Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 apr 2004 08:21

Lieve bclinton,

Rood is de kleur van de liefde, dus wat dat betreft kun je je geen betere kleur bedenken voor in bed! :P
Die kleur staat ook nog eens voor warmte en je zult zien dat je het al gauw snikheet zult krijgen met zo'n prachtige rode helm op je hoofd en een :?: :mrgreen: vriendin naast je die helemaal verliefd wordt op die kleur! :shock: (En jou natuurlijk! :wink: :mrgreen: )
Probeer het gewoon eens uit en je zult zien welke prachtig mooie en leuke uitwerkingen deze helm op je liefdesleven heeft! :D 8)

Liefs dr. Bloempie

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 02 apr 2004 08:43

Rood de kleur van de liefde???

Ga direct mijn kamer groen verven..........
Na regen komt zonneschijn!!!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 apr 2004 08:57

lampje99 schreef:Rood de kleur van de liefde???

Ga direct mijn kamer groen verven..........

Hallo lampje!

Groen is de kleur van de bloei, van het voorjaar en van het leven! Dus dat is ook een hele mooie kleur! :P 8)
En ja, voordat de liefde (rood) te voorschijn komt, ontluiken eerst bepaalde gevoelens (groen)! Dus het is een geweldig idee van je om je kamer groen te verven, met daaronder de rode kleur! :lol: :mrgreen:
Succes met verven! :wink:

Liefs dr. Bloempie

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 02 apr 2004 09:04

ik heb helemaal de zomer in de bol met dit weer.
En doe dingen die ik anders nooit uit mezelf zou doen.
Heb zelfs mijn kamer opgeruimd, ik lijk wel gek.
Maar ga zometeen lekker in de zon liggen.
Kijken of ik een kleurtje kan verdienen.
Na regen komt zonneschijn!!!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 apr 2004 09:30

lampje99 schreef:Heb zelfs mijn kamer opgeruimd, ik lijk wel gek.

Dat bedoel ik nou met die nesteldrang waar ik laatst over heb geschreven! :mrgreen: 8)

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 02 apr 2004 09:52

columbus schreef:
Pivo schreef:
columbus schreef:
Pivo schreef:
bloempie19 schreef:
Pivo schreef:Ik ben jaloers op je vito dat je zoveel vriendinnen kan krijgen!

Hallo Pivo!
Als ik jou reactie lees, dan komt er bij mij het gevoel boven dat je ontevreden bent met maar :roll: één vriendin. Waarom wil je er meer hebben? Heb je soms een vriendin gehad van wie je geen aandacht kreeg, waardoor je nu denkt: Ik heb er minimaal drie nodig om aan m'n trekken te komen? :shock:
Of hou je soms niet van een vaste relatie en ga je het liefst er iedere dag met een ander meisje vandoor? :roll:
Het kan natuurlijk allemaal! 8)
Maar ik denk dat je het beste kunt zoeken, naar één meisje die je genoeg liefde en aandacht kan geven als je nodig hebt. Dan hoef je namelijk ook geen moeite te doen om er nog één of meer te zoeken. :wink:

Liefs dr. Bloempie

Kbedoel niet dat ik meer dan 1 vriendin zou willen hebben, maar dat het fijn is als meisjes je leuk vinden. Dan is het makkelijker om die ene te zoeken die je echt leuk vind. Er is dan keus genoeg.

Dan kom je bij het volgende probleem Pivo! Dan zal je jezelf voelen als een kind in een snoepwinkel, je kan dan niet kiezen :mrgreen:

Nou nu heb ik het gevoel dat ik er geen een lus. Hoe meer keus er in de winkel is hoe meer kans dat er een snoepje bij zit dat ik lekker vind.

Ha! we zijn eruit! :lol:
wat je moet doen Pivo, pak er een, vind je het snoepje niet lekker, spuug het uit, net zo lang tot je het lekkerste snoepje heb gevonden. en sabbelt daar lekker lang op, geniet ervan :mrgreen:

Bedankt voor deze wijze raad! Hier kan ik tenminste wat mee. Ik ga gelijk beginnen!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 02 apr 2004 09:58

bclinton schreef:
kipje18 schreef:Lieve BClinton,

Ik ben nog eventjes op onderzeoek uitgeweest. Maar echt de oorzaak kun je bji dit probleem niet weghalen. (ik weet dit inmiddels uit ervaring).
Helaas het spijt mij.

Maar wat ik speciaal voor jullie probleem heb ontworpen zijn SCHITTERENDERODE HELMEN en zijn in onze dr love $hop te koop voor maar 119,95 per stuk!!!

De ze helmen beschermen je tegen het stoten zodat je nooit geen pijnlijk hoofd meer hebt.

Heel veel liefs

stagiare kipje

hallo Kipje,
sexy hoor, zo'n rode helm op je hoofd :? maar heb je ze niet in een andere kleur dan?

Lieve Bclinton,

Ik mag dan geen kipje zijn, maar ben toch even voor je aan de slag geweest en heb net een order voor limoengroene helmen de deur uitgedaan :lol: 8)
Dat is echt een verbetering voor je 8) , want uit recentelijk onderzoek van Dr. Rosekapje is gebleken dat mannen de kleur limoengroen niet kunnen onderscheiden (nee, dit zuig ik niet uit mijn duim of dikke teen :mrgreen: ).
Als ze binnenkomen leg ik er meteen 1 apart voor je (of twee :mrgreen: )
en dan krijg je vanzelf een seintje :roll: dat je ze op kan komen halen.

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

chipkip

Berichtdoor chipkip » 02 apr 2004 10:53

Hallo allemaal (alhoewel ik me nu richt tot ass. Dr. Johan) (wil graag een antwoord van een man)

Wat vind jij van het gedrag van mannen in een relatie, herken jijzelf ook het soort van haantjesgedrag. Is het niet bij jezelf dan misschien wel bij anderen?
Ik vroeg me dat zo af, of is het nog niet eens altijd in een relatie, maar kan het ook zo zijn dat het te maken heeft met omgang met vrouwen. OF als er alleen maar vrouwen in de buurt zijn?

(ik blijf erbij, denk dat deze vraag het beste door een man beantwoord kan worden)

groetjes chipkip

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 02 apr 2004 11:23

columbus schreef:
bloempie19 schreef:
rosekapje schreef:
bloempie19 schreef:*Snik, snif*

Wat een *snik* ontroerend verhaal dr. Columbus! :cry: :cry:

Dr. Rosekapje, waar zijn die zakdoekjes?

*komt als een gek :roll: aanrennen*

*tadu tadu taduttuuuu* :mrgreen:

Lieve Dr. Bloempie, ja, mooi verhaal he?! getuigd echt van liefde!

*geeft Dr. Bloempie een pakje zakdoekjes*

*nog na-snikkend:*

O, dr. Rosekapje, maar dat je voor mij gelijk als een gek komt aanhollen met die zakdoekjes, getuigt ook van echte liefde!
(collegaliefde natuurlijk! :mrgreen: :wink: )

Liefs dr. Bloempie

doe mij ook even een paar pakjes. ik mors net wat koffie over mn toetsenbord :?

De gebiedende trap is mij onbekend :mrgreen: :roll: :mrgreen:

Ja, Dr. Bloempie, collega liefde is ook echte liefde...
voor de 1 :lol: :oops: wat meer als voor de ander :lol: :mrgreen:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 02 apr 2004 16:46

tsja rozekapje had aan een half woord genoeg.

nog tips?????

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 02 apr 2004 16:56

essieee schreef:tsja rozekapje had aan een half woord genoeg.

nog tips?????

Lieve Essieee,

Ja, halve woorden kunnen veelzeggend zijn
en vrouwelijke intuitie doet ook veel hoor :wink:
Maar je wilt graag tips? Dat kan hoor, ik wil hier tzt wel een aantal tips posten,m aar tips zijn ook altijd te verkrijgen via PB.

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 02 apr 2004 23:05

rosekapje schreef:
Ik mag dan geen kipje zijn, maar ben toch even voor je aan de slag geweest en heb net een order voor limoengroene helmen de deur uitgedaan :lol: 8)
Dat is echt een verbetering voor je 8) , want uit recentelijk onderzoek van Dr. Rosekapje is gebleken dat mannen de kleur limoengroen niet kunnen onderscheiden (nee, dit zuig ik niet uit mijn duim of dikke teen :mrgreen: ).

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

Kan iemand even de chauffeur helpen met lossen aub?
ik heb even geen tijd
*fantastisch die nieuwe sofa's :) zzzz *
er komt net een partij gele helmen binnen, wie heeft trouwens die gele helmen besteld?? :roll: :? en wie gaat dat betalen :?:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 03 apr 2004 01:56

lampje99 schreef:En doe dingen die ik anders nooit uit mezelf zou doen.
Heb zelfs mijn kamer opgeruimd, ik lijk wel gek..

hallo Lampje,

Nu moet ik je toch even waarschuwen! Kijk goed uit in jouw situatie nu! Er kunnen mensen zijn die misbruik kunnen maken van het feit dat je nu dingen doe die je anders nooit zou doen :D heel gevaarlijk :wink:

Eh, hier in de praktijk is het een puinhoop, zou ik van je opruimwoede misbruik kunnen maken :D
Krijg jij hele verzameling Refoweb Dr.Love zakdoekjes en zo'n mooie gele helm die net binnengekomen is :lol:
en misschien wel een massage van onze assistent Johan81 8)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 03 apr 2004 02:00

rosekapje schreef:
De gebiedende trap is mij onbekend :mrgreen: :roll: :mrgreen:

Ja, Dr. Bloempie, collega liefde is ook echte liefde...
voor de 1 :lol: :oops: wat meer als voor de ander :lol: :mrgreen:

Dr. Rosekapje

De enige gebiedende trap die ik ken in mijn nog jonge leventje is de gebiedende trap onder mn kont die ik vroeger van mn papa kreeg als ik stout was geweest omdat ik met mn vingers niet van de snoeptrommel kon afblijven :D
(en nu nog moet ik me beheersen als ik een lekker snoepje ziet :lol: )

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 03 apr 2004 10:21

columbus schreef:
rosekapje schreef:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

Kan iemand even de chauffeur helpen met lossen aub?
ik heb even geen tijd
*fantastisch die nieuwe sofa's :) zzzz *
er komt net een partij gele helmen binnen, wie heeft trouwens die gele helmen besteld?? :roll: :? en wie gaat dat betalen :?:

Tja, dit bedoel ik dus.... :mrgreen:

Maar oke, dames geen nood, zoals we hier dus al merken hebben alle mannen (ja, tis echt waar :mrgreen: ) last van kleurenblindheid. De 1 in meerdere mate als de ander... Maar toch :mrgreen:

(Dus even voor de duidelijkheid.... Wij dames zien dit :arrow: :oops: als rood/roze dit :arrow: :mrgreen: als groen :arrow: :lol: dit als geel.... De heren onder ons, nemen het maar voor kennisgeving aan :mrgreen: .

Dus als hij een nieuw overhemd wil hebben op zijn bruine broek... Ja, ik weet het, dan moeten wij eerst even nadenken wat voor broek meneer bedoelt, want hij heeft helemaal geen bruine broek :shock: . Maar goed even navragen of zeggen, schat, haal die broek even van boven, dan weten we zeker dat we er iets bijpassends bijkrijgen :roll: .

Het is niet zo dat de meeste mannen helemaal geen kleuren kunnen onderscheiden, rood van groen gaat nog, maar roze van paars niet en hetzelfde geld voor geel en oranje :shock: (Mijn broer staat nu met open mond achter me te kijken, want hij dacht dat de smiley's oranje waren :mrgreen: :!: )

Terug naar “Archief”