

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 05 okt 2011 12:34

@liefje thanx! Z8 vind ik inderdaad erg leuk :-)
Daar heeft hij ook behoorlijk wat van.

Ik zou eerder kleiner dan groter bestellen, z8 valt (iig voor jongens) erg groot! Floris is 70 cm en heeft nog dingen in maat 56 aan van z8! :mrgreen: Staat ook op hun website dat ze adviseren een maat kleiner te kopen dan je gewend bent omdat het ruim valt!

En wat strijken betreft; dat vind ik zó'n zonde van m'n tijd! Ik strijk alleen 's zomers overhemden, want 's winters zit er toch een trui overheen :mrgreen: Behalve onder een pak, dan wel.
Polo's soms, broeken van zoonlief soms, en voor mezelf eigenlijk niks. Alleen linnen broeken maar die had ik dit seizoen niet. :-oo

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 05 okt 2011 12:43

O echt?, ik bestel de jurkjes altijd een maat groter. :shock:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 okt 2011 12:47

Dan ben ik erg benieuwd hoe het rokje en jurkje van z8 gaan vallen...

Nina heeft last van haar tandjes (al heb ik gehoord dat het nog weken kan duren voor ze doorkomen :( Ze slaapt elke keer maar een half uurtje maximaal en gaat dan weer huilen... Ik heb er al wat opgesmeerd maar lijkt weinig te helpen maar ze zit wel heel de tijd haar kaken over elkaar te schuren en op van alles te bijten echt sneu!
Iemand nog een tip wat ik kan doen?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 05 okt 2011 12:51

Weet niet wat je er op smeert, maar hoor goede verhalen over Gengigel,
hier hielp Dentino beter dan Chamodent..(weet niet of ik het allemaal goed schrijf)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 05 okt 2011 12:52

Dat is hier al een paar weken het geval maar er is nog niets te zien... Vooral vorige week was het dramatisch... Wellicht een bijtring koelen? Heb verder ook geen tips, succes!

Over de maten van Z8: Klik De vorige keer dat ik bestelde stond het er anders, toen stond dat je beter een maat groter kon bestellen, maar wellicht geldt dat niet voor alles!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 okt 2011 12:54

Ik gebruik Dentinox (weet niet zeker of ik het goed schrijf) Maar hebben het nog maar een paar keer gebruikt

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 05 okt 2011 12:56

Okè, ja je schrijft het goed ik vergat de x. :-)
Heb je het idee dat het niet helpt?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 okt 2011 13:11

@Jannoek Bij Floris ook niks te zien van tanden? Bij Nina ook niet het ziet alleen een beetje wit en als je er over wrijft gaat ze echt met haar mondje open zitten genieten haha.
Hopelijk is het snel over...

@Liefje haha ik heb even gezocht op google wat wij hebben vandaar dat ik het goed schreef wist alleen dat het met een D was :lol:
Ik denk wel dat het iets verlicht maar over is het niet.

Terug naar “Archief”