Ik heb geloof ik een probleem
We hebben op m'n werk een vrouw die veel aandacht vraagt, en dat meestal op de negatieve manier, constant bellen/je naroepen als je er langs loopt, etc. We mogen haar daar op aanspreken, dus dat is ze gewend om daar 'commentaar' op te krijgen, maar gisteravond had ik daar dienst, en deze vrouw belde constant! Werd er niet goed van, elk uur mag ze 1 sigaret, die ze van ons krijgt, maar ik had het enorm druk, we hadden iemand die heel ziek was, waar ik dus heel druk mee was, en dan belt zij er constant voor een sigaret, dus ik belde haar via de pieper op, of ze even kon wachten, want ik was druk ivm ziekte van mede-bewoners, ze zei dit wel te begrijpen, en had wel even geduld.
2 minuten later, belde ze weer, of ik drinken voor haar in wilde schenken, want het pak was te zwaar om het zelf in te schenken, ik heb haar gezegd dat ik er zo snel mogelijk aankwam, maar dat ik nog even bezig was, wat toch écht even moest gebeuren. Weer zei ze dat het goed was, dus ik kwam na ongeveer 10 minuten bij haar, gaf haar haar sigaret, en schonk drinken in, ondertussen vroeg ik haar of het een idee was om misschien een kan aan te schaffen, zodat ze het makkelijker zelf in kon schenken.
Opeens werd ze heel boos en begon half te schreeuwen: Ga zo door jij! nog even en ik dien een klacht tegen je in! Je behandelt me niet goed!
Ik heb haar even laten 'uitrazen', en heb haar toen uitgelegd dat we zieken op de afdeling hadden, en dat die op het moment heel veel aandacht vroegen, en dat het mede daardoor kwam dat ik zo laat was.
Ze zij het te begrijpen, dus ik ging weg, en heb haar er later niet weer over gehoord
Máár...nou kom ik vanmiddag op de afdeling, komt een collega naar me toe: Hey...kan ik jou even spreken? ', dus ik liep met haar mee, want ze wilde me persé onder 4 ogen spreken, en ze vertelde me dat die bewuste vrouw ook tegen haar had geklaagd over mij, en dat ze vond dat ik geen goede zorg gaf, en niet voor dit werk geschikt was....Ik sotnd met tranen in mn ogen

... m'n collega heeft me gelijk gezegd dat ze haar niet geloofden, en wel voor mij op zouden komen... maar hoe kan ik hier nou het beste mee omgaan??
ze is ook namelijk best in staat om het over de hele afdeling rond te bazuinen...