Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 30 mar 2004 13:03

Ach jullie zien maar... kom wanneer je zin en behoefte aan bijscholing hebt... :mrgreen:
zo niet, dan kom je toch lekker niet?

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 30 mar 2004 17:08

Stacie schreef:goedenmorgen!
wat is hier allemaal te doen??

Ha Stacie, ook goeiemorgen!

nou, we proberen mensjes te helpen met liefdesproblemen een beetje te helpen. en af een toe wat kleffe verhaaltjes over zoenen ensow
dus als je een probleem heb laat het ff weten! :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 30 mar 2004 18:17

Aragorn schreef:Ach jullie zien maar... kom wanneer je zin en behoefte aan bijscholing hebt... :mrgreen:
zo niet, dan kom je toch lekker niet?

Ik wil wel bijscholing in tekenen kan dat ook ?? :mrgreen: :mrgreen:
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 30 mar 2004 20:55

columbus schreef:
kipje18 schreef:Allemaal hartelijk dank voor het warme onthaal!!!

Ja ik kom net uit de school banken en heb al het een en ander geleerd in de theorie.... maar de praktijk wijst vaak toch wat anders uit. Ik ga het nu maar eens testen of ik het ook kan.

DIT ALLES ONDER DE LEIDENDE HAND VAN ONZE TROUWE DR COLUMBUS :mrgreen:

Ik hoop op een hele leer%$%liefdevolle tijd^!!

Ik hoop mn eerste opdracht snel binnen te krijgen... dus kom maar op :wink: :!:

Essiee de bloemen staan geweldig!! op het bureau van Dr Col... ik moet het genoegen nemen met de kruk naast hem :oops:

Heel veel liefs

Stagiare Kipje

bedankt voor het compliment Kipje, maar dat trouw hé, daar steek je toch de draak niet mee :?: :)

Ik zou niet durven Columbus :oops: :P
Afbeelding
Buellrider en kipje18 verloofd op 15-09-2006

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 30 mar 2004 21:32

bclinton schreef:
kipje18 schreef:
Ik hoop mn eerste opdracht snel binnen te krijgen... dus kom maar op :wink: :!:

Stagiare Kipje

hallo stagiere Kipje,

of zal ik Kipje zeggen?
gisteren ben ik op een probleem gestuit, of liever gezegt op de rand van mn bed gestuit, eerst met mn voeten en later met mijn hoofd.
hoe is dit gekomen? nu dan
ik heb een groot 2 persoonsbed, ik lag met mijn lieve vriendin te kroelen(niets geks of zo) maar we beginnen meestal gewoon met liggen. hoofd bij het hoofdeinde, gewoon net als je gaat slapen.
maar tijdens het knuffelen gebeurt er iets waardoor we meestal overdwars in bed liggen op een moment. en iedere keer als we dus overdwars liggen stoot ik mn hoofd aan de bedrand.

hoe komt het nu dat we telkens weer overdwars in bed belanden?
ik weet het niet, maar misschien weet jij het, Kipje?

vriendelijke groeten
BClinton

Lieve BClinton

Je mag me kipje noemen hoor.... met stagiare d'r bij wordt het zo ingewikkeld.

Ik heb er eens hard over na zitten denken... Zo's eerste opdracht is altijd lastig natuurlijk :o

Ja het kan zijn... dat jullie natuurlijk toch niet stil blijven liggen. en kroelen ku je natuurlijk op vele manieren doen :!:
Of wat zeer ongebruikelijk is je blijft groeien en het bed word te klein. :wink: ik ga nog wel even op onderzoek uit wat nog meer oorzaken zouden kunnen zijn over het verkeerd belanden in je bed.

Dan hoor je dat zo spoedig mogelijk van mij.

Heel veel liefs

stagiare Kipje

*pff zweet zweet* ik weet nu dat het zijn van een dr love niet zo gemakkelijk is. En dit nog maar naar één opdracht.

ps: dr Columbus wat vind u van mijn eerste opdracht?
Afbeelding

Buellrider en kipje18 verloofd op 15-09-2006

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 30 mar 2004 23:52

chipkip schreef:
cash schreef:mijn eerste zoen verhaal

ik was 12 jaar en ging met mn opa achterop de brommert naar de slagert.
ennuh toen we bij de slagert waren kreeg ik een stukkie worst. mn opa bleef nog ff praten met de slagert zn eigen vrouw, want dat waren kennisen van mekaar. ik liep naar buiten naar de brommert toen het dochterje van de slagert eraan kwam. ik stond daar met dat plakkie worst tussen me tanden en ze gaf me een zoentje. voor ik wist wat er gebeurde was ik een stuk van mn worstje kwijt. na jah, niet echt een romaties verhaal, maar goed, zo gebeurde het gewoon.

nee dan met chipkip :D die kan pas zoenen!
*zingt: 'morgen ben jij de bruid, dus lieve chipkip, vroeg je nest uit'*

Chipkip schreef:

En bedankt he?! :x

geen dank, ik dacht laat ik ook eens een verhaaltje posten :wink:
Ik dacht dat je het serieus meende,

Ja tuurlijk! ik meen het ook echt, het is echt gebeurt hoor :!:
maar nee,

maar nee.. maar nee.. wat nou nee? :x
moet ik dan ook alles bij jou met een korreltje zout nemen??? :? :shock:

doe niet zo flauw! :?
Stond ik gisterochtend in mijn verenwitte :roll: jurk op het bordes van het gemeentehuis te wachten...

ow echt? ga je trouwen? :D
Maar nee hoor, geen Cash :|

eeh tja, sorry, ik eh ben er nog niet aan toe denk ik..(bindingsangst :shock: )

Lieve Dr. Love team? Wat moet ik doen? Soms denk ik dit is de druppel...
Maar toch :oops:

ja loop maar weer naar die dokters :x kan je dan echt niet zelf iets oplossen? :roll:

Vito
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Vito » 31 mar 2004 09:14

Zonder opschepperig te willen klinken vermeld ik dat ik in het verleden verschillende vriendinnen "versleten" heb. Telkens stuitte ik echter op een lastig probleem: de (aanstaande) schoonmoeder.

Waar sommige "ideale schoonzonen" bijna een betere relatie hebben met de schoonmoeder dan met de vriendin zelf, is het bij mij volledig andersom. Vanaf het eerste moment dat ik binnenkom, zie ik al dat de moeder wat anders in gedachten had voor haar dochter. En dat terwijl de meiden zelf mij op straat bij wijze van spreken achterna fluiten...!

Wat in houding, gedrag of uiterlijk zou ik moeten veranderen waardoor ik ook de schoonmoeder "inpak"...?

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 31 mar 2004 09:50

Vito schreef:Zonder opschepperig te willen klinken vermeld ik dat ik in het verleden verschillende vriendinnen "versleten" heb. Telkens stuitte ik echter op een lastig probleem: de (aanstaande) schoonmoeder.

Waar sommige "ideale schoonzonen" bijna een betere relatie hebben met de schoonmoeder dan met de vriendin zelf, is het bij mij volledig andersom. Vanaf het eerste moment dat ik binnenkom, zie ik al dat de moeder wat anders in gedachten had voor haar dochter. En dat terwijl de meiden zelf mij op straat bij wijze van spreken achterna fluiten...!

Wat in houding, gedrag of uiterlijk zou ik moeten veranderen waardoor ik ook de schoonmoeder "inpak"...?

Hoi Vito,

Jouw ‘probleem’ kom ik vaker tegen. Al kan ik zelf niet zeggen dat het bij mij ook zo was/is. Integendeel, de (ex)schoonmoeders die ik heb gehad zijn allemaal lieve moeders waar ik het heel goed mee kon vinden. 8)
Waarom bij jou niet? Kan een aantal oorzaken hebben dus moeten we even hardop denken.

Is je vriendin helemaal idolaat van je? Ze doet alles wat jij zegt? :P
Dan ziet haar moeder alleen nog maar leeuwen en beren en is bang dat ze zich ergens instort waarvan de gevolgen niet te zijn overzien (voor haar dan)
Als je bij je schoonouders bent, hoe ga je met je vriendin om? Pak (lees zoenen enz) je haar waar de familie bij zit? :shock: En knijp je ze op plekjes waar schoonmoeder alleen nog maar van kan dromen? :?:
In dat geval zijn ze gewoon jaloers :?
Laat je winden als je bij je vriendin thuis bent? :x
Daar kunnen schoonmoeders ook niet tegen!
Spreek je schoonmoeder altijd tegen en weet je het beter? 8)
Komt nooit meer goed! :)
Heb je misschien haar lievelingshuisdier een knal gegeven omdat het beest telkens op je schoot kwam zitten? :lol:
Je kan beter een bord kapot laten vallen als haar huisdier molesteren.
Of loop je te flirten met je schoonmoeder en is ze daar niet van gediend?
Tja, dat moet je niet doen hé! 8)

Zo kan je nog wel een aantal redenen bedenken, al blijft het giswerk.

Maar om wel met schoonmoeders een goede relatie op te bouwen kan je het volgende doen.

Neem een iets leuks mee bij de eerste kennismaking.
Doe alsof je gek ben tijdens eerste kennismaking als je schoonmoeder ziet en vraag aan je vriendin of die dame haar zus is. (je leven lang taart van je schoonmoeder!) :P
Als je weer naar huis gaat, zeg dat je het zo fijn vind om haar ontmoet te hebben en dat je graag nog even zou willen blijven om haar beter te leren kennen en dat je jezelf al verheugd op de volgende keer.
Kijk iig of je gulp dicht zit als je binnenkomt, om slechte indrukken over je te voorkomen. :!:
Aai die kat of die hond, ook al heb je direct al een pokkehekel aan dat beest als je binnekomt. :x
Kijk ook niet naar je schoonmoeder met een blik alsof zij je volgende ex-vriendin word, maar schenk je haar je meest lieve, bewonderende glimlach, ook al doet het pijn. :( :wink:

Nou Vito, probeer het maar, ik denk dat er wel goeie tips tussen zitten. Probeer ze niet allemaal tegelijk uit, kan ook averechts werken. 8)

Ps. Je was niet opschepperig, het kost nu eenmaal tijd om de ware liefde te vinden.
:wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 31 mar 2004 16:25

columbus schreef:
Ja een pracht foto gewoon :!: :lol:
Col? zullen we ook zo'n mooie van ons plaatsen :?: :?: :mrgreen:
JA, Johan mag hoor :lol: :P :mrgreen:

mijn assistente Jialikelly schakelt nu een advocaat in die schending van (mijn) portret recht gaat behandelen in dit geval. see you in court :x :mrgreen:

Ik heb de advocaat al ingeschakeld, gaat helemaal goedkomen!

*salueert*

welkom als stagiaire kipje! fijne tijd hier!
maar dat zal wel lukken met al die Liefdevolle mensen hier 8)
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 31 mar 2004 21:50

Vandaag hoorde ik een liedje dat herinneringen boven bracht, niet zozeer over de liefde tussen man en vrouw, maar meer de liefde van een moeder voor haar kind. En het liet me niet echt los, dus ik wil het hier maar neerzetten. Het gaat tenslotte over liefde…

Toen ik nog een jochie was en ik ging met mijn vader mee zagen we vaak een oude vrouw staan bij de afrit van de snelweg. Op een dag vroeg ik aan mijn vader wie die vrouw was en wat ze eigenlijk deed daar bij die afrit. Want het viel me op dat op verschillende momenten van de dag die oude vrouw daar stond. En als kind vind je dat toch apart.

In de oorlog 40-45 werd de zoon van die vrouw opgeroepen om in het leger te gaan. Het was in het begin van de oorlog en net als vele mannen werd ook haar zoon ,die nog thuis woonde, opgeroepen om zich te melden en zich op te maken om het land te verdedigen tegen de vijand.
Hij was het enigste kind van de toen nog jonge moeder. Ze vond het natuurlijk verschrikkelijk om hem te laten gaan, maar het moest.
Toen bleek dat de oorlog verloren was en de vijand ons land had veroverd werd de balans opgemaakt van de mannen die gestreden hadden en daarbij het leven hadden verloren.
Onder de vele gesneuvelde mannen hoorde ook de zoon.
Toen de moeder het bericht hoorde stortte haar wereld in en in haar hoofd veranderde iets.
Haar enigste zoon dood? Dat was niet waar en hij komt vast en zeker terug. Misschien was hij wel gewond en lag ergens ver weg in een ziekenhuis maar hij leefde nog.
Elke dag ging ze naar de rand van het dorp, haar jongen opwachten die zeker terug zou komen vandaag. Maar hij kwam niet. Dan morgen natuurlijk, hij zal wel opgehouden zijn onderweg. Of hij had geen verlof, dat gebeurde vaker in militaire dienst.
Iedere dag ging ze naar de rand van het dorp en keek in de verte of haar zoon er al aan kwam.
Jaar in jaar uit, de weg die naar het dorp liep werd een tweebaansweg, later een snelweg en iedere dag ging ze naar de weg om op haar zoon te wachten.
En iedere dag weer had ze zijn lievelingseten klaar, hij kon zo aanschuiven als hij thuis kwam, zijn slaapkamer was onveranderd gebleven.
Zo ging het 50 jaar lang, iedere dag wachtte de oude vrouw haar zoon op die nooit meer thuis kwam. Nooit gaf ze op.
Totdat ze op een dag gevonden werd door de buren, in een stoel met de foto van haar zoon tegen haar borst. Heel haar leven had in het teken gestaan van haar zoon. Tot haar dood toe.
Echt heel ontroerend, dit verhaal. Het tekent ook de liefde van die vrouw voor haar kind. Dat zit diep!

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 31 mar 2004 23:24

Ik ben jaloers op je vito dat je zoveel vriendinnen kan krijgen! Als ik jou was zou ik daar maar naar kijken. Je hebt verkering met je vriendin en niet met je schoonmoeder hoor! Als je te close met je schoonmoeder wordt, wordt je vriendin weer jaloers dus dat moet je niet hebben. Kzou zeggen je bent een gezegend mens.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 01 apr 2004 09:38

Pivo schreef:Ik ben jaloers op je vito dat je zoveel vriendinnen kan krijgen!

Hallo Pivo!
Als ik jou reactie lees, dan komt er bij mij het gevoel boven dat je ontevreden bent met maar :roll: één vriendin. Waarom wil je er meer hebben? Heb je soms een vriendin gehad van wie je geen aandacht kreeg, waardoor je nu denkt: Ik heb er minimaal drie nodig om aan m'n trekken te komen? :shock:
Of hou je soms niet van een vaste relatie en ga je het liefst er iedere dag met een ander meisje vandoor? :roll:
Het kan natuurlijk allemaal! 8)
Maar ik denk dat je het beste kunt zoeken, naar één meisje die je genoeg liefde en aandacht kan geven als je nodig hebt. Dan hoef je namelijk ook geen moeite te doen om er nog één of meer te zoeken. :wink:

Liefs dr. Bloempie

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 01 apr 2004 09:40

*Snik, snif*

Wat een *snik* ontroerend verhaal dr. Columbus! :cry: :cry:

Dr. Rosekapje, waar zijn die zakdoekjes?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 01 apr 2004 09:43

bloempie19 schreef:*Snik, snif*

Wat een *snik* ontroerend verhaal dr. Columbus! :cry: :cry:

Dr. Rosekapje, waar zijn die zakdoekjes?

*komt als een gek :roll: aanrennen*

*tadu tadu taduttuuuu* :mrgreen:

Lieve Dr. Bloempie, ja, mooi verhaal he?! getuigd echt van liefde!

*geeft Dr. Bloempie een pakje zakdoekjes*
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 01 apr 2004 09:47

Pivo schreef:Ik ben jaloers op je vito dat je zoveel vriendinnen kan krijgen! Als ik jou was zou ik daar maar naar kijken. Je hebt verkering met je vriendin en niet met je schoonmoeder hoor! Als je te close met je schoonmoeder wordt, wordt je vriendin weer jaloers dus dat moet je niet hebben. Kzou zeggen je bent een gezegend mens.

Lieve Pivo,

Allereerst heb je wel genoeg aan het antwoord van Dr. Bloempie denk ik! Daarnaast wil ik alleen nog even inhaken op wat je zegt dat Vito een gezegend mens is, nou, dat hopen we, maar een gezegend mens zijn, zit echt niet in het aantal vriendinnen of schoonmoeders wat je gehad hebt.

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”