trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Gerdien B. » 09 jun 2010 20:33

Een oom heeft de foto's gemaakt en die wil ze niet inplakken. Daarom doen wij het zelf.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 jun 2010 22:28

Bij mijn vriendin was ik bij de trouwreportage aanwezig en onlangs hadden ze (na lang wachten) het album binnen. Vanwege het grijzige weer zijn er ook studiofoto's gemaakt en da's toch wel gaaf, hoor! Erg leuk ook dat wij samen daar nog op de foto zijn gegaan (en ik zelfs nog alleen ook), zo hebben we professionele vriendinnenfoto's :D
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 09 jun 2010 22:30

Dat is leuk, maar bij ons waren ze mislukt. Kom je dus weken later achter, als je ze gaat halen bij de fotograaf. :?

toppie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor toppie » 09 jun 2010 22:40

Dat is echt vreselijk!
Ik ben blij dat we een mooi album hebben, na jaren bladeren we nog steeds met regelmaat in het album.
De kids vinden het ook leuk.
We zijn met "ouderwets" vervoer getrouwd, ik voelde me net een koningin, veel mensen stonden langs de route te zwaaien.
Als ik zo stilletjes namijmer komt dat gevoel weer naar boven.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 09 jun 2010 22:42

Wij hadden een fotograaf die alle foto's digitaal zette. Wij mochten na een week komen kijken welke foto's we persé wel en welke niet in het album wilden. Binnen een maand hadden we het album.
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 jun 2010 06:42

pppfff wij moeten nog steeds iets met de foto's doen. We willen nog een album maken.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 10 jun 2010 08:38

Wij hebben de fotograaf het album laten maken. Het is hartstikke leuk geworden! Er zitten wat kleine dingetjes in die je zelf niet zou doen misschien, maar er zit nog veel meer in wat we zelf nooit zouden kunnen! Dus dat heft elkaar weer op.
Bovendien hadden we het album na 4 weken en dat is erg leuk, omdat veel mensen er toch naar vragen. Eigenlijk zie ik bij ieder stel die het 'zelf wel even doen' dat het zo een half jaar of (veel!) langer duurt.

@Schelpje3: als ze mislukt zijn neem ik aan dat je nieuwe mocht laten maken?

Ik hoorde laatst ook van een stel die een mooie buitenlocatie hadden voor foto's, maar slecht weer. Die zijn later met beter weer gewoon weer in tenue teruggegaan en hebben toen foto's gemaakt. Je ziet op de foto's toch niet dat het een paar dagen later is ;)
pobody's nerfect

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 10 jun 2010 09:11

Wij laten ook de fotograaf het trouwalbum maken. Het wordt een digitaal album dat we eerst ook digitaal zien, dus vinden we het niets, dan kan er nog wat gewisseld worden.
Dat vind ik wel fijn, want ik weet meestal bij zulke dingen precies wat ik mooi vind en wat niet :wink:

Verder hebben wij van de week de bruidstaart uitgezocht! Nu nog in ondertrouw en het boeket + corsages en dan zijn alle 'grotere' zaken geregeld.

LeChat en Kirsten, waar hebben jullie die paraplu's gekocht? Ik moet daar namelijk ook nog achteraan, in september kan het namelijk zomaar regenen:P
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 10 jun 2010 22:01

Ik heb iets tegen digitale fotoalbums. Juist bij het inplakken kan je ook nog iets van jezelf er in leggen. Onder tussen liggen er zelfs al fotolijsten klaar om opgehangen te worden met foto's van het trouwen. Het inplakken gaat hier echt geen half jaar duren.Gewone foto's liggen gewoonlijk op z'n aller langst een half jaar voor ze geplakt worden, maar meestal binnen 1 a 2 maanden zitten de foto's in het album. Ik maak er vrij veel en moet het daarom wel bijhouden, anders wordt het al snel een zooitje.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 jun 2010 10:33

Dine schreef:LeChat en Kirsten, waar hebben jullie die paraplu's gekocht? Ik moet daar namelijk ook nog achteraan, in september kan het namelijk zomaar regenen:P

De Brelli is hier te koop. En ik zit ff te denken of wij 'm nog hebben of dat ik 'm al verkocht heb, maar anders kunnen we wellicht per PB een verkoopadresje regelen :wink:

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 11 jun 2010 14:21

Wij laten de fotograaf ook t album maken.
Als ik dat zelf moet doen dan komt er niks van. Ik heb ook nog ergens een klein fotoboekje liggen die ik vorig jaar voor mijn vriend wilde maken.. Ben halverwege gekomen, moet het altijd nog afmaken.

Verder heb ik net een afspraak gemaakt voor proefkapsel en proefmake-up. Ook kan ik eind deze maand m'n jurk weer passen.
Het begint op te schieten zo :)
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 17 jun 2010 13:47

Alle trouwkaarten zijn de deur uit! Echt super veel leuke reacties op gehad. Echt tof, had niet verwacht dat zoveel mensen dat laten weten :-)

Morgen in ondertrouw, en dan zijn we weer een stapje verder....

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 17 jun 2010 14:03

Nu zijn we natuurlijk benieuwd naar de kaart :wink:. En alvast gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Steeds een stapje dichterbij... leuk hoor.
En daarna gaat 't echt onwijs hard kan ik je verzekeren - wij zijn volgende week alweer een jaar getrouwd :shock:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 jun 2010 21:29

Ik zei pas tegen m'n man dat ik nog steeds niet kan beseffen dat we vorig jaar januari zijn getrouwd. Het lijkt soms dat het dit jaar was (januari). Het gaat enorm snel.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 18 jun 2010 08:24

Zal 's kijken of ik 'm digitaal heb! In elk geval niet op deze pc... ;-)

Terug naar “Archief”