Meld je ook aan bij Team RW en help het naar de top (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

PeterD

Berichtdoor PeterD » 18 jan 2005 19:28

Raido schreef::) Christian On The Barricade :P
::(( [-X

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 18 jan 2005 20:56

Markie schreef:
Marnix schreef:Woei, 100 actieve pulsers! We zijn op dat punt TR voorbij ;)

Probeer eerst maar is ons team voorbij te komen qua keys :wink:

Maar ik wacht wel af wat er allemaal gebeurd. Als het zover is kan er eventueel een poll komen en dan zal blijken hoeveel mensen er bereid zijn mee te doen. Ik heb het liefst dat iedereen meedoet of niemand natuurlijk.
Als alles nog verder verscheurd raakt, waar ik dus bang voor ben, is voor mij de lol er vanaf. Het ging me uiteindelijk erom om hier een team op te richten, met forumleden, zoals GoT en de meeste teams. Alleen op deze manier heb je een stevige basis voor een team om wat te bereiken. Dat blijkt nu wel weer.
Als Marnix of Kaw wat van plan zijn komen ze hier met ideeën.
Zonder een forum heb je dat niet. Als iemand van cpu problemen heeft met het whatpulse progje ofzo dan moet ie bv zelf naar een oplossing zoeken, óf naar hier verwijzen, óf http://whatpulse.refoweb.nl Je kan het niet ff op een forum van jezelf uitleggen.

Maar, ik zie wel wanneer er een goed uitgewerkt idee is. Tot dan blijf ik lekker bij team refoweb :D :D

Je hebt gelijk.... CPU heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen, ik zal de laatste zijn die dat zou ontkennen. Het voordeel is dat iedereen die lid is via een forum of een connectie bij Whatpulse is gekomen dus er is altijd wel iemand die kan helpen of die het probleem weer bij iemand kan aankaarten die het wel weet. Maar dat er geen vaste community achter zit heeft inderdaad ook wel een nadeel, je hebt minder contact met elkaar en een mindere band met de mensen die je verder niet ergens van kent... Daarom komt er ook nog wel een keer een eigen site voor CPU zodat we daar wat aan kunnen doen :)

Maar omdat beide teams zo zijn sterke en zwakke punten hebben zijn we juist zo'n voorstander van samenwerking :) Dat werkt denk ik dan aanvullend.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 18 jan 2005 21:06

Me, als groot voortander van één team, heeft nog het volgende in te brengen:
- Geen forum om mensen te helpen die problemen hebben met WhatPulse kan worden opgelost door een FAQ te plaatsen op de site waar ook de stats per subteam op komen. Desnoods met een ienie-mienie-formumpje, uitsluitend voor technische problemen.
- Een internationale naam heeft de voorkeur, nu we toch massaal lijken te kiezen voor het doel om met een Christelijk team zo hoog mogelijk komen.
- United Christians heeft mijn voorkeur: het is een neutrale naam, die wél precies aangeeft wie wij zijn! De domeinnaam .com is al wel geregistreerd...
- Ik heb er alle vertrouwen in dat iemand in staat zal blijken in niet al te lange tijd die substats te bouwen. Ik vind niet dat we daarop hoeven te wachten.
- Ik stel voor om nu een poll te houden:
- Wil je fuseren naar 1 nieuw team? ja/nee
- Welke naam is het best voor een evt. nieuw team? a, b, c,...
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 18 jan 2005 21:11

Van christiansunited en unitedchristians zijn .com .org en .net al geregistreerd.
Van het eerder voorgestelde worldwidechristians zijn .org en .net nog vrij.
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

Gian
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Gian » 18 jan 2005 21:25

Is er geen risico dat Whatpulse het nieuwe team eraf gooit als ze erachter komen dat er 2 teams fuseren?
Ik weet niet in hoeverre je kan change'n met teams ect...

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 18 jan 2005 21:30

phox schreef:Van christiansunited en unitedchristians zijn .com .org en .net al geregistreerd.
Van het eerder voorgestelde worldwidechristians zijn .org en .net nog vrij.
.tk kost je niks. Is die nog vrij?

Gian
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Gian » 18 jan 2005 21:37

christianpulserweb.com is ook vrij

PeterD

Berichtdoor PeterD » 19 jan 2005 08:39

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 19 jan 2005 08:46

en www.refomarkt.nl/uc en www.refomarkt.com/uc zijn ook nog vrij. Daar heb ik tenminste onbeperkt toegang tot php.

Ik ben aan het bedenken hoe je een systeem zou kunnen krijgen dat de gebruikers zichzelf zonder veel romslomp kunnen verdelen onder de verschillende subteams.

Gewoon zonder controlemechanisme krijg je gegarandeerd misbruik. We zijn tenslotte christenen. :P ;)

PeterD

Berichtdoor PeterD » 19 jan 2005 08:56

*wacht af tot er meer RW'ers zijn die United Christians willen joinen*

Nu:
- Phox
- Hananja
- Wieb83zd
- TKF?
- Peterd

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 19 jan 2005 09:29

De poll is ineens weg?

The Menace
Mineur
Mineur

Berichtdoor The Menace » 19 jan 2005 09:34

ik wil ook wel joinen.

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 19 jan 2005 09:37

The Menace schreef:ik wil ook wel joinen.

ik niet :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 19 jan 2005 09:40

Wat een gezeur zeg... :x

Zo is het toch niet leuk meer..... :|

Code: Selecteer alles

<?php echo "Hello World!"; ?>

PeterD

Berichtdoor PeterD » 19 jan 2005 09:40