JeeWee schreef:Alleen al het feit dat er homobars zijn, is natuurlijk al heel jammer.
Want ga als homo eens jezelf zijn in een 'gewone' gelegenheid. Dat gaat net zo vervelend om als homo in een gewone straat te lopen: je loopt een flinke kans om in elkaar geramd of uitgescholden te worden.
Aparte homogelegenheden zouden natuurlijk helemaal niet nodig moeten zijn. Maar zolang mensen zijn in 'gewone' hotels, restaurants, bars worden nageroepen en erger, is dit gewoon een feit.
Aparte refogelegenheden zouden ook niet nodig moeten zijn. Maar het wordt wel verdraaid moeilijk om overal jezelf te kunnen zijn. Alleen worden refo's nog niet zo vaak in elkaar geramd, in Nederland...
Het spijt me, maar de homo's waar ik mee te maken heb en waar ik mee bevriend ben, zijn zeer respectabele mensen, die ALTIJD zichzelf zijn.
En die gaan niet ineens een vrouw nadoen, of verwijfde maniertjes tentoon spreiden.
Ik weet niet wat jij onder ''jezelf zijn'' verstaat, maar ik begin het ergste te vermoeden.
Maar als ''jezelf zijn'' betekent dat je zo nodig, wellicht hormonaal gedreven,totaal exhibitionistisch, benaderen wil wat NL te zien krijgt in de grachten van amsterdam op koninginnedag en begin augustus ieder jaar, dan hoor jij bij die homo's, waar ik, én mijn homovrienden niets mee te maken willen hebben.
Ik hoop dat dat nog mag van meneer freedomfighter