columbus schreef:rosekapje schreef:Ik mag dan geen kipje zijn, maar ben toch even voor je aan de slag geweest en heb net een order voor limoengroene helmen de deur uitgedaan
Dat is echt een verbetering voor je

, want uit recentelijk onderzoek van Dr. Rosekapje is gebleken dat mannen de kleur limoengroen niet kunnen onderscheiden (nee, dit zuig ik niet uit mijn duim of dikke teen

).
Als ze binnenkomen leg ik er meteen 1 apart voor je (of twee

)
en dan krijg je vanzelf een seintje

dat je ze op kan komen halen.
Liefdevolle groet,
Dr. Rosekapje
Kan iemand even de chauffeur helpen met lossen aub?
ik heb even geen tijd
*fantastisch die nieuwe sofa's

zzzz *
er komt net een partij gele helmen binnen, wie heeft trouwens die gele helmen besteld??

en wie gaat dat betalen

Tja, dit bedoel ik dus....
Maar oke, dames geen nood, zoals we hier dus al merken hebben alle mannen (ja, tis echt waar

) last van kleurenblindheid. De 1 in meerdere mate als de ander... Maar toch
(Dus even voor de duidelijkheid.... Wij dames zien dit

als rood/roze dit

als groen

dit als geel.... De heren onder ons, nemen het maar voor kennisgeving aan

.
Dus als hij een nieuw overhemd wil hebben op zijn bruine broek... Ja, ik weet het, dan moeten wij eerst even nadenken wat voor broek meneer bedoelt, want hij heeft helemaal geen bruine broek

. Maar goed even navragen of zeggen, schat, haal die broek even van boven, dan weten we zeker dat we er iets bijpassends bijkrijgen

.
Het is niet zo dat de meeste mannen helemaal geen kleuren kunnen onderscheiden, rood van groen gaat nog, maar roze van paars niet en hetzelfde geld voor geel en oranje

(Mijn broer staat nu met open mond achter me te kijken, want hij dacht dat de smiley's oranje waren

)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)