Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Funlover
Majoor
Majoor

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor Funlover » 01 jun 2009 12:45

Zo hier is de knop ook weer om.
Terug naar de basis en 4 kilo eraf.
Het laatste half jaar zijn er toch weer verkeerde gewoontes bijingeslopen. Helaas.
Wel zal ik altijd moeten blijven accepteren dat ik gewoon echt niet veel meer kan eten dan de basis anders kom ik aan.
Nu heb ik me het laatste half jaar iets meer laten gaan dan de basis, en daar moet ik voorlopig weer op teren want ik ga er weer voor. Lekker handig zo in de week van m'n verjaardag. Maar toen ik ooit 4 jaar terug begon met lijnen begon ik in de week van sinterklaas ,en zelfs dat heb ik goed doorstaan. Dus nu ook weer.
Ik heb gewoon echt een hekel aan m'n buikje, voel me er niet meer prettig door, dus dan moet je er wat aan doen.

Dussuh: We gaan er weer voor!!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 jun 2009 16:49

Hier wil het even niet zo. Afgelopen donderdag een bruiloft waar ik een klein stukje taart op heb, en een lopend buffet met een paar stokbroodjes met kruidenboter (+ salade en vlees natuurlijk). Vrijdag gewokt, inclusief ijs met chocoladesaus. Vandaag weer gourmetten. Ik hang ook nog steeds op -12,5. In 4 weken 1,5 eraf. Ik heb vandaag zelfs weer in bikini gelopen (nouja, wel met een topje erover) op het strand, dat vond ik al heel knap van mezelf :) Maar er moet gewoon nog eerst 2,5 af en dan nog 5. Maar het gaat me even te langzaam om het echt heel goed vol te houden. Al zijn die paar stokbroodjes en die ene keer ijs natuurlijk niet heel erg, ik moet gewoon leren accepteren dat ik niet elke dag exact mijn dieet hoef te houden. Maar het valt nu even niet mee. Morgen weer hard verder. Misscien dat ik voor de laatste kilo'tjes tot de 67 een week of twee ga Sonja Bakkeren, in de hoop dat ik als ik dan met streep-je-slank verder ga het weer iets beter lukt. Al vind ik dat hele Sonja gedoe ook niet alles. Maar ik wil gewoon vooruit, en nu blijf ik zo hangen, en dat helpt me niet.

Morgen ga ik op zoek naar mijn SB boeken. En blijf ik gewoon netjes opletten tot die laatste 7,5 eraf zijn :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 jun 2009 19:24

Knap hoor missF dat je alzoveel kilo's kwijt bent. Ik ben na mn zwangerschap precies 1 maand op gewicht geweest ( en werd vervolgens weer zwanger). De eerste kilo's zitten er al weer aan en ergens baal ik daar enorm van. Natuurlijk is het allemaal normaal, maar leuk is het niet. Ik ga er weer gewoon van uit dat er weer 20 kg bijkomen deze zwangerschap. Na mn bevalling ga ik weer direct naar de weight watchers ( daar mag/kan je zelfs lijnen als je nog borstvoeding geeft).

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 02 jun 2009 11:48

Ik sta er versteld van...m'n zus is ruim 7 maand zwanger, maar tot nu toe nog maar 3,5 kilo aangekomen, terwijl het kindje toch wel goed groeit, maar ws is ze door de stress eerst veel afgevallen, want ze zaten midden in 'n verbouwing!

Hier gaat 't op zich z'n gangetje, nog steeds 1 kilo tot m'n 'eerste streven', het staat nu stil, maar toen ik vanmorgen op m'n werk kwam, viel 't de bewoners wel op dat ik afgevallen was, en kreeg ook complimentjes :)

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 02 jun 2009 12:37

Wat Funlover zegt, vind ik heel herkenbaar. Af en toe gaan er iets te veel lekkere koekjes naar binnen en kom ik heel langzaam weer wat aan... tot het moment dat ik dat merk en weer ga opletten.
Hier zit ik nog op de 69, maar we leven op dit moment tussen de verhuisdozen, dus de komende dagen krijg ik waarschijnlijk nog een beetje teveel vette troep binnen. Komend weekend wordt het hopelijk allemaal weer normaal en kan ik ook weer veel groente en fruit eten!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 jun 2009 14:43

kijk eens op: www.ola.nl

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 02 jun 2009 16:57

Zo de eerste dagen hebk overleefd.
Als die knop eenmaal maar weer om is.
Ik ben er achter dat ik volgens mij veel te veel toe gaf.
Nu denk ik: Pech meid, hier moet je het mee doen.
En het lukt!!! :D
Hopen dat het ook nog werkt enzo :wink:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 jun 2009 09:01

ik ben de laatste dagen ook ff de vekeerde kant op gegaan qua snoepen, eten e.d. Zaterdag vier ik m'n verjaardag voor de familie en dan is het ook weer een gebakje, chips, e.d.
Maar goed, daarna hebben we nog een maand de tijd om af te vallen voor de vakantie, kan ik m'n rokje tenminste weer aan 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 jun 2009 10:40

Vandaag maar weer eens 30 minuten intensief gefietst. Gister ging het lijnen weer prima. Op naar die laatste 7,5 kilo!

Succes allemaal!

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 03 jun 2009 12:09

jij ook :wink:
ik ga morgen weer op de weegschaal staan en maar hopen...
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 jun 2009 13:04

kwebbel schreef:ik ben de laatste dagen ook ff de vekeerde kant op gegaan qua snoepen, eten e.d. Zaterdag vier ik m'n verjaardag voor de familie en dan is het ook weer een gebakje, chips, e.d.
Maar goed, daarna hebben we nog een maand de tijd om af te vallen voor de vakantie, kan ik m'n rokje tenminste weer aan 8)

je kan ook gezonde lekkere dingen op tafel zetten. :wink:

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 03 jun 2009 13:32

Idd gezond je verjaardag vieren.
Hier staan altijd bakken vers fruit op tafel...
En wat gezondere snacks.
En altijd vind m'n visite juiste die weer extra lekker!

Moest vandaag toch wel klein stukje appelkwak op m'n verjaardag.
Maar het was een klein stukje en verder goed m'n best blijven doen maar :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 jun 2009 13:57

vooral radijsjes, komkommers, lekkere cherrytomaatjes.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 03 jun 2009 22:52

Klinkt lekker, Funlover: AppelKWAK 8)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 jun 2009 09:32

Yes, weer een kilo minder. - 13.5 Zit nu op 68,5. De 67 is nu lekker dichtbij, al ben ik dan echt nog niet tevreden. Ik heb echt een zwemband erbij gekregen. een buikje vind ik niet erg, dat is te camoufleren, maar dat bandje erboven vind ik vreselijk, in al mijn shirtjes zie je m. Maar ik ga lekker door :)

Hoest met jullie?

Terug naar “Archief”