kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor LeChat » 01 sep 2009 10:20

Ik ga zo in m'n pauze even terug naar de Steps... bij het leuke blazertje met korte mouwtjes hebben ze dat inktding laten zitten... Haha, dat kwam vast doordat de verkoopster niet gewend was dat een man kwam afrekenen (ik was met m'n vriendinnen nog tussen de kleding aan het neuzen, mijn man ging alvast afrekenen), dus daar was ze vast van van slag 8).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 sep 2009 10:21

LeChat schreef:Bij C&A vind ik de pasvorm meestal niet zo geweldig, maar misschien ligt dat aan mij... Spijkerrokjes zijn er inderdaad te over, volgens mij.

k heb bij C&A twee spijkerrokken gekocht. Die twee zitten goed en het blijft goed en mooi.

Maar ik heb er ook een broek gekocht waarvan het stiksel los liet. Het is heel verschillend.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 sep 2009 10:34

Ik ben ook niet zo dol op de pasvorm van C&A. Het zit net niet mooi bij mij. Ook de kinderkleding vind ik niet super.
Ik heb een super leuk spijkerrokje gekocht in de opruiming bij Noppies ( positiekleding van esprit). leuk met een brede riem en een strakker shirt, legging met ballerina's en straks laarzen.

Ik moet nog op zoek naar laarzen voor de winter...weet iemand wat een beetje hip is deze winter? Liever geen hoge hak, denk niet dat ik daar nog lang op kan lopen.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 sep 2009 10:58

Je ziet heel veel van deze laarzen

http://www.wehkamp.nl/damesmode/schoene ... 05507&SM=5

(Ik wilde graag laarzen laten zien van de omoda site maar die doet het heel slecht)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 01 sep 2009 10:59

Als ik zo de website van Dolcis eens bekijk heel veel (kortere) laarzen met platte hak... dus dat zou jou goed uitkomen dan :).

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 sep 2009 12:08

Die korte laarzen vind ik nooit zo flatteren bij mijn kuiten. Ik schijn de enige te zijn die dat vind, maar ik zie vooral hele Hollandse kuiten in die laarzen :lol:
Laatst gewijzigd door ajl op 01 sep 2009 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 sep 2009 12:11

De laarzen die ik bij omoda gezien heb zijn allemaal tot aan de knie (ik vind die korte ook echt niet mooi)
En anders zul je toch echt op hakken moeten lopen :D

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 01 sep 2009 12:12

Haha, ik ben er ook niet zo weg van, hoor. In mijn geval niet omdat ik dikke kuiten zou hebben, maar juist omdat er dan zo'n lang dun stuk been overblijft voor mijn gevoel 8)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 01 sep 2009 13:02

ik heb heel veel 'lange' laarzen gezien met een klein, of geen hak! Heb nu ook hele gave witte laarzen gekocht met iets een hakje.
Witte laarzen vond ik niet mooi, maar ik heb vrij chique kleren voor een bruiloft, en om er een 'sportief tintje' aan te geven (zo zei die verkoopster dat) zou het mooi staan om er witte laarzen bij te dragen, en anders donkerblauwe balerina's ofzo...Maar vind die maar 's...Kon alleen oubollige modellen vinden ](*,)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 01 sep 2009 14:28

ik hou niet van hakken omdat ik er niet op kan lopen. Bovendien moet ik ruimere schoenen hebben omdat ik steunzolen heb. Deze moeten er goed inpassen en met hakken lijkt mij dat geen optie. Makkelijk voor mij dus: ik hou er niet van en m'n steunzolen passen er vrijwel nooit in :P
heb wel hoge laarzen voor de winter (suede zwart) die hebben een miniblokje er onder dus dat is wel te doen.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 02 sep 2009 07:42

ik heb super leuke laarzen gekocht. van river woods. heel mooi wit met bruin zijn ze.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 03 sep 2009 08:51

@ ajl; je ziet juist heel veel platte laarzen deze winter! Volgens mij zie je veel van 't soort laarzen dat ik heb gekocht, zie vorige pagina ;).
Die van mij zijn van SPM.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 03 sep 2009 10:40

Ik heb bij Manfield leuke laarzen gezien. Alleen twijfel beetje over de kleur. Ik heb nu een paar donderbruine en zwarte. Alleen de zwarte vind ik niet zo leuk meer. Nu twijfel ik of ik nieuwe zwarte koop of toch de conagkleurige. Die vind ik ook onwijs mooi. Denk denk denk...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 sep 2009 15:36

Ik heb net Jurians eerste schoentjes gekocht, van die grijze gympies, met omgeslagen rand, zo heerlijk kak en leuk :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 10 sep 2009 15:42

Ik heb vorige week bij Atrattivo twee superleuke jurkjes gekocht!
Normaal kost dat allemaal veel te veel geld daar, maar ik vind dat ze zulke gave dingen hebben.
Nu in de uitverkoop was het er héél leuk shoppen :mrgreen:
In deze tijd kan ik ze lekker met een t-shirtje eronder aan. Maar ik kan ze begin en eind winter ook best dragen met lange mouwen en legging+laars. Helemaal leuk dus!
pobody's nerfect

Terug naar “Archief”