@Sophie
Toch spannend hoor, als ik dat zo lees.
Ik hoop voor je dat de laatste weken mee gaan vallen en dat je niet hoeft te spuiten (tenminste, ik begrijp een beetje, dat je het nu nog zonder spuiten doet?).
Loopt de baby echt voor op de groei?
@Jaccootje
Fijn dat het nu beter gaat
Ik moest heel erg lachen om jouw "hier zijn
we nu 13 weken".
Niet hatelijk bedoelt hoor (van mij), maar ik krijg dan direct visioenen van een echtpaar dat allebei fors aan het groeien is
@AJL
Ik probeer per dag te "leven".
Elke dag achter de rug, is er één en brengt me weer een dagje dichter bij de "veilige" grens van 32 weken.
Maar goed, ondanks de agressievere medicatie toch nog aan het braken helaas en dat heeft direct zijn weerslag op mijn buik. De weeën blijven aardig "stabiel", maar zodra ik bijvoorbeeld maar naar het toilet ga (in iets meer dan rollator-tempo) dan voel ik dat direct.
Dus ik blijf voortdurend alert en ben eerlijk gezegd ook wel wat aan het einde van mijn mentale latijn.
Veel fysieke problemen die zich blijven opstapelen en ook behoorlijk wat zorgen en als je dan de hele dag de tijd hebt om te piekeren....
Enfin, aan de andere kant is deze zwangerschap (buiten het feit dat elke zwangerschap een wonder is) een bijzonder wonder op zichzelf, en dat moet ik mezelf echt af en toe even voorhouden! (waarna ik mezelf meteen weer even onder mijn achterste trap, want kom op, er zijn nog talloze zegeningen ook!)
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...