SimonT schreef:het indoctrineren in een moskee van mensen zodat ze zich als zelfmoord terrorist opblazen past neem ik aan ook binnen het kader van de wapen productie...?
SimonT

Moderator: Moderafo's
SimonT schreef:het indoctrineren in een moskee van mensen zodat ze zich als zelfmoord terrorist opblazen past neem ik aan ook binnen het kader van de wapen productie...?
Optimatus schreef:rafaell schreef:Ach Zionisten en Joden die de derde tempel willen bouwen zullen hun kinderen vast ook wel met die ideeën vergiftigen.
Ongetwijfeld. Echter, dat is geen legitimatie voor wie dan ook en omgekeerd. "Zij doen lelijk, dus doen wij het ook" is niet bepaald een sterke legitimatie.
rafaell schreef:Optimatus schreef:rafaell schreef:Ach Zionisten en Joden die de derde tempel willen bouwen zullen hun kinderen vast ook wel met die ideeën vergiftigen.
Ongetwijfeld. Echter, dat is geen legitimatie voor wie dan ook en omgekeerd. "Zij doen lelijk, dus doen wij het ook" is niet bepaald een sterke legitimatie.
O dat zeg ik ook niet. En Goshen, ik zeg ook niet dat het in dezelfde vormen gebeurd. Maar de zionisten willen net zo hard Israel uitbreiden en het liefst de Palestijnen de zee indrijven en met die ideeën worden de kinderen dan ook opgevoed. In feite komt dat dus op hetzelfde neer. Van beide kanten is het echter verwerpelijk.
rafaell schreef:Ach Zionisten en Joden die de derde tempel willen bouwen zullen hun kinderen vast ook wel met die ideeën vergiftigen.
Optimatus schreef:[
Optimatus schreef:Volledig mee eens. Het vernietigen van andermans geloofshuizen is niet te rechtvaardigen, tenzij er aantoonbaar bedreiging van uitgaat - een moskee waar wapens worden gemaakt, lijkt me een terecht doelwit van een bulldozer.
rafaell schreef:Het lijkt me toch vrij logisch dat die ouders hun eigen ideeën over proberen te brengen op hun kinderen. Dat er Israelis zijn die de staat Israel graag uitgebreid zijn naar 'bijbelse grenzen' is een bekend gegeven (denk aan de kolonisten).
Sabra schreef:rafaell schreef:Ach Zionisten en Joden die de derde tempel willen bouwen zullen hun kinderen vast ook wel met die ideeën vergiftigen.
Een beetje een ongenuanceerde opmerking. Ik heb nog nooit gelezen dat Joden streven naar het doden van anderen. Dat kan ook niet, gezien de mate van belangrijkheid van het leven in hun religie.
rafaell schreef:
Je vindt leven belangrijk en bouwt een muur die mensen leven onmogelijk bent?
En wat over de vele Palestijnse vluchtelingen die in vluchtelingenkampen zitten of hebben gezeten?
V.w.b. het hek: Kijk eerst hier eens.rafaell schreef:Je vindt leven belangrijk en bouwt een muur die mensen leven onmogelijk bent? Je tracht op onorthodoxe wijze Palestijnen uit Jeruzalem te verdrijven (lees ook 'het zijn net mensen' over de MO-problematiek)? En wat over de vele Palestijnse vluchtelingen die in vluchtelingenkampen zitten of hebben gezeten?
rafaell schreef:Je vindt leven belangrijk en bouwt een muur die mensen leven onmogelijk bent?
Sabra schreef:En wat over de vele Palestijnse vluchtelingen die in vluchtelingenkampen zitten of hebben gezeten?
Waarom zou Israël hier verantwoordelijk voor kunnen worden gehouden. Die kampen staan niet eens op Israëlisch grondgebied of op de Westbank en in de Gazastrook. Nog los gezien van het feit dat velen uit eigen beweging zijn vertrokken.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten