Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 30 mar 2004 00:52

Aragorn schreef:
columbus schreef:
Aragorn schreef:Het personeelsbestand van de Dr. Love-kliniek wordt er ook niet kleiner op zeg... wie garandeert ons dat al deze nieuwelingen over de nodige kennis en ervaring beschikken om op gepaste wijze advies uit te brengen?

geen garantie Aragorn,

en stagieres moeten ook leren en waar kunnen ze een betere opleiding krijgen dan bij de Refoweb Dr.Love Clinic? 8)
Maar er moeten er niet veel meer bijkomen, want de begeleiding van al dat personeel gaat anders ten koste van mijn eigen liefdesleven. :shock:

Een betere opleiding? Neuh, zo ook niet weten waar, of ze zouden bij mij langs moeten komen.. :mrgreen:

Maarreh, als je het inwijden van stagaires in alle aspecten van het liefdesleven nu ook als je eigen liefdesleven gaat zien, komt het vast wel goed denk ik zo... 8)
(of zijn ze zo slecht, dat daar geen bevrediging uit te halen valt? :? )

ha Aragorn,
misschien wel een goed idee om de dames bij jouw langs te sturen, mag Johan ook mee? :lol:
Alleen Dr.Rosekapje wil niet mee denk ik (hoop ik :? )
over het inwijden van de stagieres, er zit voor mij niet veel in, word behoorlijk in de gaten gehouden door Dr.Rosekapje :wink:
het is allemaal niet zo simpel, Dr.Love zijn :)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 30 mar 2004 00:54

essieee schreef:*bosje bloemen voor kipje
*veel succes met je werkzaamheden!

lieve Esssiee,
bedankt voor die bloemen :lol:
*geeft Kipje opdracht om bloemen in vaasje op mn buro te zetten*

ja Kipje, ook dit is leerzaam :)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 30 mar 2004 01:06

Lampje schreef:
hey collumbus hoestie???

Hallo Lampje, ik had je al een tijdje gemist, ja gaat goed, dank je :)
Ben al weer een tijdje niet op het forum geweest en heb nog wel het een en het ander gemist zag ik.

Ja, je heb heel veel gemist, ik kan je wel een en ander vertellen maar je mag ook gewoon alles ff teruglezen *geeft ondertussen Dr.Rosekapje kussie*

vertel eens wat je donderdag is overkomen :D
ooh ik moet je echt vertellen wat mij afgelopen donderdag is overkomen.

ow je wilde net gaan vertellen? :wink:
Ik schaam me er echt voor

geeft niet, zeg het maar tegen Dr.Columbus 8)
haha.

hahahaha :lol:
Ik moest van s'morgens 8 tot s'middag 4 op het kind van mijn zus passen. En zij is 5 maanden oud. En toen was het rond 11 uur en dan had ze de grote boodschap gedaan in haar luier.

ik voelde het aankomen!
En ik had nooit echt een hele dag op een kind gepast.

eerste keer is altijd eventjes wennen :P
Dus toen ik haar ging verschonen heb ik tot mijn grote spijt in de prullenbak staan over te geven haha!!!!

ik zei al, eventjes wennen :mrgreen: gooi het er maar uit, toe maar!
Begin voorlopig dus maar niet aan kinderen.

nee, voorlopig nog niet :wink: en ik heb al een kind maar die is al een tijd uit de luiers gelukkig :)
Ik schaam er echt voor. Maar goed.

is niet nodig, echt niet!

Groetjes mij

groetjes terug enneh leuk dat je er weer bent :wink:
bedankt voor je verhaal Lampie:)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 30 mar 2004 01:09

kipje18 schreef:Allemaal hartelijk dank voor het warme onthaal!!!

Ja ik kom net uit de school banken en heb al het een en ander geleerd in de theorie.... maar de praktijk wijst vaak toch wat anders uit. Ik ga het nu maar eens testen of ik het ook kan.

DIT ALLES ONDER DE LEIDENDE HAND VAN ONZE TROUWE DR COLUMBUS :mrgreen:

Ik hoop op een hele leer%$%liefdevolle tijd^!!

Ik hoop mn eerste opdracht snel binnen te krijgen... dus kom maar op :wink: :!:

Essiee de bloemen staan geweldig!! op het bureau van Dr Col... ik moet het genoegen nemen met de kruk naast hem :oops:

Heel veel liefs

Stagiare Kipje

bedankt voor het compliment Kipje, maar dat trouw hé, daar steek je toch de draak niet mee :?: :)

bclinton
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor bclinton » 30 mar 2004 01:17

kipje18 schreef:
Ik hoop mn eerste opdracht snel binnen te krijgen... dus kom maar op :wink: :!:

Stagiare Kipje

hallo stagiere Kipje,

of zal ik Kipje zeggen?
gisteren ben ik op een probleem gestuit, of liever gezegt op de rand van mn bed gestuit, eerst met mn voeten en later met mijn hoofd.
hoe is dit gekomen? nu dan
ik heb een groot 2 persoonsbed, ik lag met mijn lieve vriendin te kroelen(niets geks of zo) maar we beginnen meestal gewoon met liggen. hoofd bij het hoofdeinde, gewoon net als je gaat slapen.
maar tijdens het knuffelen gebeurt er iets waardoor we meestal overdwars in bed liggen op een moment. en iedere keer als we dus overdwars liggen stoot ik mn hoofd aan de bedrand.

hoe komt het nu dat we telkens weer overdwars in bed belanden?
ik weet het niet, maar misschien weet jij het, Kipje?

vriendelijke groeten
BClinton

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 30 mar 2004 01:28

We worden overspoelt de laatste dagen met mailtjes en pb's over tijd.
en niet over zomer of wintertijd, maar het schijnt momenteel nogal te spelen dat mensen de tijd vergeten als ze aan het vrijen zijn.

Zo kreeg ik een mailtje van een man die het volgende meemaakte:

Gisterenmiddag was ik eventjes aan het knuffelen met mijn a.s. en na een uurtje dacht ik bij mezelf ' nu is het wel genoeg geweest, tijd voor een kop koffie'.
kijk ik op de klok, zie ik tot mijn grote verbazing dat we ipv een uurtje knuffelen wel drie uur bezig zijn geweest!
hoe kan het zo zijn dat de tijd zo snel gaat als je aan de knuffel bent?
weten jullie misschien hoe het komt en zoja, hoe kan ik voorkomen dat het uitloopt, want ik mis belangrijke afspraken op die manier.
vr groet.

nou, wij gaan dit uitzoeken! zijn er meer mensen die dit meemaken?
laat het even weten dan...

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 30 mar 2004 01:34

ha Clumbus,

Nou, of ik dit meegemaakt heb! en nog veel gekker ook!
ik was ooit, in de gouwe tijd, met mn vriendin aan het kroelen. het was op maandag middag, vergeet het nooit meer 8) en we kregen er geen genoeg van, helemaal verliefd (ja dat gebeurde vroeger nog :) ) en op een gegeven moment vond ik het welletjes. kreeg honger als een grote vent en belde de pizzaboer op of die wat wilde brengen.
de volgende ochtend, dinsdag was het dacht ik, ga ik naar mn werk en mn baas vraagt kwaad waar ik de laatste 3 dagen heb uitgehangen :shock:
bleek het al donderdag te zijn 8)

ja dit geloof je niet hé, maar het is echt gebeurt :!:
groetjezz Cash 8)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 30 mar 2004 01:44

cash schreef:bleek het al donderdag te zijn 8)

ja dit geloof je niet hé
groetjezz Cash 8)

nee, dit geloof ik idd niet Cash :mrgreen:

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 30 mar 2004 01:45

columbus schreef:
cash schreef:bleek het al donderdag te zijn 8)

ja dit geloof je niet hé
groetjezz Cash 8)

nee, dit geloof ik idd niet Cash :mrgreen:

Prutser :x hm jaloers zeker :roll:

Stacie

Berichtdoor Stacie » 30 mar 2004 07:25

goedenmorgen!
wat is hier allemaal te doen??

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 mar 2004 11:13

Ha die Kipje :lol:

Welkom hier, ik wil je veel succes wensen met je nieuwe liefdevolle taak :) . Zwaar, maar zeker de moeite waard hoor :mrgreen: :wink: .
Ik vind het fijn dat je ons team komt versterken :lol:
Mocht je vragen hebben en je bent bang dat Dr. Columbus er geen goed antwoord op kan geven, mag je gerust bij mij langs komen. Ook zomaar hoor, lijkt me gezellig!

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 mar 2004 11:16

columbus schreef:Maar er moeten er niet veel meer bijkomen, want de begeleiding van al dat personeel gaat anders ten koste van mijn eigen liefdesleven. :shock:

:roll: :shock: :roll: :? :shock:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

chipkip

Berichtdoor chipkip » 30 mar 2004 11:21

cash schreef:mijn eerste zoen verhaal

ik was 12 jaar en ging met mn opa achterop de brommert naar de slagert.
ennuh toen we bij de slagert waren kreeg ik een stukkie worst. mn opa bleef nog ff praten met de slagert zn eigen vrouw, want dat waren kennisen van mekaar. ik liep naar buiten naar de brommert toen het dochterje van de slagert eraan kwam. ik stond daar met dat plakkie worst tussen me tanden en ze gaf me een zoentje. voor ik wist wat er gebeurde was ik een stuk van mn worstje kwijt. na jah, niet echt een romaties verhaal, maar goed, zo gebeurde het gewoon.

nee dan met chipkip :D die kan pas zoenen!
*zingt: 'morgen ben jij de bruid, dus lieve chipkip, vroeg je nest uit'*

Cash,

En bedankt he?! :x
Ik dacht dat je het serieus meende,
maar nee, moet ik dan ook alles bij jou met een korreltje zout nemen??? :? :shock:
Stond ik gisterochtend in mijn verenwitte :roll: jurk op het bordes van het gemeentehuis te wachten...
Maar nee hoor, geen Cash :|

Lieve Dr. Love team? Wat moet ik doen? Soms denk ik dit is de druppel...
Maar toch :oops:

Femke
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Femke » 30 mar 2004 11:33

columbus schreef:We worden overspoelt de laatste dagen met mailtjes en pb's over tijd.
en niet over zomer of wintertijd, maar het schijnt momenteel nogal te spelen dat mensen de tijd vergeten als ze aan het vrijen zijn.

Zo kreeg ik een mailtje van een man die het volgende meemaakte:

Gisterenmiddag was ik eventjes aan het knuffelen met mijn a.s. en na een uurtje dacht ik bij mezelf ' nu is het wel genoeg geweest, tijd voor een kop koffie'.
kijk ik op de klok, zie ik tot mijn grote verbazing dat we ipv een uurtje knuffelen wel drie uur bezig zijn geweest!
hoe kan het zo zijn dat de tijd zo snel gaat als je aan de knuffel bent?
weten jullie misschien hoe het komt en zoja, hoe kan ik voorkomen dat het uitloopt, want ik mis belangrijke afspraken op die manier.
vr groet.

nou, wij gaan dit uitzoeken! zijn er meer mensen die dit meemaken?
laat het even weten dan...

Hallo!

Dit zijn zeer bekende verhalen, mijn vriend, nou ja inmiddels mijn ex... en ik hadden daar ook altijd last van. Op een gegeven moment, besloten we een dvdeetje te gaan kijken, maar ja het pakte lichtelijk anders uit. Het was een uur of half 7 geloof ik ('s avonds). Maar mijn vriend, ja, die woonde op zichzelf moest zijn dekbed nog in zijn dekbedovertrek hebben. Dus ja, aangezien mannen niet zo heel handig zijn in dat soort dingen :mrgreen: heb ik hem maar even geholpen. Het was zo gepiept :lol:
Maar ach ja, mijn vriend struikelde over een paar sokken :shock: (ja, KERELS :mrgreen: ) en viel voorover het bed op... Ik vraag of hij zich zeer gedaan heeft, maar geen reactie... Dus ik denk, nou ja, laat ik hem maar eens van dichtbij bekijken :roll: :mrgreen: . En kruip naast hem. Ineens pakt ie me beet :shock: en begint me te zoenen 8) (ik vraag me stiekum af of het toch geen voorbedachte rade was :roll: :mrgreen: )
Na een uurtje, tenminste dat dachten we besloten we om toch maar naar beneden te gaan om de film te kijken, daar was ik per slot van rekening voor gekomen :mrgreen: :wink:
Beneden aangekomen kijken we op de klok, we kijken naar elkaar en datzelfde gebeurt nog zo'n drie keer :shock: :roll:
Bleek het bijna 10 uur te zijn :roll:
Ach ja... ik heb me geen moment verveelt, maar toch...

Oh ja en waar die bclinton het over had, dat je opeens je hoofd stoot en bijna uit bed valt enzo, heel herkenbaar :roll: .
De mooiste dingen in het leven zijn niet tastbaar.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 mar 2004 11:59

columbus schreef:ha Aragorn,
misschien wel een goed idee om de dames bij jouw langs te sturen, mag Johan ook mee? :lol:
Alleen Dr.Rosekapje wil niet mee denk ik (hoop ik :? )
over het inwijden van de stagieres, er zit voor mij niet veel in, word behoorlijk in de gaten gehouden door Dr.Rosekapje :wink:
het is allemaal niet zo simpel, Dr.Love zijn :)

Nee idd, Dr. Love zijn is niet zo simpel :roll: :mrgreen:
Of ik niet mee wil? Nou, dat weet ik nog niet hoor, lijkt me wel interessant :mrgreen: :wink:
maar anderszijds een dagje rust is ook wel lekker :roll:

Terug naar “Archief”