die belgen hier juist niet! ze hebben op dit moment een utiwisselingsprogram met nederlandse en belgische gyn's maar die pakken echt niet door

grappig dat verschil.
missf: je hebt nu wel een fijne ervaring, mijn ervaring met het ziekenhuis is ook erg posotief, alleen als alles geod gaat en er is geen plek, wordt je hier soms s nachts nog gezegd dat je gehaald moet worden

omdat het vol is. En als alles goed is dan moet je ook echt gaan!
lammetje: voor mijn gevoel is het bij elk ziekenhuis weer anders, idem met het verschil van gyn's. de ene keer heb je die, die zegt dat, de andere keer heb je belg, die zegt weer zus! je weet gewoon niet erg waar je aan toe bent. EN tja.. nu hebben we weer een artsassistent, daar heb ik sowieso al niet een goed gevoel bij, odmat die eerder een giga veel hoop heeft gegeven terwjil zij al kon zien dat hetniet goed was!
pol: ik werd ingeleid de vorige keer, ivm zware zwangeschpasvergiftiging. Het ene moment zat ik thuis op de bank, het volgende had ik een kind. Ook geen aanrader... vooral niet als ze te vroeg zijn en je kind ooknog naar de ic moet
nu is het afewachten hoe het gaat... lijkt aardig stabiel.. maar ze verwachten weer htezelfde. Omdat ik geen h ogebloeddrukklachten heb, zit in onder strenge controlel van het ziekenhuis en vk.
Dus.. ik heb geen keus wat betreft de plek van bevallen. En... geen idee hoe het thuis is, k moest 6 dagen in het ziekenhuis blijven, en heeeel veel rust nemen! voor zover dat lukte met een trukse vrouw naast mij (waar de heeeeeeeeeeeele familie heel de dag in en uit liep, langs mijn bed... omdat ik als eerst lag) verscrhikkelijk! Niet dat ze truks was, maar ze ruiken dan zo naar knoflook ed, en ze hebben ook zoveel familie en zijn ook zooo uitgelaten. wel fijn om te horen, maar wel lastig als je heeel rustig moet zijn!