Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annette*
Majoor
Majoor

Refowebkids deel 10

Berichtdoor *Annette* » 21 jun 2010 21:00

LauraC schreef:Michael maakte vanochtend een schuiver in de tuin, precies op het padje. Nu heeft hij een paar mooie schaafplekken op zijn voorhoofd en bij zijn oog #-o

Daar hoef je niet jong voor te wezen, ik deed het op m'n 18e nog :oops: [-X...

Calendulan helpt goed bij schaafwonden, is van VSM alleen weet niet of ze dat daar ook verkopen bij jullie LauraC :-k...
Wat de toekomst brengen moge........

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 jun 2010 07:33

het wordt mkz genoemd, maar eigenljk heeft het een andere naam. Verschilt altijd of je kind het helemaal krijgt of alleen maar in de mond, of alleen maar aan handen en voeten.

LauraC: hier ook wel zulke dagen, maar vaak ben ikzelf dan ook niet fit. Nu gaat het gelukkig weer een stuk beter, merk dat wanneer ik veel spanning heb, zij daar ook behoorlijk misbruik van maakt!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 jun 2010 10:55

Merisja schreef:Heeft één van jullie toevallig ervaring met MKZ bij kinderen? Volgens mij hebben mijn meiden het; op het kdv waar de jongste zit zijn er meerdere kinderen met MKZ en nu zitten er bij allebei de meiden allemaal blaren in hun mond. Nog niet op hun handen en voeten, het schijnt dat dat er ook bij hoort. :? Iemand tips?

http://www.rivm.nl/cib/infectieziekten- ... te_ISI.jsp

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 jun 2010 11:45

paprikameisje2 schreef:LauraC: hier ook wel zulke dagen, maar vaak ben ikzelf dan ook niet fit. Nu gaat het gelukkig weer een stuk beter, merk dat wanneer ik veel spanning heb, zij daar ook behoorlijk misbruik van maakt!

Pfff, kunnen we die slechte dag veranderen in slechte 48 uur? Hij ging om kwart over 9 slapen, om 7 uur wakker. Tot nu toe al 2 bekers melk expres omgegooid op de vloerbedekking (terwijl hij naar me kijkt), een boek van de bieb gescheurd terwijl ik op de wc zat, en toen ik de auto aan het inladen was na het zwemmen, liep hij de weg op en wilde niet terugkomen. Nu zit hij boven te huilen en ik beneden :cry:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 22 jun 2010 11:57

*hug*

ik denk dat iedereen wel zulke dagen kent...
hij is vast vanavond zo moe van alles dat hij vannacht goed slaapt en morgen weer helemaal fit is en net zo lief als je gewend bent :-oo
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 jun 2010 13:20

Aaaaaaaaaaaaaaah Laura!!

Kom maar ff pootje baden dan...tot zo. :-)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 jun 2010 13:25

LauraC schreef:
paprikameisje2 schreef:LauraC: hier ook wel zulke dagen, maar vaak ben ikzelf dan ook niet fit. Nu gaat het gelukkig weer een stuk beter, merk dat wanneer ik veel spanning heb, zij daar ook behoorlijk misbruik van maakt!

Pfff, kunnen we die slechte dag veranderen in slechte 48 uur? Hij ging om kwart over 9 slapen, om 7 uur wakker. Tot nu toe al 2 bekers melk expres omgegooid op de vloerbedekking (terwijl hij naar me kijkt), een boek van de bieb gescheurd terwijl ik op de wc zat, en toen ik de auto aan het inladen was na het zwemmen, liep hij de weg op en wilde niet terugkomen. Nu zit hij boven te huilen en ik beneden :cry:

hug!! het is een heftige leeftijd... deze leeftijd. Ik lopo er ook wel regelmatig tengeaan! Hoe is het nu met Michael??

Heb wel respect voo rje hoor! en je mag ook trots zijn op jezelf! 24 uur per dag, 7 dagen per week sta je voor hem klaar, ook geruime periode alleen! chapau!

Ik kan je verder ook geen wijze tips geven... probeer tot alle leuke momenten te zoeken op zulke dagen! en probeer het positief te houden! sterkte meis!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 22 jun 2010 13:30

Voor mij is dit ook wel herkenbaar hoor Laura! Hugo heeft ook wel eens van die dagen dat ik hem achter het behang kan plakken en zelf gillend het huis uit wil rennen.:wink:

Ik was vrijdag Cato uit bed aan het halen en Hugo was even alleen beneden. Ineens hoor ik 'o,oooo, dat mag niet! o,ooo hamemout ( havermout). Ik reeg al een angstig vermoeden, dus ik extra haasten. Loop ik de trap af, staat Hugo mij al op te wachten met een enorm stralend gezicht. Had hij alle havermout door de kamer en keuken gesrooid en was er al in gaan glijden. Hij had echt de grootste plezier. Ik was eigenlijk allang blij dat hij de bloem niet te pakken had gekregen, die stond namelijk naast de havermout.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 jun 2010 13:35

Thanks :) Michael had, voordat hij eindelijk in slaap viel net, nog even zijn kamer onder de poep gesmeerd. Gelukkig rook ik het snel zodat het nog makkelijk schoon te maken was. We gaan weer vrolijk door ;) 7 juli is papa weer thuis, dus we hoeven nog maar 2 weken!

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 22 jun 2010 14:08

@ LauraC: Best herkenbaar, zulk gedrag! Later kun je om sommige dingen nog wel lachen, maar als je er middenin zit en in je eentje bent, is het niet altijd even leuk natuurlijk. Sterkte met je boefje de komende twee weken! ::))

Even een vraagje: Zouden jullie slingers ophangen als jullie zoon/dochter 12 jaar oud wordt en op het voortgezet onderwijs zit?

zomaar
Mineur
Mineur

Berichtdoor zomaar » 22 jun 2010 14:43

Zou vragen wat ze zelf willen. ZOu denk ik wel een ballon(nen) ergens leuk vastbinden, dat
geeft altijd een feestelijk sfeertje vindt ik ook voor de andere kinderen.
En komt iets minder "kinderachtig" over dan slingers.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 22 jun 2010 15:00

@ajl: eigenlijk moet ik stiekem wel lachen om je havermout verhaal.

Sjonge, hoewel Timon echt weleens een streek uithaalt (hij is helemaal gek van water, dus raad maar wat er gebeurt als er ergens een emmertje water staat :roll: ) heb ik echt een makkie vergeleken met die verhalen die ik hier soms lees.

@Laura: sterkte voor de komende twee weken, ik hoop dat Michael je verder een beetje spaart :wink:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 jun 2010 15:02

Ja, Haai, ik lees hier soms ook dingen, die ik alleen ken uit verhalen. Hier een heel lief, braaf, dromerig mannetje. Natuurlijk wel eens om achter het behang te plakken, maar dan gaat het niet om vieze dingen of dingen kapot maken. Maar ja... wie weet praten we over een tijdje wel anders, het kan zomaar ineens anders zijn. Je weet het echt nooit met kinderen! :wink:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 22 jun 2010 16:42

Mijn moeder heeft tot mijn 19e nog slinger opgehangen (Later alleen in de tuin en niet binnen). Ik blijf het leuk vinden. :lol:

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 22 jun 2010 17:15

No way dat ik dat op mijn 12e had gewild! Was toen al een vreselijke puber en ik had het mijn moeder nooit vergeven :lol:
Idd, kijk naar wat voor kind je hebt.

Terug naar “Archief”