Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:ik weet het niet... vond het erg gezeur.. heb ook genoeg voorbeelden gehoord van mensen die gewoon gastouder waren en waar het dus niet schoon was in huis...
Ons huis is schoon... heeft misschien beetje achterstallig onderhoud (ergens likkie verf nodig) maar ik heb ook uitgelegd dat dat komt door slechte financiele situatie en dat het nu beter gaat en we er aan werken...
maar mijns inziens doet dat niks af aan de opvang... het is niet gevaarlijk..het is niet vies.. enz enz...
ze zat echt te zeuren over kleine dingetjes.. Mn plinten waren niet mooi geverfd... er was gekleurd op het behang (tja was ff kind uit oog verloren maar dat kan toch gebeuren) enne ik kan toch niet ff opnieuw behangen als mn kind er op gekleurd heeft...
ja nee het lag echt niet aan mij hoor.. nee ik was een leuk persoon.. maar er zou niemand zijn die mijn kind hier zou willen brengen... tss...
ik had al bijna een gastkindje.. die mensen vonden ons huis prima.. ik heb het toen vanaf mijn kant alleen afgezegd... maar goed..
liefje schreef:Je krijgt het straks druk dan met Matteo Tj of nu eigenlijk al![]()
Wat een stoere knullen foto`s![]()
Danique is een dagje bij haar opa en oma, omdat ik het wat rustiger aan moet doen allemaal, vorige week een miskraam gekregen, en mijn baarmoeder bleef open staan met alle gevolgen van dienIk dacht vanmorgen wel weer te kunnen werken, moest tot half 1 maar ben er 12:00 maar vandoor gegaan en gelijk mn bed ingedoken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten