Moderator: Moderafo's
Schipje@ajl, ik ben echt verbaast over je reden om te werken. Als ik zo zou denken, zou ik het gevoel hebben dat ik niet normaal zou kunnen leven! Je mag toch ook wel nuchter zijn en vertrouwen hebben denk ik.[/quote]
Ehm, ik heb toch hopelijk niet de indruk gewekt dat alleen dat de reden is dat ik werk. Ik vind mijn werk nl super leuk en zou het contact met mijn collega's zeker niet willen missen. Daarbij vind ik persoonlijk dat ik behoorlijk afstomp als ik alleen maar thuis zit met de kids.
En ik bedoelde eigenlijk hetgeen missf ook al zei.
[quote="654321 schreef:En bij ziekte, overlijden oid van je man kan je dan toch altijd nog beslissen om een contract te nemen voor een bepaald aantal uur, Ajl?
654321 schreef:Ja, met het werk wat ik deed kon ik ook niet minder dan ong. 24 uur werken.
Maar voor je kids, je gezin wil je toch wel een stapje terug doen....!
We zijn toch geen moeder om nog carriere buitenshuis te maken?
Schipje schreef:Het is heel persoonlijk. Veel moeders vinden het heerlijk en daar kan ik me wel in vinden. En als je de keuze maakt om je baan te houden dan zitten daar dus ook nare consequenties aan. En een kind is niet altijd aan het werkschema van moeders aan te passen.
Enne... ajl, waar zou je nou werkelijk van afstompen? Alsof moederen een soort ondergeschikte, derderangse, afstompende bezigheid is!
Bedenk dat wij de vertegenwoordigers van God mogen zijn!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten