vlila voor de armen en stof voor ieder reptiel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 24 dec 2007 22:14

Bevinding.
Kom daar maar eens om in tijden van religieus besef en aan geprate Jezussen. als een worm word ik vertrapt. Geen idee wat die laars op mijn sponsachtige lijfje doet. ik wordt verknipt door vier scharen zodat het een wijlke duurt eer ik bevonden bent. Gelukkig doet de dingo eigenhandig het licht uit. heel simpel. men rost de kaars uit met een eigen geschreven evangelie.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

HarmenV
Mineur
Mineur

Berichtdoor HarmenV » 02 jan 2008 12:29

En de depressieve pastoor
luisterde naar het saaie koor
dat daar zong,
in die kerk bij Hong Kong

Hij keek naar de mensen
zij zaten daar allen met hun wensen
ongeïnteresseerd zaten zij hier
denkend aan vreugde en vertier

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 15 jan 2008 01:29

"Klapvee is het, klapvee!" Ja, de kruidenier van Oud-West was nooit te porren voor een aforisme, maar hij was eindelijk ertoe te verleiden na het eten van bloemkool met jachtsaus. Of het nou toeval was dat hij dit zei net na een bord met dat goedje, of dat hij er allergisch voor is zal altijd in het midden blijven, maar de aforisme was er, voorwaar!
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 17 jan 2008 13:51

De aanwakkerende wind veranderde het groene, met vuil bezaaide grasveld tussen de flatgebouwen tot een no-go zone. Inclusief plasticzaktornado's, oud-papierpassaatwinden en bierblikbora's.

Er is zelfs exkerstboomtumbleweed gesignaleerd.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

DesertRose

Berichtdoor DesertRose » 17 jan 2008 19:42

Ook de wolkontwatering was patsrushend begonnen, een duit in het buidel te doen.
Spetsij tot op de beenderen, en rilri tot het ondergoed, waadden slechts enkelen durfwellen door het rondgierwaterende weer.

Een dwaler lag enkelheimend in een ek van het portaal, zich bar kunnende bedekken met een stuk papierplank, sloomaan te ontslapen.

Maar inzijde was het warm, samensferend en fijnig! de stomende voedingen lagen ten kijk gezet op het eetmeubel, en een ruikende wolk dreef de geurtuigen der hierzijnden binnen.

MMmmm..! Samendig!

HarmenV
Mineur
Mineur

Berichtdoor HarmenV » 17 jan 2008 20:52

En de griekse letters duikelen rond en graven zich in het klankbord, terwijl de wind om zijn oren suist.

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 30 jan 2008 18:31

Wederom werd de Strider geveld. De onzichtbare gier zal ongetwijfeld aanstonds gaan smullen van zijn prooi, of er moeten wonderen gebeuren. En dát er wonderen kunnen gebeuren in Midden-Aarde, daar was iedereen wel zeker van.
Ondertussen werd de snavel van de Leidse Raaf gesnoerd om verder onheil te voorkomen.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 30 jan 2008 19:49

Het kleine hondje Jack was te loops geworden en de na dat er gehackt van hem was gemaakt besloot men hem aan de gieren te voeren.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 30 jan 2008 20:37

Maar dennennaalden en hulst prikten te veel.
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

DesertRose

Berichtdoor DesertRose » 30 jan 2008 21:24

Zo besloot Aasvlieger om de blaffer in natte plakaarde te rollen, en na enkele klokrondes de geharde kloot in een kleinlichtend vlampje traagjes gaar te knapperen. De prikkelende boompinnen zouden op deze wijs met het removeren van de plakaarde ook geremoveerd worden.
Zo gesproken, zo genomen.
Maar al na een halve klokronde zag Aasvlieger de geplakaardete blaffer traagjes opbollen!

Oei! Berandig!!!

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 06 feb 2008 12:14

Er zit iets tussen mijn tenen. Maar dat hindert nu niet. Ik ben al blij dat het niet tussen mijn tanden zit, dat knarst zo. Zeker Arubaans zand.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 06 feb 2008 12:20

Er zit iets tussen mijn benen en het hindert vooral bij de beklimming van de Col d'Aubisque.
De koersoower verdiende de bolletjestrui.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 06 feb 2008 13:02

Er zit iets tussen mijn benen en het hindert mijn uitzicht. Wat doet zo'n boom hier ook tijdens een rustig ritje?
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 06 feb 2008 16:12

prijz en verhoogd!!!! Met blind vertrouwen overhandigde hij wat verfrommelde biljetten. Zelf zijn laatste boterham namen ze hem af.
Kh-stjieng beng: woensdag vier uur.

CaptainCaveman

Berichtdoor CaptainCaveman » 06 feb 2008 17:47

Gershwin schreef:Er zit iets tussen mijn benen en het hindert mijn uitzicht. Wat doet zo'n boom hier ook tijdens een rustig ritje?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Terug naar “Archief”