Moderator: Moderafo's
Wilsophie schreef:Met liefde denk ik aan mijn zusje die op 2e kerstdag is overleden omdat de arts weigerde te komen. En op 13 Maart was ze jarig.
Ewan schreef:Ik voel geheel met je mee, Wilsophie.
Gevallen van medische nalatigheid en onverschilligheid zijn in mijn familie ook niet meer te tellen, heb er een gehandicapped nichtje en onnodig voortijdig gestorven ouders door.
Ewan schreef:Ik voel geheel met je mee, Wilsophie.
Gevallen van medische nalatigheid en onverschilligheid zijn in mijn familie ook niet meer te tellen, heb er een gehandicapped nichtje en onnodig voortijdig gestorven ouders door.
schelpje3 schreef:Voortijdig overlijden is een onchristelijke uitspraak.
Ons geboorteuur en stervensuur zijn bepaald!
Ik kan me voorstellen dat het heel verdrietig is als iemand overlijdt omdat een arts niet wilde komen of een verkeerde therapie toepast. Daar hebben wij zelf ook mee te maken gehad, helaas.
Maar: mijn tijden zijn in Uw Hand. En dat zal ons moeten troosten.
Ewan schreef:Als iemand voortijdig overlijdt voordat hij zich bekeerd heeft, is dat allerminst iets wat ons kan troosten.
Dank je, Meribel
Ewan schreef:Hoe je het telkens weer voor elkaar krijgt om polariserend, oordelend en off topic de discussie iedere keer weer dezelfde richting in weet te duwen (ik geloof dat dit trollen heet) blijft me fascineren.
Ik ga er dus maar niet op in, het gaat over andere zaken hier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten