http://www.youtube.com/watch?v=13jhKI0gems
Zo krijg je een idee van de egyptische ''beschaving'', wanneer men slechts denkt dat je joods bent...
Helemaal uitkijken!
Moderator: Moderafo's
Dat zou een logische en terechte conclusie zijn. Ik durf echter nu al te voorspellen dat "in het verleden behaalde resultaten" v.w.b. de wereldopinie inzake dit conflict, dit Israël "de garantie geeft voor de toekomst" dat zij het wederom gedaan zullen hebben. Let maar eens op.elbert schreef:Het lijkt me dat als Hamas dit voorstel af blijft wijzen, Israël een vrijere hand zal hebben om tegen Hamas op te treden. Het is ook opvallend dat het Egyptische voorstel niet ingaat op de eisen van Hamas. Het betekent dus voor Hamas de keuze tussen een vernederende wapenstilstand (ze hebben niets bereikt tot nu toe) of verhevigde Israëlische bombardementen en eventueel een grondaanval.
Dat denk ik ook, maar het is wel een verstandige zet van het Israëlische kabinet. Het geeft Israël meer legitimiteit in dit conflict. Nu duurt die legitimiteit in de ogen van de rest van de wereld meestal niet zo heel lang, maar het geeft in elk geval enige tijd voor Israël om militair op te treden.dalethvav schreef:Dat zou een logische en terechte conclusie zijn. Ik durf echter nu al te voorspellen dat "in het verleden behaalde resultaten" v.w.b. de wereldopinie inzake dit conflict, dit Israël "de garantie geeft voor de toekomst" dat zij het wederom gedaan zullen hebben. Let maar eens op.
dalethvav schreef:Dat zou een logische en terechte conclusie zijn. Ik durf echter nu al te voorspellen dat "in het verleden behaalde resultaten" v.w.b. de wereldopinie inzake dit conflict, dit Israël "de garantie geeft voor de toekomst" dat zij het wederom gedaan zullen hebben. Let maar eens op.
Mee eensch.elbert schreef:Dat denk ik ook, maar het is wel een verstandige zet van het Israëlische kabinet. Het geeft Israël meer legitimiteit in dit conflict. Nu duurt die legitimiteit in de ogen van de rest van de wereld meestal niet zo heel lang, maar het geeft in elk geval enige tijd voor Israël om militair op te treden.
Gezien de raketbarrage van vanmorgen is Hamas het in elk geval nog niet eens met een staakt het vuren (raketten tot aan Haifa toe).
ineke-kitty schreef:Dat staat notabene gewoon in de Bijbel.
ineke-kitty schreef:
Egypte is echt geen uitzondering op de regel voor Jodenhaat in de Arabische wereld.
JeeWee schreef:De Bijbel is geen receptenboek.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten