Wat is te ver gaan in je relatie????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 30 jun 2004 11:43

joepie schreef:
Aragorn schreef:@joepie: seks is toch een uiting van genegenheid, niet de genegenheid zelf? Lijkt me dat je dat ook op andere manieren kunt uiten..

Seksualiteit is een klein onderdeel van genegenheid. Maar het wordt wel vaak gezien als de enige vorm van genegenheid. Tenminste in het voorbeeld wat ik aanhaalde.

Ja oke, lijkt me wel een bekrompen gedachte, maargoed. Klein onderdeel? Nouja, laten we maar geen discussies gaan houden over hoe klein of hoe groot dat wordt niks met al die relatieve en subjectieve begrippen.. :wink:

joepie

Berichtdoor joepie » 30 jun 2004 11:50

Precies :wink:
Maar als je kijkt dat een dag 24 uur heeft, en je hebt gemeenschap in zeg een half uur, dan is dat een erg klein onderdeel.
Als je het dan ook niet elke dag doet dan wordt het nog kleiner.
Dus erg groot kan het niet zijn :wink: :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 30 jun 2004 11:54

joepie schreef:Precies :wink:
Maar als je kijkt dat een dag 24 uur heeft, en je hebt gemeenschap in zeg een half uur, dan is dat een erg klein onderdeel.
Als je het dan ook niet elke dag doet dan wordt het nog kleiner.
Dus erg groot kan het niet zijn :wink: :P

Neej, maar toon je 24 uur per dag genegenheid dan? Anders is het natuurlijk een valse vergelijking..

*ow sjit, nou begint de discussie alsnog.. :mrgreen: *

joepie

Berichtdoor joepie » 30 jun 2004 11:58

Ja ik wel! Voor mij is genegenheid alles wat ik voor de ander doe. Dus mijn hele liefde voor de ander. Eigenlijk is het gewoon de liefde voor de ander. En dat is er altijd. Gaat nooit weg.
Maar als je bedoelt of we de hele dag lopen te knuffelen en zoenen en aaien, nee dat niet. Gelukkig niet kan ik wel zeggen :wink:

Maarnuhouikeroveropistenlottehelemaalofftopic :oops:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 30 jun 2004 12:07

Ja, de liefde is er wel altijd, maar het uiten van die genegenheid doe je toch niet 24/7? Ik neem tenminste aan dat je ook nog weleens slaapt en werkt ofzo?

*weet ook niet in hoeverre dit nog over te ver gaan gaat*

joepie

Berichtdoor joepie » 30 jun 2004 12:33

Aragorn schreef:Ja, de liefde is er wel altijd, maar het uiten van die genegenheid doe je toch niet 24/7? Ik neem tenminste aan dat je ook nog weleens slaapt en werkt ofzo?

*weet ook niet in hoeverre dit nog over te ver gaan gaat*

Lepeltje aan lepeltje??
En werken? Ja dan doe je dat ook uit liefde voor die ander, want je moet toch ook zorgen voor de ander?
Maar goed als je werken eraf trekt blijft het nog maar een klein deel.
Vakantie en weekend weer meer.
Dus het blijft maar een klein deel die gemeenschap, maar de genegenheid blijft er altijd. :mrgreen:

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 30 jun 2004 15:49

De richting die dit topic opgaat is weer hetzelfde als een bestaand topic, jullie weten wel welke.

Terug naar “Archief”