ow meisss heel herkenbaar. Even een hele dikke knuffel voor jullie.
En wat de anderen ook allemaal zeggen. Echt waar je wekt totaal geen zelfmedelijden. Het is toch juist fijn om even van je af te schrijven.
*knuff*
Moderator: Moderafo's
liefie schreef:Heftig Tuinfluiter!
Wij zijn net bij de HA geweest op nacontrole na de miskraam. Gelukkig mogen we gelijk weer zwanger worden (als ons dat gegeven is natuurlijk) en hoeven we niet te wachten zoals ik op internet gelezen heb.
Heeft ons echt goed gedaan dit gesprek en we willen nu weer verder kijken met een hele verdrietige maar ook mooie herinering in ons hart dit zullen we nooit vergeten maar het is goed zo.
Ik hoop dat iedereen hier die verlangd naar een kindje snel positief nieuws mag komen brengen.
Heel veel sterkte meiden!
LeChat schreef:Tuinfluiter, wat de anderen ook al schreven: we leven oprecht met jullie mee en het komt echt niet als medelijden vragend over, hoor. Ik vind het ook superknap van je dat je er zo open over durft en wilt schrijven en kan me voorstellen dat dat anderen helpt om ook wat meer te durven vertellen in hun omgeving en dat het herkenning oproept bij stellen die in (enigszins) vergelijkbare situaties zitten.
Tuinfluiter schreef:Ben ik nu zo erg...![]()
Wij hopen over 4 weken samen met m'n schoonzus en haar man op vakantie te gaan.
Had er enorme zin in.
Wij hebben hun meegevraagd met ons en de reden dat we hun hebben gekozen was ook wel omdat zij nog geen kinderen hebben en niet zwanger waren.
Aantal maandjes terug de vakantie besproken en steeds knaagde er een gevoel bij mij van: zul je zien, net voor de vakantie zijn ze in verwachting.
En de tel gaat vanmiddag en ja, ze zijn in verwachting.
Dat is even hard slikken.
Ik gun het ze absoluut en ik vind het heel fijn voor ze dat het al zo snel mocht lukken maar nu hebben we dan toch een stel die meegaat en zwanger is.
Nou is het zo dat dit natuurlijk even moet zakken en zul je zien dat het hartstikke leuk zal zijn want het is een heerlijk stel maar voor nu is het pijnlijk en even moeilijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten