pff het is een lastige tijd hoor!
Iemand dichtbij is werkloos en die zag een vacature, schreef, en kreeg binnen 2 dagen een afwijzing.
Bleek dat in 2 dagen er 1400!! reacties waren binnengekomen!
Moderator: Moderafo's
Dippie schreef:Gelukkig heeft manlief gewoon nog zn baan en zal die ook niet zomaar kwijt zijn, maar ik solliciteer nu al 3 maanden met 0,0 resultaat. Geen idee waar ik het nu nog zoeken moet, maar ik hoop echt dat ik binnenkort weer ergens aan de slag kan!
Hopelijk vind je man snel een nieuwe baan evelien!! Vreselijk lijkt me dat...neem aan dat hij de hoofd kostwinner is?
Dippie schreef:Gelukkig heeft manlief gewoon nog zn baan en zal die ook niet zomaar kwijt zijn, maar ik solliciteer nu al 3 maanden met 0,0 resultaat. Geen idee waar ik het nu nog zoeken moet, maar ik hoop echt dat ik binnenkort weer ergens aan de slag kan!
Hopelijk vind je man snel een nieuwe baan evelien!! Vreselijk lijkt me dat...neem aan dat hij de hoofd kostwinner is?
ajl schreef:
@ dippie zoek je een baan in de kinderopvang? Ik weet nl nog wel een groeiend kdv waar mogelijk een plek is of via oproepbasis misschien.
Vervelend evelien! Wij zaten anderhalf jaar geleden in dezelfde situatie. Manlief heeft ook 9 mnd zonder werk gezeten. Achteraf een hele gezellige periode. Op dat moment niet zo fijn.
LeChat schreef:Moeilijke situatie, Evelien. Werkloos worden valt niet mee, maar werken in zo'n demotiverende omgeving ook niet...
Da's heftig, 5 jaar, Gerdien B.!
Mijn man is net/bijna afgestudeerd en aan het solliciteren, maar het valt idd niet mee. Op de recente vacature waarop hij solliciteerde hadden ook 349 mensen gereageerd... Nu hebben we het geluk dat ik fulltime werk en dat hij zijn 'studentenbaan' van 24 u/wk nog heeft (waar hij als het goed is binnenkort een Fase C-contract krijgt, onbepaalde tijd), maar toch...
Gerdien B. schreef:Momenteel kan je beter HBO op zak hebben dan een WO. Dan kom je eerder aan de bak is onze ervaring.
Dippie schreef:Ik merk ook dat ze steedsmeer eisen stellen. In de kinderopvang kom ik vacatures tegen, waar ze gewoon een pw vragen, maar wel met HBO/ Bachelor niveau! Slaat werkelijk nergens op vind ik, maar nu er veel mensen opzoek naar een baan zijn, kunnen ze die makkelijk krijgen natuurlijk!
Gerdien B. schreef:Hij heeft bijna 2 universitaire opleidingen afgerond. De laatste straks in juni. Verder werkt hij ook nog bij zijn studentenbaan (18 u/w). Ik werk zoveel mogelijk, maar ik mag niet overwerken. Van de zomer kan ik ietsjes extra verdienen door iemand een functie hoger tijdelijk te vervangen.
Momenteel kan je beter HBO op zak hebben dan een WO. Dan kom je eerder aan de bak is onze ervaring.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten