Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef: Of je zou natuurlijk je toevlucht moeten zoeken tot de aloude beproefde barbaarse methode: op z'n bek slaan en zeggen: blijf uit de buurt van m'n vriendin. Maar dat moet bij je passen, zulk soort dingen.
essieee schreef:annvisser schreef:Aragorn schreef: op z'n bek slaan en zeggen: blijf uit de buurt van m'n vriendin. Maar dat moet bij je passen, zulk soort dingen.
Met praten kun je soms ook al een heleboel oplossen..
Met zoenen kun je ook monden snoeren...jaja ook van je ex!
()
essieee schreef:annvisser schreef:Aragorn schreef: op z'n bek slaan en zeggen: blijf uit de buurt van m'n vriendin. Maar dat moet bij je passen, zulk soort dingen.
()
Aragorn schreef:Hm, daar heb je idd gelijk in. Ik vind het sowieso nog al ongepast om je nog intensief met het leven van je ex te bemoeien als zij daar geen behoefte aan heeeft. (En ik zou er te arrogant voor zijn.)
4ever2all schreef:Aragorn schreef:Hm, daar heb je idd gelijk in. Ik vind het sowieso nog al ongepast om je nog intensief met het leven van je ex te bemoeien als zij daar geen behoefte aan heeeft. (En ik zou er te arrogant voor zijn.)
Zo zo, bruut en arrogant. Leuke combinatie![]()
(k heb denk ik medelijden met jou eventuele exen)
tinos schreef:essieee schreef:annvisser schreef:Aragorn schreef: op z'n bek slaan en zeggen: blijf uit de buurt van m'n vriendin. Maar dat moet bij je passen, zulk soort dingen.
()
wie ga je zoenen dan?? je ex??
annvisser schreef:Aragorn schreef: op z'n bek slaan en zeggen: blijf uit de buurt van m'n vriendin. Maar dat moet bij je passen, zulk soort dingen.
Tooske schreef:annvisser schreef:Aragorn schreef: op z'n bek slaan en zeggen: blijf uit de buurt van m'n vriendin. Maar dat moet bij je passen, zulk soort dingen.
Soms helpt praten echt niet!! Alles wat je zeg wordt verdraaid! In alles wat je zegt ziet de ex weer een kans. Als iemand van je houd zal diegene er alles aan doen om je terug te krijgen, maak niet uit wat je zegt!!
(weet ik uit eigen ervaring, erg frustrerend kan ik je vertellen!)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten