paprikameisje2 schreef:oooh zo fijn als je een arts hebt die begrip heeft met de situatie en de zorg deelt die er is! Dat is veel waard!
Absoluut helemaal waar... en ook zei ze nog als het niet gaat of het wordt erger gewoon terug komen.
Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:oooh zo fijn als je een arts hebt die begrip heeft met de situatie en de zorg deelt die er is! Dat is veel waard!
juffiejuf schreef:Herkennen jullie dit: kinderen die echt elke keer tot de nek alles onder poepen? Zo vies... en ik blijf aan het wassen. Dacht dat het eerst misschien aan het pamper merk ligt maar dat kan niet want ondertussen al veel pampers geprobeerd en het is overall hetzelfde liedje: pampers, ah, c1000, lidl, aldi, action....
MissF schreef:En, hoe ging het in het grote bed, vpk?
Schipje schreef: Dochterlief heeft hier een wekker die om 7 uur afgaat maar ook iedere ochtend moet ik haar om 6 uur terugbrengen. Dan gaat ze spelen maar slapen nooit meer. Miischien moet ik haar middagslaapje er maar af gaan halen. 's avonds slaapt ze ook pas laat, alhoewel ze dat vanaf babytijd al doet. Heel lang wakker liggen, neurien, draaien etc.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten