Balen is dat zeg. Bij ons is het gelukkig wel goed geregeld. Altijd twee moeders en twee meisjes. Op 10-12 kinderen ongeveer. Dus dat is redelijk te doen denk ik.
Boudin is van 19 juni, dus 2 jaar en 3 maanden ong.
Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:Danny zei : "rotjong" tegen mij, omdat hij iets niet mocht. Heel onpedagogisch, maar ik moest er eigenlijk om lachen. Hoe klinkt dat uit de mond van zo'n snotpin van 2 jaar en 9 maanden. Kan wel horen dat hij oudere broers heeft.
trijntjejohanna schreef:tvoelt niet als een kruisverhoor hoor
milan gaat niet naar de creche.. ik vind dat wel jammer.. maar het is hier heel heel slecht geregeld... speelgoed is er bijna niet.. en er passen vaak alleen maar jonge meisjes op.. en dan breng ik mn kind er niet heen.. ik vind dat er sowieso 1 oudere moet zijn.. en dat is er dus vaak niet... ook weet je vantevorenj niet wie er precies oppassen... er kan bijv in het kerkblad staan dat er een oudere oppast, maar als je dan komt dan is ie er ineens niet.. en zijn er toch 3 jonge meisjes.. dus helaas hier geen creche voor milan...
alleen af en toe bij mn zus.. waar het wel goed geregeld is!!
hoe is het verder met boudin? en hoe oud is hij nou precies
Evelien schreef:trijntjejohanna schreef:tvoelt niet als een kruisverhoor hoor
milan gaat niet naar de creche.. ik vind dat wel jammer.. maar het is hier heel heel slecht geregeld... speelgoed is er bijna niet.. en er passen vaak alleen maar jonge meisjes op.. en dan breng ik mn kind er niet heen.. ik vind dat er sowieso 1 oudere moet zijn.. en dat is er dus vaak niet... ook weet je vantevorenj niet wie er precies oppassen... er kan bijv in het kerkblad staan dat er een oudere oppast, maar als je dan komt dan is ie er ineens niet.. en zijn er toch 3 jonge meisjes.. dus helaas hier geen creche voor milan...
hoe oud zijn die meisjes?
Ik ging oppassen bij de creche toen ik 16/17 was. (ik deed toen een spw opleiding) Toen ik 20 werd en soms met een moeder van 22 moest oppassen toen dacht ik van. Ik ga oppassen als moeder en heb dat toen voorgelegd aan de organisatie en dat verliep prima.
Wij hadden twee zalen (met open tussendeur) een groep voor kinderen van 0-3 en 1 groep voor 3+. Bij elke groep 1 moeder plus twee meiden. Vollop speelgoed/knutselspullen.
Hoe komt het dat het niet zo goed geregeld is? (hebben ze geen organisatie die dat regelt?)
trijntjejohanna schreef:Evelien schreef:trijntjejohanna schreef:tvoelt niet als een kruisverhoor hoor
hoe oud zijn die meisjes?
Ik ging oppassen bij de creche toen ik 16/17 was. (ik deed toen een spw opleiding) Toen ik 20 werd en soms met een moeder van 22 moest oppassen toen dacht ik van. Ik ga oppassen als moeder en heb dat toen voorgelegd aan de organisatie en dat verliep prima.
Wij hadden twee zalen (met open tussendeur) een groep voor kinderen van 0-3 en 1 groep voor 3+. Bij elke groep 1 moeder plus twee meiden. Vollop speelgoed/knutselspullen.
Hoe komt het dat het niet zo goed geregeld is? (hebben ze geen organisatie die dat regelt?)
je mag hier vanaf 13 jaar oppassen.. er zijn dan regelmatig 3 meisjes van een jaar of 13/14/15...
ik vind dat er minstens 1 van 18+ moet zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten