marierose schreef:Afgelopen vrijdag op het allerlaatste moment met veel tegenzin toch maar het "antwoordstrookje" ingestuurd dat ik akkoord ga met salarisschaal 15 naar salarisschaal 10 anders volgt er ontslag... De bonden zijn er nog mee bezig dus misschien dat zij nog iets kunnen doen want het is een aardig stukkie naar beneden met salaris.. Samen met andere collega's heb ik onder protest getekend vooral ook omdat de bonden misschien nog iets voor elkaar kunnen krijgen. Want zoals de directeur van de thuiszorg hier wil binnen een jaar tijd het salaris naar beneden laten gaan en dat schijnt echt onbehoorlijk te zijn heb ik gehoord. Maar ja, ze hebben nu makkelijk spreken in deze tijd met veel ontslagen.. Maar ik blijf mijn werk met plezier doen hoewel ik als ik in salarisschaal 10 zit me niet meer zo in het zweet ga werken hoor want ik doe het dan ook rustiger aan. Want ik vind het gewoon super oneerlijk zoals directeuren van thuiszorgen met hun personeel omgaan en zelf gaan ze echt niet in salarisschaal naar beneden hoor!!!Maar ja, niets aan te doen. We maken er maar wat van zullen we maar zeggen. En hopen dat de bonden nog iets voor ons kunnen doen. Zijn er meer mensen die dit meemaken of hebben meegemaakt? Anders veel sterkte er ook mee want het is verre van leuk!!!
Balen joh...
Aan de andere kant kunnen de directeuren er ook niks aan doen, want ze krijgen niet meer geld van de overheid...
Moet je eigenlijk bij die bureaucratische meneertjes en mevrouwtjes daar in den Haag zijn
Tegenwoordig moeten wij voor elk prikje en dingetje een uitvoeringverzoek bij de HA halen. en vervolgens een rekening oid gaan sturen, mensenkinderen wat een uitvinding!!