Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Schipje
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor Schipje » 22 jun 2010 17:17

LauraC, Heel veel sterkte met zo'n boef! hopelijk blijft het bij 48 uur...
Ajl, knap dat je dan nog blij kan zijn dat het de bloem niet was :shock: Wel goede manier om positief te blijven: gewoon altijd iets ergerrs bedenken wat NIET is gebeurd =D>

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 22 jun 2010 18:03

Mijn man is vandaag even naar de dokter geweest met de beide meiden, maar het is gelukkig geen mkz. Was ik een beetje bang voor omdat kinderen het op het kdv wel hebben en het is idd super besmettelijk. Maar 't zijn gewoon aften... Toevallig hebben ze het allebei, verder nooit last van gehad ofzo :roll: De oudste kan er echt bijna niet van eten en heeft heel veel pijn. Ze heeft ook telkens koorts, maar of dat daar van komt?? De jongste jammert alleen met tanden poetsen. :)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 jun 2010 08:12

Morgen heeft Milan zn schoolreisje.. een indianenfeest in een bos in de buurt ! ik ga ook mee als begeleider.. dus moet vanmiddag nog even op stap voor een indianentooi enzo, want ik moet ook verkleed als indiaan :mrgreen: :lol:

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 23 jun 2010 08:47

@ TJ: Spannend hoor, Winnetoe met een dikke buik :lol: :wink:
Veel plezier!!

@ Merisja: fijn dat het 'maar' aften zijn, is nog niet leuk, maar 'beter' dan MKZ,
sterkte joh! hoop dat het snel weg is, zo sneu!

Mijn dochter en zoon zijn vanmorgen op schoolreis, met een grote bus mee :D naar een speeltuin,
een end weg, ik begrijp dat niet, voor kleintjes hoeft het toch niet ver weg te zijn?
of ben ik zo'n bezorgde moederkloek :? :?:
ik vind het echt spannend terwijl het niet eens de 1ste keer is :? zal blij zijn als ze weer thuiszijn :wink:

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 23 jun 2010 09:21

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 23 jun 2010 09:24

@J.A: ik begrijp wat je bedoelt hoor. Zat er net aan te denken. Mijn jongsten gaan morgen op schoolreis en ik ben blij dat het in de buurt is. Vorig jaar ging de jongste op de psz ook op schoolreis, 5 km verderop maar ik vond het heel wat :oops: .

TJ, doe je rustig aan, straks zit je weer met buikpijn op de bank!

Ik mag speelgoed gaan schoonmaken, meegekregen van school....
ja, dat is mijn mening dan he.....

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 23 jun 2010 09:43

wat een lieverd!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 23 jun 2010 10:35

Herkennend J.A.! Morgen gaat onze oudste ook op schoolreis. Naar een speeltuin zo'n 30 kilometer verderop...brrr... Stom hè, maar ik vind dat ook gewoon niet leuk zeg maar :oops: Morgen om half 10 mogen we de busjes uit komen zwaaien bij school, dan gaan ze weg, 'k weet nu al hoe ik me voel :? Maar goed, daarna ga ik lekker met de jongste een dagje naar het strand, dat is ook héél leuk. Lekker afleiding zoeken! :-oo

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 23 jun 2010 11:04

Wat een schoolreizen, zeg! Hier gaan ze ook morgen, ruim 1,5 uur rijden met de bus. Ze moeten om kwart over 7 op school zijn en zijn rond 5 uur weer thuis! Ik ben ook altijd blij als ze er weer zijn. Gelukkig gaan de kleuters hier altijd niet zo ver, en ze vragen altijd veel begeleiders mee, ik ben ook 2x meegeweest. Mijn man is pas met de oudste meegegaan op schoolkamp.

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 23 jun 2010 11:12

wat een mooi ventje petra!!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 23 jun 2010 12:26

wat een heerljke knul! lukt het al om meer te doen met hem? mag dat al??

Hoe gaat het hier met de kiddies en de oplopende temp! vorig jaar was het al een drama... en nu is het weeeer een drama. Jammeren jammeren jammeren, alleen maar bij mama op schoot willen hangen en vooral niet drinken en eten... ](*,) ](*,) Heb haar eindelijk in bed gepraat zodat ik ook ff rust heb. Vanmiddag komt gelukkig een buurventje spelen waar ik op moet passen, die is even oud, miss sleept die haar er wel doorheen... ik weet het in elk geval niet meer :roll:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 23 jun 2010 12:39

Wat een lieverd Petra! Is hij een vrolijk mannetje?
@ppm: gelukkig wil Michael wel drinken en eten maar hij hangt wel veel meer. Slapen is een rampenplan ;) maar ik heb net een ventilator gekocht en maar even kijken of dat wil helpen vanavond. In de auto met airco is hij binnen 2 minuten in slaap :roll:

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 23 jun 2010 12:56

wat een leuk foto, petra! echt een guitig bekkie :)

hier idd ook last van de warmte. Hannah geloof ik nog niet eens zo erg, maar in haar kamertje word het aan het eind van de dag 28 graden en dan is het nog niet eens zo heel warm geweest de afgelopen tijd :shock: ze slaapt rustiger als ze een slaapzak aanheeft. maar ja met die temperatuur ?
we zijn al voor rolluiken of screens wezen kijken, wat een geld :shock: :? ](*,) plus dat het minimaal 6 weken gaat duren voor dat ze geleverd worden. dus nog maar even doorsparen.
Afbeelding

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 23 jun 2010 18:17

ppm, geef je ze geen bak met water om zich in te vermaken? Dat werkt bij mij altijd prima.

vanmiddag heel de middag mijn kids niet gehoord:
Afbeelding

paar kleden erbij om te zonnen, een ijsje en wat zoute stengels en ze waren afgedraaid om 17.30 uur dus een uur later lagen ze plat en meestal slapen ze in een kwartier.

@JPC, er zijn ook zomerslaapzakken verkrijgbaar. Die zijn niet gevoerd.
ja, dat is mijn mening dan he.....

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 jun 2010 19:03

Wat een leuke foto van 'n leuk tafereeltje, *Annet*! Die zinken teilen zijn sowieso superdingen...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”