Aragorn schreef:Ach jullie zien maar... kom wanneer je zin en behoefte aan bijscholing hebt...![]()
zo niet, dan kom je toch lekker niet?
Het antwoord is NEE

Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:bloempie19 schreef:*Snik, snif*
Wat een *snik* ontroerend verhaal dr. Columbus!![]()
![]()
Dr. Rosekapje, waar zijn die zakdoekjes?
*komt als een gekaanrennen*
*tadu tadu taduttuuuu*![]()
Lieve Dr. Bloempie, ja, mooi verhaal he?! getuigd echt van liefde!
*geeft Dr. Bloempie een pakje zakdoekjes*
chipkip schreef:Hallo,
Ja, kben er ook weer, het gaat wel weer redelijk. Maar ik was laatste echt teleurgesteld hoor. Toenb ik daar op het bordes stond te kijken
in mijn eentje...
Hij kwam niet opdagen. Zegt dat hij bindingsangst heeft. Dat is ook zo, maar volgens mij wist hij ook niet wat hij zei.
Nu is mijn vraag hebben mannen dat we vaker? Moeten we ze vaker met en korreltje zout nemen?? OF gewoon maar half luisteren naar wat hij zegt?? dan weet je tenminste zeker dat je hem helemaal begrijpt![]()
En hoe zit dat met die bindingsangst?
groetjes chipkip
bloempie19 schreef:Pivo schreef:Ik ben jaloers op je vito dat je zoveel vriendinnen kan krijgen!
Hallo Pivo!
Als ik jou reactie lees, dan komt er bij mij het gevoel boven dat je ontevreden bent met maaréén vriendin. Waarom wil je er meer hebben? Heb je soms een vriendin gehad van wie je geen aandacht kreeg, waardoor je nu denkt: Ik heb er minimaal drie nodig om aan m'n trekken te komen?
![]()
Of hou je soms niet van een vaste relatie en ga je het liefst er iedere dag met een ander meisje vandoor?![]()
Het kan natuurlijk allemaal!![]()
Maar ik denk dat je het beste kunt zoeken, naar één meisje die je genoeg liefde en aandacht kan geven als je nodig hebt. Dan hoef je namelijk ook geen moeite te doen om er nog één of meer te zoeken.
Liefs dr. Bloempie
Pivo schreef:bloempie19 schreef:Pivo schreef:Ik ben jaloers op je vito dat je zoveel vriendinnen kan krijgen!
Hallo Pivo!
Als ik jou reactie lees, dan komt er bij mij het gevoel boven dat je ontevreden bent met maaréén vriendin. Waarom wil je er meer hebben? Heb je soms een vriendin gehad van wie je geen aandacht kreeg, waardoor je nu denkt: Ik heb er minimaal drie nodig om aan m'n trekken te komen?
![]()
Of hou je soms niet van een vaste relatie en ga je het liefst er iedere dag met een ander meisje vandoor?![]()
Maar ik denk dat je het beste kunt zoeken, naar één meisje die je genoeg liefde en aandacht kan geven als je nodig hebt. Dan hoef je namelijk ook geen moeite te doen om er nog één of meer te zoeken.
Liefs dr. Bloempie
Kbedoel niet dat ik meer dan 1 vriendin zou willen hebben, maar dat het fijn is als meisjes je leuk vinden. Dan is het makkelijker om die ene te zoeken die je echt leuk vind. Er is dan keus genoeg.
columbus schreef:Pivo schreef:bloempie19 schreef:Pivo schreef:Ik ben jaloers op je vito dat je zoveel vriendinnen kan krijgen!
Hallo Pivo!
![]()
Liefs dr. Bloempie
Kbedoel niet dat ik meer dan 1 vriendin zou willen hebben, maar dat het fijn is als meisjes je leuk vinden. Dan is het makkelijker om die ene te zoeken die je echt leuk vind. Er is dan keus genoeg.
Dan kom je bij het volgende probleem Pivo! Dan zal je jezelf voelen als een kind in een snoepwinkel, je kan dan niet kiezen
bloempie19 schreef:rosekapje schreef:bloempie19 schreef:*Snik, snif*
Wat een *snik* ontroerend verhaal dr. Columbus!![]()
![]()
Dr. Rosekapje, waar zijn die zakdoekjes?
*komt als een gekaanrennen*
*tadu tadu taduttuuuu*![]()
Lieve Dr. Bloempie, ja, mooi verhaal he?! getuigd echt van liefde!
*geeft Dr. Bloempie een pakje zakdoekjes*
*nog na-snikkend:*
O, dr. Rosekapje, maar dat je voor mij gelijk als een gek komt aanhollen met die zakdoekjes, getuigt ook van echte liefde!
(collegaliefde natuurlijk!![]()
)
Liefs dr. Bloempie
bloempie19 schreef:Hier is een waargebeurd verhaal over Maartje en Jan:
Maartje is jarig en ze heeft afgesproken met haar vriend dat ze samen een gouden ring gaan uitzoeken. Jan (haar vriend) komt haar 's middags ophalen om naar de stad te gaan. Het wordt een heel gezellige middag en Jan en Maartje hebben eigenlijk geen zin om al naar huis te gaan.Maar aan het begin van de avond wordt Maartje gebeld waar ze blijven. De hele familie is namelijk gekomen om haar verjaardag te vieren en nu is ze er niet!
![]()
Dus Jan en Maartje met een diepe zucht maar weer naar huis.![]()
Als ze de achtertuin binnenstappen, dan staat daar de hele familie hun op te wachten en roept de familie in koor: Verloofd!Gefeliciteerd!
![]()
Jan en Maartje kijken elkaar aan en denken: Waar slaat dit nou weer op? Zijn we verloofd dan?![]()
![]()
Als de familie ziet hoe vertwijfeld Jan en Maartje naar elkaar kijken, vraagt één van Maartjes tante's: Zijn jullie dan niet verloofd? Jullie gingen toch samen een dagje naar de stad en ringen uitzoeken?![]()
Als Maartje heeft uitgelegd, dat ze een 'gewone' ring voor 'gewoon' haar verjaardag hebben uitgezocht, dan begrijpt de familie het.
Toch wordt het 's avonds een heel groot feest, want Maartjes familie had een grote taart, ander lekkers en drank ingeslagen. En natuurlijk cadeautjes voor de verloving!En als klap op de vuurpijl nog wat vuurwerk!
Pivo schreef:columbus schreef:Pivo schreef:bloempie19 schreef:Pivo schreef:Ik ben jaloers op je vito dat je zoveel vriendinnen kan krijgen!
Hallo Pivo!
![]()
Liefs dr. Bloempie
Dan kom je bij het volgende probleem Pivo! Dan zal je jezelf voelen als een kind in een snoepwinkel, je kan dan niet kiezen
Nou nu heb ik het gevoel dat ik er geen een lus. Hoe meer keus er in de winkel is hoe meer kans dat er een snoepje bij zit dat ik lekker vind.
chipkip schreef:Hallo,
Ja, kben er ook weer, het gaat wel weer redelijk. Maar ik was laatste echt teleurgesteld hoor. Toenb ik daar op het bordes stond te kijken
in mijn eentje...
Hij kwam niet opdagen. Zegt dat hij bindingsangst heeft. Dat is ook zo, maar volgens mij wist hij ook niet wat hij zei.
Nu is mijn vraag hebben mannen dat we vaker? Moeten we ze vaker met en korreltje zout nemen?? OF gewoon maar half luisteren naar wat hij zegt?? dan weet je tenminste zeker dat je hem helemaal begrijpt![]()
En hoe zit dat met die bindingsangst?
groetjes chipkip
kipje18 schreef:Lieve BClinton,
Ik ben nog eventjes op onderzeoek uitgeweest. Maar echt de oorzaak kun je bji dit probleem niet weghalen. (ik weet dit inmiddels uit ervaring).
Helaas het spijt mij.
Maar wat ik speciaal voor jullie probleem heb ontworpen zijn SCHITTERENDERODE HELMEN en zijn in onze dr love $hop te koop voor maar 119,95 per stuk!!!
De ze helmen beschermen je tegen het stoten zodat je nooit geen pijnlijk hoofd meer hebt.
Heel veel liefs
stagiare kipje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten