nou morgen komen alleen m'n ouders en schoonouders.
omdat m'n vriend over een paar weken jarig is vieren we samen de verjaardag! (alleen voor fam.) Vrienden doen we gewoon appart.
Moderator: Moderafo's
liefie schreef:Evelien schreef:zo alle boodschappen zijn binnen pppfff wat een werk zeg... vreselijk!
Nu ga ik alvast het eten voor morgen klaar maken zodat ik op m'n verjaardag niet heel de middag in de keuken hoef te zitten.
alvast gefeliciteerd! ik ben over 2 weken jarig en wordt echt giga druk want ik ben op zaterdag jarig. Maar ik neem nu elke keer al wat mee van frisdranken enz dan hoef ik vrijdags niet zoveel te doen.
Eten van te voren klaar maken is handig en ik vind het ook lekkerder zit de smaak er beter in.
Ik zou heel graag nu een stofzuiger en dweil door de huiskamer halen maar is niet echt nuttig. maar nu hebben we even een grijze vloer
pol schreef:liefie schreef:Evelien schreef:zo alle boodschappen zijn binnen pppfff wat een werk zeg... vreselijk!
Nu ga ik alvast het eten voor morgen klaar maken zodat ik op m'n verjaardag niet heel de middag in de keuken hoef te zitten.
alvast gefeliciteerd! ik ben over 2 weken jarig en wordt echt giga druk want ik ben op zaterdag jarig. Maar ik neem nu elke keer al wat mee van frisdranken enz dan hoef ik vrijdags niet zoveel te doen.
Eten van te voren klaar maken is handig en ik vind het ook lekkerder zit de smaak er beter in.
Ik zou heel graag nu een stofzuiger en dweil door de huiskamer halen maar is niet echt nuttig. maar nu hebben we even een grijze vloer
heel gewoon, wij gaan als ik jarig ben een dagje uit. Supergezellig naar de efteling. Geen gezeur aan huis, geen bezoek, maar we taaien lekker af!Ideaal!
toen mijn man jarig was (en het was de eerste verjaardag samen in ons huisje) toen hebben we het over de hele dag gevierd, omdat we allebei vrij waren.liefie schreef:pol schreef:heel gewoon, wij gaan als ik jarig ben een dagje uit. Supergezellig naar de efteling. Geen gezeur aan huis, geen bezoek, maar we taaien lekker af!Ideaal!
ja zo kan het ook maar ik vind het juist super gezellig als iedereen komt mijn ouders broertje en zusje(en der hartsvriendinnetje) oom tante neefje en nichtje en mijn opa en oma komen van smorgens uur of 11 tot s avonds laat en 1 vriend komt de dag ervoor al en blijft slapen en de rest komt smiddags en s avonds en denk dat er nog een stuk of 8 extra blijven eten. vind ik echt geweldig lekker koken voor iedereen en verzorgen. Maar iedereen doet het op zijn eigen manier.
kwebbel schreef:toen mijn man jarig was (en het was de eerste verjaardag samen in ons huisje) toen hebben we het over de hele dag gevierd, omdat we allebei vrij waren.liefie schreef:pol schreef:heel gewoon, wij gaan als ik jarig ben een dagje uit. Supergezellig naar de efteling. Geen gezeur aan huis, geen bezoek, maar we taaien lekker af!Ideaal!
ja zo kan het ook maar ik vind het juist super gezellig als iedereen komt mijn ouders broertje en zusje(en der hartsvriendinnetje) oom tante neefje en nichtje en mijn opa en oma komen van smorgens uur of 11 tot s avonds laat en 1 vriend komt de dag ervoor al en blijft slapen en de rest komt smiddags en s avonds en denk dat er nog een stuk of 8 extra blijven eten. vind ik echt geweldig lekker koken voor iedereen en verzorgen. Maar iedereen doet het op zijn eigen manier.
Schoonzus en zwager, mijn opa en oma kwamen 's ochtends. Mijn ouders, zus en zwager 's middags En een andere schoonzus en zwager 's avonds. Lekkere rustige verjaardag gehad, ook omdat mijn zwager en schoonzus, en schoonouders eerder kwamen. Anders was het wat drukker maar dat vind ik niet erg.
Mijn ouders, zus en zwager hebben meegegeten, dat vond ik wel spannend voor de eerste keer voor zoveel mensen koken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten