Moderator: Moderafo's
Dan ben je toch hartstikke moe? Uitgeblust op bed ploffen lijkt me iig een beter idee dan nog naborrelen...Jannoek schreef:In rijssen (waar ik vandaan kom) is het een soort traditie om na de bruiloft nog met het bruidspaar mee te gaan om wat te drinken, met een beetje pecht heb je dus 's nachts je hele huis vol vrienden en familie zitten.
Ook zo'n onzin, je hebt dan toch de hele dag feest gevierd? Kom dan gewoon op een ander tijdstip wat drinken, dan zou iedereen echt enorm welkom zijn, maar 's nachts na m'n bruiloft: no way!
LeChat schreef:Dan ben je toch hartstikke moe? Uitgeblust op bed ploffen lijkt me iig een beter idee dan nog naborrelen...Jannoek schreef:In rijssen (waar ik vandaan kom) is het een soort traditie om na de bruiloft nog met het bruidspaar mee te gaan om wat te drinken, met een beetje pecht heb je dus 's nachts je hele huis vol vrienden en familie zitten.
Ook zo'n onzin, je hebt dan toch de hele dag feest gevierd? Kom dan gewoon op een ander tijdstip wat drinken, dan zou iedereen echt enorm welkom zijn, maar 's nachts na m'n bruiloft: no way!
jamillah schreef:Wellicht heb ik het al eens verteld hier maar mijn man ging altijd elke maandag met een hele ploeg oudpapier ophalen in zijn woonplaats. Dus de jongens dachten leuk te zijn en hadden onze voorgevel aan het zicht onttrokken door een buslading dozen met oudpapier...
Helaas voor hen halen ze ook in mijn dorp papier op en waren de dozen al pleite voordat we thuis kwamen![]()
Wij waren ongeveer 2 uur thuis en de fam heeft alle cadeaus enzo mee naar binnen gesjouwd. We hebben nog heerlijk wat afzakkertjes genuttigd, toen ze weg waren het geld nog geteld, een kwartier met mn neus boven een keramische plaat gehangen om een peuk aan te krijgen daar in het hele huis geen aansteker te vinden was... en toen lagen we half vijf op bed. De andere dag om 3 uur smiddags kwamen vrienden een computertafel wat we van hen cadeau hadden gekregen in elkaar zetten en hebben we heerlijk met elkaar zitten eten daarna. Zaterdagnacht heb ik tranen met tuiten gejankt over het feit dat ik nu echt de rest van mn leven met die vent in het nest moest liggen en geroepen dat ik weer terug naar mn moeder wilde. Zondag lekker weer op visite geweest bij mn ouders en nog een paar weken de blues gehad. Na ongeveer 12 weken was ik wat gewent en bleek ik zwanger te zijn (al 12 weken
). Nu, 4.5 jaar verder, ja, kgeloof dat ik het nu wel leuk vind..
![]()
*grijns* willen jullie nu nog trouwen?
kirsten schreef:Jeps. Tenminste ik wel.![]()
O wij twijfelen zo. Misschien kan iemand hier helpen met tips. Eerst wilde ik altijd naar ons huis voor de huwelijksnacht. Nu begin ik toch te twijfelen of een hotel ook niet leuk is. We weten niet wat we moeten doen nu.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten