Moderator: Moderafo's
Dat wist ik niet, bedanktwimvers schreef:kwebbel schreef:ds van Amstel staat al 30jaar in Ede met een volle kerkOptimatus schreef:Ik ken een gemeente in Culemborg waar 20 jaar dezelfde voorganger stond, met als gevolg een lege kerk.![]()
Polider heeft bedankt voor Kerkwerve, kand. van Olst heeft naar mijn idee nog niet gekozen uit de 5 beroepen...
@Evelien: dat heb ik ook met m'n oude kerk, daar stond ds. G.C. de Jong al 17jr in Sliedrecht (hervormd) en nu heb ik het idee dat het een beetje leegloopt.
Maar Sliedrecht heeft nu 2 dominee's beroepen: Ds H. J van der Veen uit Putten en Ds J. A Brussaard uit Barneveld en in Waarder is beroepen: Ds Breure te Bruchem
kwebbel schreef:Dat wist ik niet, bedanktwimvers schreef:kwebbel schreef:ds van Amstel staat al 30jaar in Ede met een volle kerkOptimatus schreef:Ik ken een gemeente in Culemborg waar 20 jaar dezelfde voorganger stond, met als gevolg een lege kerk.![]()
Polider heeft bedankt voor Kerkwerve, kand. van Olst heeft naar mijn idee nog niet gekozen uit de 5 beroepen...
@Evelien: dat heb ik ook met m'n oude kerk, daar stond ds. G.C. de Jong al 17jr in Sliedrecht (hervormd) en nu heb ik het idee dat het een beetje leegloopt.
Maar Sliedrecht heeft nu 2 dominee's beroepen: Ds H. J van der Veen uit Putten en Ds J. A Brussaard uit Barneveld en in Waarder is beroepen: Ds Breure te Bruchem
JAAAAAAAAAAA Kandidaat van Olst heeft het beroep te Utrecht-West aangenomen! Na 3 jaar hebben wij weer een herder en leraar![]()
blaarkop schreef:Juliah schreef:Ds vd Berg uit Stedum is beroepen in de Martinikerk te Groningen (deze gemeente is al 2 jaar vacant).
Hoeveel predikanten zijn er beroepen in die 2 jaar??
Ik denk alleen Ds T C Verhoef
Flappie schreef:blaarkop schreef:Juliah schreef:Ds vd Berg uit Stedum is beroepen in de Martinikerk te Groningen (deze gemeente is al 2 jaar vacant).
Hoeveel predikanten zijn er beroepen in die 2 jaar??
Ik denk alleen Ds T C Verhoef
Maar ja wat weet jij van het feit hoeveel predikanten bezocht zijn maar waarbij een beroep niet eens in overweging werd genomen?
Er zijn namelijk niet heel veel dominees die naar het noorden willen
Maaikje schreef:Evelien schreef:wowh Anne van Olst naar Utrecht. k ben benieuwd.
Ik ook. Hij verwacht samen met vrouwlief weer een kind he!
blaarkop schreef:geloof ik meteen maar het is toch ook een beetje aparte gemeente daar met vrouwelijke ambtsdragers en Liedboek en toch ook nog eenn beetje Geref Bond
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten