Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef: Gooi buiten maar zout op de slakken.
Evelien schreef:
(ps. en in de kerk waar ik nu zit is het heel anders, als m'n vriend alleen naar de kerk gaat op zondag en ik ben er niet bij dan vragen ze of ik ziek benzo.. en krijg ik van verschillende mensen beterschap of iets dergelijks ).
Lenny schreef:Ja en dat doen ze bij ons (in de GG!!) nou ook!! Dus het is gewoon écht niet in elke GG zo. Maar mensen die nu eenmaal een negatieve ervaring met de GG hebben, blijven spugen. Bovendien heb je ook kerkfabrieken van de HH waar het kil en koud is en dat hoor ik ook van een collegaatje dat in de HH kerkt. Dus zeg dan gewoon dat je een negatieve ervaring hebt in je vorige gemeente en daar hoeft dan niet weer persé bij genoemd te worden dat het de GG was..
Lalage schreef:Het maakt niet uit bij welke grotere club die kerk hoort. Maar als je er zulke dingen over zegt dan kan je inderdaad maar beter vertrekken. Annet: fijn dat je nu in een kerk zit waar je je wel thuis voelt!
tante-tortel schreef:Volgens mij weet je pas hoeveel zorg je daadwerkelijk krijgt als je eenmaal bevallen bent.
trijntjejohanna schreef:maar voor in de zomermaanden weet je het wel pas als je bevallen bent.. want ze weten niet hoe druk het dan op dat moment is... en hoeveel mensen er beschikbaar zijn... dus al zou je recht hebben op 44 uur.. dan nog kunnen ze niet garanderen dat je het krijgt... en dan is het dus afwachten tot na de bevalling
ik kreeg trouwens geen extra uren omdat ik al een kind had...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten