Gefelicteerd, alle jarigen!
Leuk dat Markus (en de anderen) vrij waren! Hier vinden ze dat tenminste extra leuk, een jarige en dan ook nog thuis zijn als er visite komt..
Ons mannetje begint ook behoorlijk te kletsen. Zo gezellig is dat! Hij is overdag alleen bij me thuis en loopt de hele dag achter me aan te kletsen. Vanmiddag komt hij naar me toe. Zegt ie : "Zul' we dopje (dropje) doen? Lust jij dat?" En dan een big smile! t'Is een enorme snoeperd en hij weet dat hij dat echt niet de hele dag door mag. Dus probeerde hij mij maar te paaien! En zeg dan maar eens nee!
Hij is nu net twee en kan de hele dag 'nee' roepen. Als ik het negeer of er in zijn ogen niet genoeg aandacht aan schenk, dan wordt hij boos en schreeuwt héél hard 'nee', om mij te overtuigen dat hij echt niet wil en boos is! En als ik er dan om lach, dan barst ie bijna (figuurlijk dan hè.) Ha, ik vind dat toch zo komisch af en toe..
Vanavond wou hij niet eten, dus ik met de rest aan tafel (manlief was er niet). Gewoon begonnen en iedereen eten opgeschept. En maar over de rand van de bank heen gluren wat wij deden. We negeerden hem en gingen gewoon eten. Op den duur ging hij aandacht trekken en toen dat ook niet hielp, klom hij zelf in de kinderstoel en ging zelf bidden. Dan denk ik, misschien is dit de beste manier wel, maar daar heb ik iedere keer geen zin in. 'k Moest de anderen er nogal op wijzen dat ze hem moesten negeren en dan vonden ze erg moeilijk! De meiden hier liggen dan echt in een deuk, wat hij allemaal uit de kast haalt om aandacht te trekken..
(maar t'is en blijft een héél lief mannetje..

)