zo niet, dan kom je toch lekker niet?
Moderator: Moderafo's
Stacie schreef:goedenmorgen!
wat is hier allemaal te doen??
columbus schreef:kipje18 schreef:Allemaal hartelijk dank voor het warme onthaal!!!
Ja ik kom net uit de school banken en heb al het een en ander geleerd in de theorie.... maar de praktijk wijst vaak toch wat anders uit. Ik ga het nu maar eens testen of ik het ook kan.
DIT ALLES ONDER DE LEIDENDE HAND VAN ONZE TROUWE DR COLUMBUS![]()
Ik hoop op een hele leer%$%liefdevolle tijd^!!
Ik hoop mn eerste opdracht snel binnen te krijgen... dus kom maar op![]()
![]()
Essiee de bloemen staan geweldig!! op het bureau van Dr Col... ik moet het genoegen nemen met de kruk naast hem![]()
Heel veel liefs
Stagiare Kipje
bedankt voor het compliment Kipje, maar dat trouw hé, daar steek je toch de draak niet mee![]()
bclinton schreef:kipje18 schreef:
Ik hoop mn eerste opdracht snel binnen te krijgen... dus kom maar op![]()
![]()
Stagiare Kipje
hallo stagiere Kipje,
of zal ik Kipje zeggen?
gisteren ben ik op een probleem gestuit, of liever gezegt op de rand van mn bed gestuit, eerst met mn voeten en later met mijn hoofd.
hoe is dit gekomen? nu dan
ik heb een groot 2 persoonsbed, ik lag met mijn lieve vriendin te kroelen(niets geks of zo) maar we beginnen meestal gewoon met liggen. hoofd bij het hoofdeinde, gewoon net als je gaat slapen.
maar tijdens het knuffelen gebeurt er iets waardoor we meestal overdwars in bed liggen op een moment. en iedere keer als we dus overdwars liggen stoot ik mn hoofd aan de bedrand.
hoe komt het nu dat we telkens weer overdwars in bed belanden?
ik weet het niet, maar misschien weet jij het, Kipje?
vriendelijke groeten
BClinton
chipkip schreef:cash schreef:mijn eerste zoen verhaal
ik was 12 jaar en ging met mn opa achterop de brommert naar de slagert.
ennuh toen we bij de slagert waren kreeg ik een stukkie worst. mn opa bleef nog ff praten met de slagert zn eigen vrouw, want dat waren kennisen van mekaar. ik liep naar buiten naar de brommert toen het dochterje van de slagert eraan kwam. ik stond daar met dat plakkie worst tussen me tanden en ze gaf me een zoentje. voor ik wist wat er gebeurde was ik een stuk van mn worstje kwijt. na jah, niet echt een romaties verhaal, maar goed, zo gebeurde het gewoon.
nee dan met chipkipdie kan pas zoenen!
*zingt: 'morgen ben jij de bruid, dus lieve chipkip, vroeg je nest uit'*
Chipkip schreef:En bedankt he?!![]()
geen dank, ik dacht laat ik ook eens een verhaaltje posten
Ik dacht dat je het serieus meende,
Ja tuurlijk! ik meen het ook echt, het is echt gebeurt hoor
maar nee,
maar nee.. maar nee.. wat nou nee?
moet ik dan ook alles bij jou met een korreltje zout nemen???![]()
![]()
doe niet zo flauw!
Stond ik gisterochtend in mijn verenwittejurk op het bordes van het gemeentehuis te wachten...
ow echt? ga je trouwen?
Maar nee hoor, geen Cash![]()
eeh tja, sorry, ik eh ben er nog niet aan toe denk ik..(bindingsangst)
Lieve Dr. Love team? Wat moet ik doen? Soms denk ik dit is de druppel...
Maar toch
Vito schreef:Zonder opschepperig te willen klinken vermeld ik dat ik in het verleden verschillende vriendinnen "versleten" heb. Telkens stuitte ik echter op een lastig probleem: de (aanstaande) schoonmoeder.
Waar sommige "ideale schoonzonen" bijna een betere relatie hebben met de schoonmoeder dan met de vriendin zelf, is het bij mij volledig andersom. Vanaf het eerste moment dat ik binnenkom, zie ik al dat de moeder wat anders in gedachten had voor haar dochter. En dat terwijl de meiden zelf mij op straat bij wijze van spreken achterna fluiten...!
Wat in houding, gedrag of uiterlijk zou ik moeten veranderen waardoor ik ook de schoonmoeder "inpak"...?
columbus schreef:Ja een pracht foto gewoon![]()
![]()
Col? zullen we ook zo'n mooie van ons plaatsen![]()
![]()
JA, Johan mag hoor![]()
![]()
![]()
mijn assistente Jialikelly schakelt nu een advocaat in die schending van (mijn) portret recht gaat behandelen in dit geval. see you in court![]()
![]()
Pivo schreef:Ik ben jaloers op je vito dat je zoveel vriendinnen kan krijgen!
bloempie19 schreef:*Snik, snif*
Wat een *snik* ontroerend verhaal dr. Columbus!![]()
![]()
Dr. Rosekapje, waar zijn die zakdoekjes?
Pivo schreef:Ik ben jaloers op je vito dat je zoveel vriendinnen kan krijgen! Als ik jou was zou ik daar maar naar kijken. Je hebt verkering met je vriendin en niet met je schoonmoeder hoor! Als je te close met je schoonmoeder wordt, wordt je vriendin weer jaloers dus dat moet je niet hebben. Kzou zeggen je bent een gezegend mens.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 40 gasten