Wat gaaf dat jullie mannen je kindje voelen

Dat vond ik toen zo tof!
Een aerosleep, dat ken ik niet eens
Ik ben vanmorgen bij mijn hoogzwangere vriendin geweest. Ik ben vandaag 17 weken, zij 37. En onze buiken schelen amper

Zij is zo mooi zwanger! En een onwijs schattig babykamertje, met zilver/grijs en groen. Echt super om al dat kleine spul te zien.
Ben meteen maar naar de Liefwinkel gecrosst die daar in de buurt zit en een aquablauw shirtje met 'lief' erop gekocht. Als het kindje geboren is nog een leuk jongens- of meisjes broekje en sokjes. Zij is helemaal Lief fan, dus dat vindt ze vast leuk

En voor haar, voor tijdens de babyshower flesje douchefris en bodylotion van Lief mama.
Dan krijg ik wel de kriebels hoor, als ik dat allemaal zie, en ben ik zo zenuwachtig voor haar

Ik heb gister ook met mijn teamleidster om tafel gezeten. Ik ga 4 weken van tevoren met verlof en blijf tot begin oktober weg. Ik plan de laatste 2 a 3 weken voor mijn verlof alleen maar vroege diensten in, dus niet zo onregelmatig meer. En na mijn verlof mag ik zelfs zeggen hoeveel uur ik tijdelijk wil. Bij Jurian mocht ik echt niet minder dan 24 uur terugkomen, op de groep dan, maar nu zei ze: als je het dan fijner vindt om te starten met 20 uur, dan mag dat ook.
Maar vaak gaat een tweede bevalling toch makkelijker dan de eerste, en bij Jurian had ik toen hij 17 weken was echt onwijze zin om te werken, en gingen die 3 dagen ook prima. Dus dat zal nu met een week of 15 a 16 ook wel te doen zijn. En anders kan ik dus altijd nog een paar weken 16 of 20 uur doen. Fijn idee

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...